[Audi cabrio 1,9 TDI] Zmiana rozstawu z 4x108 na 5x112
[Audi cabrio 1,9 TDI] Zmiana rozstawu z 4x108 na 5x112
Witam Panowie chciałem się zorientować co bym musiał wymienić aby przejść na rozstaw 5x112. Wiem ze temacik był ale jakoś nie znalazłem odpowiedzi dla mojego tematu, bo była mowa o Quattro i o zwykłych B4. Adapterów nie chcę, wole dołożyć i zrobić na stałe.
Z góry wielkie dziękuje za wszelka pomoc
Z góry wielkie dziękuje za wszelka pomoc
Tak jak piszą koledzy powyżej.
Tył A6 C4 ośka, najlepiej jak uda się wyrwać już cały zestaw, czyli piasty i tarcze, ceny różne ale na 100 % 200 PLN za piasty to maks (generalnie to za dużo).
Przód - piasty od S2 lub od A4 1,6 lub 1,8 benzyna (odnośnie silnika mogę się mylić) - jeden z forumowiczów nawet zrobił już taką przekładkę, ale teraz nie pamiętam który. Piasty od S2 są najlepsze, bo pasują jak ta lala, przy A4 trzeba pomęczyć się z podkładkami dystansującymi.
Z piastami do S2 kłopot nie jest w ich cenie, która tak na marginesie jest duża tylko w dostępności, która jest coraz mniejsza.
PS. Pozdrawiam "Medalikarza" ja jeszcze do niedawna byłem zameldowany w SC.
Tył A6 C4 ośka, najlepiej jak uda się wyrwać już cały zestaw, czyli piasty i tarcze, ceny różne ale na 100 % 200 PLN za piasty to maks (generalnie to za dużo).
Przód - piasty od S2 lub od A4 1,6 lub 1,8 benzyna (odnośnie silnika mogę się mylić) - jeden z forumowiczów nawet zrobił już taką przekładkę, ale teraz nie pamiętam który. Piasty od S2 są najlepsze, bo pasują jak ta lala, przy A4 trzeba pomęczyć się z podkładkami dystansującymi.
Z piastami do S2 kłopot nie jest w ich cenie, która tak na marginesie jest duża tylko w dostępności, która jest coraz mniejsza.
PS. Pozdrawiam "Medalikarza" ja jeszcze do niedawna byłem zameldowany w SC.
Podepne się pod temat , zamierzam zmienić rozstaw z tyłu. Piasty to wiadomo że trzeba zmienić, tak samo tarcze i teraz mam pytanie czy takie piasty sie nadadza?
http://allegro.pl/piasta-tyl-tylna-lozy ... 63578.html
Oczywiscie lozyska do wymiany
I czy posiadanie ABS-u ma cos do zmiany piast? Czy nie jest to istotne?
Pozdrawiam!
http://allegro.pl/piasta-tyl-tylna-lozy ... 63578.html
Oczywiscie lozyska do wymiany
I czy posiadanie ABS-u ma cos do zmiany piast? Czy nie jest to istotne?
Pozdrawiam!
audki napisz do maniekmac sądzę, że powinien Ci pomóc.
Tutaj masz jego posta w którym zdradził "sekret mnicha" https://audi80.pl/cabrio-23-ng-gwint ... 322,75.htm (pierwszy post od góry).
Ja również coraz bardziej zamierzam się z 5x112 ale trochę przerażają mnie koszty bo chciałbym od razu za jednym zamachem ogarnąć: rozstaw śrub, większe hamulce (17ZR) i felgi a to lekko licząc będzie jakieś 7 tysi.
Tutaj masz jego posta w którym zdradził "sekret mnicha" https://audi80.pl/cabrio-23-ng-gwint ... 322,75.htm (pierwszy post od góry).
Ja również coraz bardziej zamierzam się z 5x112 ale trochę przerażają mnie koszty bo chciałbym od razu za jednym zamachem ogarnąć: rozstaw śrub, większe hamulce (17ZR) i felgi a to lekko licząc będzie jakieś 7 tysi.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
logika mowi ze z s2, sam nie sprawdzalem, ale jezeli piasta wchodzi na dana zwrotnice (ktora tez musi byc od s2 lub 2.8V6, tak samo jak i przegub) to odsadzenie piasty jest wtedy takie same jak w s2, w sumie to odsadzenie piasty i tarczy w tym przypadku jest tez takie same jak w kazdej seryjnej 80tce, wiec i jarzmo z zaciskiem trafia w to samo miejsce, idac tą analizą, tarcze od s2 powinny pasowac