[B3 2.0 16v 140KM]-Czasem silnik sam dodaje gazu
[B3 2.0 16v 140KM]-Czasem silnik sam dodaje gazu
Witam posiadam Audi 80 B3 2.0i 16v problem polega na samo czynnym dodawaniu gazu podczas jazdy ale i też na postoju nie wiem od czego to zależy raz jeździ normalnie przez całą trasę a innym razem już od samego odpalenia silnika zaczynają mu obroty skakać czyściłem silniczek krokowy i przepustnicę nic się nie zmieniło ;/
podczas jazdy np. jadąc 1,8k obrotów przy zmianie biegów wciskając sprzęgło obroty wzrastają do 2,5k obrotów na postoju jak już się zatrzymuję i mam wciśnięty sprzęgło lub dany luz obroty falują przez 5s i nagle schodzą do 1k ale potem jak znów ruszę zaczyna się wszystko od początku ;/ co robić ?
podczas jazdy np. jadąc 1,8k obrotów przy zmianie biegów wciskając sprzęgło obroty wzrastają do 2,5k obrotów na postoju jak już się zatrzymuję i mam wciśnięty sprzęgło lub dany luz obroty falują przez 5s i nagle schodzą do 1k ale potem jak znów ruszę zaczyna się wszystko od początku ;/ co robić ?
Ostatnio zmieniony 31 mar 2013, 14:42 przez Don92, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 08 lis 2011, 18:20
- Lokalizacja: Człuchów
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
W 6A chcesz szukać TPS'u ?tomek1982 pisze:wymiana czujnika polozenia przepustnicy, krokowca bym się nie czepiał
Don92, Sprawdź w jakim stanie jest potencjometr przepływomierza. Aby to zrobić podpinasz się miernikiem pod 1 i 3 pin i na włączonym zapłonie. Sprawdzasz czy przy płynnym podnoszeniu ramienia klapy przepływki napięcie płynnie rośnie, bez zaników sygnału. Potencjometr znajduje się po lewej stronie wtrysku stojąc naprzeciw maski. Wejście w nim jest na 3 pinową wtyczkę.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
No fakt, trzeba byłoby za rączkę prowadzić, a mogła by się okazać jakaś inna przyczyna, którą potrzebujący przegapił bądź całkowicie wykluczył i jest według niego sprawnerafalaudi1 pisze:Tak naprawdę jak ktoś nie umie napisać skąd jest to nikt mu nie pomoże na odległość z tym silnikiem.
Don92, Nie wstydź się i napisz skąd jesteś <ok> Popraw również kod silnika w profilu na 6A, bo taki seryjnie powinieneś mieć, chyba że sprawdzałeś i taki faktycznie jest
Już się przedstawiłem w pierwszym temacie klubu więc nie widzę potrzeby pisać i w tym ale padło pytanie skąd jestem więc już odpowiadam mieszkam w Wodzisławiu Śląskim niedaleko miasta
Audi Sport zrobiłem tak jak mi pan powiedział czyli otwarłem zobaczyłem i zmierzyłem wyszło mi 4,80V i to się nie zmieniało ciągle to samo czy dodawałem gazu czy nie w sumie nawet nie wiem jak to się powinno zachować czekam na dalsze instrukcje
Co do kodu silnika masz racje na programie od szwagra też pokazało 6A już zmieniłem
[ Dodano: 2013-04-07, 15:04 ]
hej nie wiem co dalej robić jest ktoś w stanie mi pomóc ? :cry:
Audi Sport zrobiłem tak jak mi pan powiedział czyli otwarłem zobaczyłem i zmierzyłem wyszło mi 4,80V i to się nie zmieniało ciągle to samo czy dodawałem gazu czy nie w sumie nawet nie wiem jak to się powinno zachować czekam na dalsze instrukcje
Co do kodu silnika masz racje na programie od szwagra też pokazało 6A już zmieniłem
[ Dodano: 2013-04-07, 15:04 ]
hej nie wiem co dalej robić jest ktoś w stanie mi pomóc ? :cry: