[80 sedan] obniżenie
Założyłem i tak jak Chillout, potwierdzam że bardzo miłe zaskoczenie w prowadzeniu. Stoi nierówno tył fanie siadł ale przód dalej koza teraz szykam na przód -40. Jak ktoś chce poprawić wygląd auta to polecam zrobić przód -40 tył seria, podczas wymieniania zastanawiałem się czy tak nie zrobić ale lans jednak wygrał :mrgreen:
To czy krzywo stoi nie jest zależne od silnika? Kupujecie sprężyny do swojej wersji?
Waham się ciągle. -60 z przodu to za dużo jak dla mnie. Teraz na seryjnych tył mi bardziej siedzi niż przód, jak butle do pełna zatankuje i z tyłu siedzi dwie osoby to naprawdę brzydko to wygląda.
Sprężyny już wywalone i muszę wymienić też z tyłu amortyzatory, bo ciekną. Amorki dam gazowe i ciekawe czy przy przednich olejowych i springach -40/-40 będzie przód wyżej?
Macie więcej fot -40/-40?
Waham się ciągle. -60 z przodu to za dużo jak dla mnie. Teraz na seryjnych tył mi bardziej siedzi niż przód, jak butle do pełna zatankuje i z tyłu siedzi dwie osoby to naprawdę brzydko to wygląda.
Sprężyny już wywalone i muszę wymienić też z tyłu amortyzatory, bo ciekną. Amorki dam gazowe i ciekawe czy przy przednich olejowych i springach -40/-40 będzie przód wyżej?
Macie więcej fot -40/-40?
Można by napisać "ten typ tak ma". W A80 z założenia przód stoi wyżej od tyłu ... Ty masz dodatkowo butlę, więc nie zastanawiaj się, tylko zakładaj 60/40, to może wtedy będzie stało równo.dawid91 pisze: Amorki dam gazowe i ciekawe czy przy przednich olejowych i springach -40/-40 będzie przód wyżej?
Moje audi stoi niżej -40. Są żółte sprężyny KW i żółte amortyzatory firmy krzak.Latem jeżdżę na alufelgach 16' z oponami 205/50(teraz będą 205/45 z przodu).Samochód wizualnie wygląda lepiej,a jeździ się o niebo lepiej od serii.W zakrętach jest jak przyklejone a po polnych drogach wystarczy jechadź wolniej. Przez dwa lata użytkowania sportowego zawieszenia o nic jeszcze nie zawadziłem