[80 B4 2.0 ABK+LPG] problemy z przepływomierzem i filtrem
kolego nie daj się naciągnąć miałem ten sam problem oczywiście przepływka do wymiany ale pasuje od opla vectry 2 litrowej jest duużo tańsza ja kupiłem za 50 zł audiczka śmiga jak talala,a co do obrotów falujących to przeczyść silniczek krokowy mogą być odłamki rozwalonej obudowy filtra powietrza u mnie były powodzenia i daj znać jak ci poszło coś ci doradze jak będzie potrzeba pozdrawiamAUDI;* pisze:Ia222 dzięki za chęci;)
Odezwę się do ciebie jak najpierw ją rozbiorę i już nie złoże... :),albo okaże się że już nic z jej nie będzie. dzięki
Póki co czekam aż mróz zelżeje i rozkręcam:D
kolego jestem mechanikiem i wiem co mówię od vectry przepływka ma 5 pinów ale 1 to temperatura zasysanego powietrza która w abk nie jest potrzebna ich jest opór na allegro i na szrotach i za normalne pieniądze można ją miećla222 pisze:raczej od alfy pasuje z koncowka 045 koszt na allegro srednio 150zl+ wysylka.Zreszta ja testowalem kiedys rozne przeplywki i tylko od passata B3 i golfa GTI pasowal i zaden inny nie podpasowal.
no mowie ze testowalem i pasuje od alfy , passata b3 i golfa gti ale ceny przeplywek sa podobne do abk.Zreszta do vectry tez kosztuje dobra przeplywka na allegro tyle co do abk masz link: http://allegro.pl/opel-vectra-a-2-0-prz ... 03448.html a za 50zl to kompletny syf kupisz po wystrzale na gazie. wiem co mowie bo sam szukalem do siebie i po wielu probach kupilem do audi , a ople to tylko na gazie smigaja i nie warto ryzykowac moim zdaniem.