Witam serdecznie. Wiele razy mi pomogliście więc pisze i tym razem. Tak jak w temacie, mam zapchany katalizator i tu moje pytanie znalazłem na allegro coś takiego http://allegro.pl/tlumik-katalizator-au ... 38725.html
czy zamiast katalizatora mogę to wsadzić?
[ B4 1.9 TDI 1Z] Brak mocy - zapchany katalizator
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 02 lut 2012, 08:26
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 02 lut 2012, 08:26
Już jakiś czas temu przy okazji zmiany wydechu mechanik stwierdził, że katalizator jest trochę zawalony, ale nie miało to żadnego wpływu na jazde aż do teraz. Samochód przyśpiesza tylko do pewnego momentu, można powiedzieć, że do polowy gazu a jak wcisnę pedał do końca to praktycznie brak reakcji, przeważnie na 3 biegu. W silniku wszystko mechanicznie jest ok. Powymieniane czujniki, pompa po regeneracji, nowe filtry
[ Dodano: 2013-04-01, 17:34 ]
Dodam, że po tych wszystkich zabiegach samochód jeździł normalnie, generalnie robie bardzo dużo kilometrów około 20 tyś rocznie ale od pół roku pare kilometrów dziennie więc pomyślałem, że to ten nieszczęsny katalizator się zapchał i stąd ten spadek mocy
[ Dodano: 2013-04-01, 17:34 ]
Dodam, że po tych wszystkich zabiegach samochód jeździł normalnie, generalnie robie bardzo dużo kilometrów około 20 tyś rocznie ale od pół roku pare kilometrów dziennie więc pomyślałem, że to ten nieszczęsny katalizator się zapchał i stąd ten spadek mocy
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
A może warto najpierw podpiąć pod vaga?
Co do samego wywalenia kata z auta to ja zrobiłem tak: kupiłem tłumik z b3 1.6TD pasuje praktycznie idealnie - trzeba tylko wyciąć ze starego tłumika z katem pierścień łączący.
Cały tłumik z katem sprzedałem u siebie w mieście za 150zł więc wyszedłem na tym z 70zł na + bo jeszcze opaski musiałem wymienić przy okazji. Ta cena 150zł to i tak nie najwyższa bo można i z 200 albo i ciut lepiej wyciągnąć.
Co do samego wywalenia kata z auta to ja zrobiłem tak: kupiłem tłumik z b3 1.6TD pasuje praktycznie idealnie - trzeba tylko wyciąć ze starego tłumika z katem pierścień łączący.
Cały tłumik z katem sprzedałem u siebie w mieście za 150zł więc wyszedłem na tym z 70zł na + bo jeszcze opaski musiałem wymienić przy okazji. Ta cena 150zł to i tak nie najwyższa bo można i z 200 albo i ciut lepiej wyciągnąć.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Powiem tak <ok> nie łudż się że to wina katalizatora ...katalizator zwykle nie zapycha się nagle ,to raz ,a dwa ,to jak już jest zapchany ,to czuć to na każdym wyższym biegu ,a nie tylkoDamianPolanica pisze:Już jakiś czas temu przy okazji zmiany wydechu mechanik stwierdził, że katalizator jest trochę zawalony, ale nie miało to żadnego wpływu na jazde aż do teraz. Samochód przyśpiesza tylko do pewnego momentu, można powiedzieć, że do polowy gazu a jak wcisnę pedał do końca to praktycznie brak reakcji, przeważnie na 3 biegu.
Chcesz żeby auto odzyskało vigor ,jedż do kogoś kumatego ,najlepiej z forum...po mechanikach nie jeżdzij ,bo zwykle szkoda czasu i pieniędzy ...wymieniają na chybił trafił ,a to dość droga metodaDamianPolanica pisze:przeważnie na 3 biegu.