[80 B4 2.0 ABK+LPG] problemy z przepływomierzem i filtrem
kolego nie daj się naciągnąć miałem ten sam problem oczywiście przepływka do wymiany ale pasuje od opla vectry 2 litrowej jest duużo tańsza ja kupiłem za 50 zł audiczka śmiga jak talala,a co do obrotów falujących to przeczyść silniczek krokowy mogą być odłamki rozwalonej obudowy filtra powietrza u mnie były powodzenia i daj znać jak ci poszło coś ci doradze jak będzie potrzeba pozdrawiamAUDI;* pisze:Ia222 dzięki za chęci;)
Odezwę się do ciebie jak najpierw ją rozbiorę i już nie złoże... :),albo okaże się że już nic z jej nie będzie. dzięki
Póki co czekam aż mróz zelżeje i rozkręcam:D
kolego jestem mechanikiem i wiem co mówię od vectry przepływka ma 5 pinów ale 1 to temperatura zasysanego powietrza która w abk nie jest potrzebna ich jest opór na allegro i na szrotach i za normalne pieniądze można ją miećla222 pisze:raczej od alfy pasuje z koncowka 045 koszt na allegro srednio 150zl+ wysylka.Zreszta ja testowalem kiedys rozne przeplywki i tylko od passata B3 i golfa GTI pasowal i zaden inny nie podpasowal.
no mowie ze testowalem i pasuje od alfy , passata b3 i golfa gti ale ceny przeplywek sa podobne do abk.Zreszta do vectry tez kosztuje dobra przeplywka na allegro tyle co do abk masz link: http://allegro.pl/opel-vectra-a-2-0-prz ... 03448.html a za 50zl to kompletny syf kupisz po wystrzale na gazie. wiem co mowie bo sam szukalem do siebie i po wielu probach kupilem do audi , a ople to tylko na gazie smigaja i nie warto ryzykowac moim zdaniem.
a ja jak szukałem to znalazłem na szrocie opór przepływek od vectry oczywiście od angola który gazu nie powąchał od 30 zł do 80 gość chciał więc wziołem po środku i audi jeździ bez zarzutula222 pisze:no mowie ze testowalem i pasuje od alfy , passata b3 i golfa gti ale ceny przeplywek sa podobne do abk.Zreszta do vectry tez kosztuje dobra przeplywka na allegro tyle co do abk masz link: http://allegro.pl/opel-vectra-a-2-0-prz ... 03448.html a za 50zl to kompletny syf kupisz po wystrzale na gazie. wiem co mowie bo sam szukalem do siebie i po wielu probach kupilem do audi , a ople to tylko na gazie smigaja i nie warto ryzykowac moim zdaniem.
Przecież czujnik zasysanej temperatury jest w ori przepływce ABK. Patrząc od strony z której zasysane jest powietrze,jest jeszcze przed klapką. Wszyscy narzekają na te przepływki, ja po poznaniu na wylot silnika ABK, polubiłem ją. W przeciwieństwie do termicznych jest o wiele trwalsza.
Źle pracuje silnik? Żaden problem. Podłączasz VAGa i regulujesz naciąg sprężyny.
Wytarta ścieżka? Żaden problem. Nawiercasz otwory płytki, przesuwasz ją nieco do góry i przepływomierz wylata kolejne 500tys. km.
Urządzenie proste aż do bólu.
Dopóty dopóki dbamy o układ WN mając LPG I czy II generacji jest to urządzenie niemal niezawodne. Na sekwencji, czy samej benzynie to już całkiem bezproblemowe
Źle pracuje silnik? Żaden problem. Podłączasz VAGa i regulujesz naciąg sprężyny.
Wytarta ścieżka? Żaden problem. Nawiercasz otwory płytki, przesuwasz ją nieco do góry i przepływomierz wylata kolejne 500tys. km.
Urządzenie proste aż do bólu.
Dopóty dopóki dbamy o układ WN mając LPG I czy II generacji jest to urządzenie niemal niezawodne. Na sekwencji, czy samej benzynie to już całkiem bezproblemowe
hej
Przed świętami,miałem w końcu chwile czasu i zabrałem się za przepływke ,wiele nie nawojowałem bo wiedza może jeszcze za mała,ale...
kupiłem kontakt popsikałem trochę bo było zielono i dostrzegłem że ścieżki wytarte sa na początkowym zakresie ruchu potencjometru w tym zakresie co wytarte to właśnie są te wachlowania obrotów,postawiłem na jedną kartę no i zacząłem dłubać przy "blaszkach" od potencjometru wyczytałem gdzieś na forum żeby pogiąć je delikatnie aby chodziły nie po wytartym trochę zdeformowałem,ale rezultat taki że odpalam na benzynie nie gaśnie,nie wchodzi na wysokie obroty jest około 900,1000obr jedzie już prawie dobrze na benz bez większych zastrzeżeń tylko takie dziwne coś jest przy odpaleniu a mianowicie jak by traktor się odpalało dopuki na obroty nie wejdzie swoje ze aż czuć jak buda się trzęsie,tak jest dosłownie przy odpaleniu max 2 sek i jest ok.
co wy byście powiedzieli na taki moje rezanie które wykonałem
a co do lpg to chyba parownik od nowości nie ruszany wiec membrany pewnie liche,dlatego wachlowanie na zimnym.
kupiłem kontakt popsikałem trochę bo było zielono i dostrzegłem że ścieżki wytarte sa na początkowym zakresie ruchu potencjometru w tym zakresie co wytarte to właśnie są te wachlowania obrotów,postawiłem na jedną kartę no i zacząłem dłubać przy "blaszkach" od potencjometru wyczytałem gdzieś na forum żeby pogiąć je delikatnie aby chodziły nie po wytartym trochę zdeformowałem,ale rezultat taki że odpalam na benzynie nie gaśnie,nie wchodzi na wysokie obroty jest około 900,1000obr jedzie już prawie dobrze na benz bez większych zastrzeżeń tylko takie dziwne coś jest przy odpaleniu a mianowicie jak by traktor się odpalało dopuki na obroty nie wejdzie swoje ze aż czuć jak buda się trzęsie,tak jest dosłownie przy odpaleniu max 2 sek i jest ok.
co wy byście powiedzieli na taki moje rezanie które wykonałem
a co do lpg to chyba parownik od nowości nie ruszany wiec membrany pewnie liche,dlatego wachlowanie na zimnym.