Witam klubowiczów. mam małe pytanko. otóż jest sobie taki karburator w mojej audiczce i chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób są podłączone do niego wszystkie podciśnienia. Schematy i rysunki z książek niewiele pokazują albo są w języku dla mnie obcym. jeśli ktoś z was mógłby mi przesłać jakieś fotki tych wężyków byłbym bardzo wdzięczny. lub po prostu opisał jak je podłączyć.
HELP <buu>
[ b3] 1.8 gaźnik pomocy
[ b3] 1.8 gaźnik pomocy
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2013, 11:47 przez orinoko, łącznie zmieniany 1 raz.
były to keihin 1
[ Dodano: 2010-01-25, 21:13 ]
http://www.tkaudi.org/download/audi_80_B2.pdf
tu może coś znajdziesz
[ Dodano: 2010-01-25, 21:13 ]
http://www.tkaudi.org/download/audi_80_B2.pdf
tu może coś znajdziesz
mały81 racja. Mało było gaźników w 80 tkach, ale ten jest seryjny
Ja mam co prawda silnik SF, ale na wyposażeniu rzeczonego keihina I i według mojego podłączenia to wężyk na pierwszym planie (kiedyś był przezroczysty) wychodzący z gaźnika idzie pod spód obudowy filtra powietrza. Zielony w głębi idzie do zielonej bańki przed którą jest trójnik- z niego idzie do przodu gaźnika. jak chcesz zdjęcia to podeślij nr. tel. na PW
Ja mam co prawda silnik SF, ale na wyposażeniu rzeczonego keihina I i według mojego podłączenia to wężyk na pierwszym planie (kiedyś był przezroczysty) wychodzący z gaźnika idzie pod spód obudowy filtra powietrza. Zielony w głębi idzie do zielonej bańki przed którą jest trójnik- z niego idzie do przodu gaźnika. jak chcesz zdjęcia to podeślij nr. tel. na PW
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Temat powtarzany. W jednym z nich podałem link do materiałów gdzie wszystko jest pokazane jak na dłoni. To jest Keihin I na module ciśnieniowym. Jest to nie najlepszy gaźnik co do trwałości ale łatwy w naprawie i regulacji - ciesz się że to nie Pierburg 2E2 lub 2EE.
Jakkolwiek tu masz link do materiałów www.tkaudi.org (poddział download - wybierz materiały do B2 - tam jest pełny opis Keihin I)
Jakkolwiek tu masz link do materiałów www.tkaudi.org (poddział download - wybierz materiały do B2 - tam jest pełny opis Keihin I)
orinoko,
Zielony [strzałka 1] idzie nad linki od ssania i gazu do banieczki [ koło Strzałki 2]. Natomiast przezroczysty[kółko 1] idzie pod spód obudowy filtra powietrza od lewej strony Patrz czy nie spadł z miejsca oznaczone jako kółko 2. Z prawej strony podłącz przewód, który idzie od tej bańki okrągłej z wlotu powietrza do filtra. Nic skomplikowanego
Zielony [strzałka 1] idzie nad linki od ssania i gazu do banieczki [ koło Strzałki 2]. Natomiast przezroczysty[kółko 1] idzie pod spód obudowy filtra powietrza od lewej strony Patrz czy nie spadł z miejsca oznaczone jako kółko 2. Z prawej strony podłącz przewód, który idzie od tej bańki okrągłej z wlotu powietrza do filtra. Nic skomplikowanego
panowiie mam problem z moim gaznikiem a mianowicie przy okolo 2,5 tys obr. sie dlawi i nie chce jechac dopiero po chwili dalej nabiera mocy. wymienilem gaznik na taki po regenerecji bo myslalem ze to moze pompka przyspieszenia ale widocznie to nie to. co mam robic ??? kupic jeszcze jeden gaznik czy szukac przyczyny gdzie indziej? prosze o pomoc i kontakt na maila WOJTUSM@POCZTA.FM