witam wszystkich mam serdeczną prośbe prosze i foto jeżeli ktoś na gdzie w tym silmiku
1z prod auta 1994 r znajduje się zaworek n75 bo jestem jak dziecko we mgle znalazloem pare fotek na rorum ale niejsca tam wskazane umnie miema tam tego co na zdjęciach
może ktos ma też zdeęcie bajpasa czerwony i niebieski przewód
dzięki za informacje
[tdi 1z avant 66kw ] bajpas i zaworek n 75
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Zgodnie z prośbą wrzucam foto od siebie ;] Będzie umieszczony tak jak u mnie o ile u Ciebie jest przepływomierz pierburga jak u mnie jeśli coś takiego jak tutaj: http://img19.allegroimg.pl/photos/orygi ... 48825623_5 to polecam zobaczyć ten temat: https://audi80.pl/b4-tdi-1z-93r-n75- ... t54089.htm
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Zapewne masz problemy z turbiną i chcesz sprawdzić działanie zaworu n75....
Poprostu odłączasz jak napisałes niebieski i czerwony i mostkujesz je czyli łaczysz ze sobą za pomocą jakiegoś malutkiego króćca.
Auto bedzie troche słabsze ale jesli przekroczy 120 kmh to znaczy że turbo jest okej a winny jest zaworek n75....
Auto wpada ci w tryb awaryjny i muli przy okolo 2900 obrotów tak ? ?
Jesli tak to śmiało mostkuj przewody i testuj auto.
Najlepiej kupić drugi taki zawór i założyć. Regenorawanie zaworka w tego typu silnika nie jest wygodne.
Najczesciej własnie pada zaworek, turbiny są mega wytrzymałe w tym modelu więc nie musisz sie martwić na zapas
Pozdrawiam i życze powodzenia.
Sławek.
Poprostu odłączasz jak napisałes niebieski i czerwony i mostkujesz je czyli łaczysz ze sobą za pomocą jakiegoś malutkiego króćca.
Auto bedzie troche słabsze ale jesli przekroczy 120 kmh to znaczy że turbo jest okej a winny jest zaworek n75....
Auto wpada ci w tryb awaryjny i muli przy okolo 2900 obrotów tak ? ?
Jesli tak to śmiało mostkuj przewody i testuj auto.
Najlepiej kupić drugi taki zawór i założyć. Regenorawanie zaworka w tego typu silnika nie jest wygodne.
Najczesciej własnie pada zaworek, turbiny są mega wytrzymałe w tym modelu więc nie musisz sie martwić na zapas
Pozdrawiam i życze powodzenia.
Sławek.
[1z tdi 66kw] bajpas i przewody
prosze jeśli masz jakąś fote gdzie są przewody bo niebieski znalazłem czerwonego niestety nie chyba że u mnie ma kolor żółty bo taki też za
nalazłem
serdeczne dzięki za informacje pozdrawiam
nalazłem
serdeczne dzięki za informacje pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
wystarczy użyć opcji szukaj
wystarczy użyć opcji szukaj