Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80b4]1.8 ADR turbo quattro

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 25 mar 2013, 20:56

Gratuluję pomysłu na kompresor <ok> Bardzo mnie to zaciekawiło bo też mam taki motor :mrgreen: Nie słyszałem żeby komuś taki kompresor w ABK się sprawdził dlatego tym bardziej kibicuję ci <ok> Furka fajna, mody ciekawe i nietuzinkowe... idź w swoją stronę, nie patrz na nic ;-) ja jestem na tak :mrgreen:

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 26 mar 2013, 22:26

już się pocieszyłem 1000 km zrobione i wszystko wytrzymało, średnie spalanie wzrosło z 10 na ok 12-12,5 .Ale to pewnie dlatego ze trochę ostrzej jeździłem .
I dziś zdemontowałem cały układ teraz trzeba zrobić porządek z okablowaniem pod maską, pobawić się kompem bo ten co aktualnie siedzi pochodzi z forda sierry 2.0 wpadnie oryginał od abk. Mały rezystor na lambdę tak samo na przepływomierz żeby delikatnie zwiększyć dawkę paliwa
trzeba będzie przenieść pompę ABS bo się nie mieści przepustnica i tps zahacza o podstawę pompy.
parownik już przeniesiony na 2 stronę teraz tylko rury gumowe wymienić na stalowe , zamontować wskaźnik doładowania wszystko ładnie pomalować i można składać s powrotem tak by wyglądało ładnie a nie straszyło wyglądem

[ Dodano: 2013-03-26, 22:27 ]
Obrazek Obrazek
zestaw rur
Obrazek
wykonana przeze mnie z nierdzewki redukcja filtra
Obrazek
czapa kompresora
Obrazek
redukcja przepustnicy
Obrazek
zaślepka zaworu re cyrkulującego powietrze
Obrazek

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 26 mar 2013, 23:24

jacek199315, Muszę to kiedyś zobaczyć na własne oczy <lupa>

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 30 mar 2013, 21:24

andi77, po świętach można gdzieś się spotkać na wlo

dziś wymieniłem olej w kompresorze pomalowałem czapę kompresora dałem mocniejsze opaski teraz jeszcze tylko przepustnice zamontować nowy mikser i audiczka wraca na drogę

Obrazek

filmik z pracy kompresora

http://w884.wrzuta.pl/film/7jw5p4uEuMh/ ... _kompresor

[ Dodano: 2013-03-30, 21:19 ]
jaki ja jestem szczęśliwy dorwałem dziś typa który demolował mi auto od kilku mieś mała ryskę na lakierze zrobił ale on ma teraz na facjacie większą 8-)

teko

Post autor: teko » 31 mar 2013, 00:21

@jacek199315 mam pytanie. Nie za miękkie gumy do dolotu zastosowałeś? Z tego co wiem nie powinno tak się dziać z nimi ;-)

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 31 mar 2013, 08:15

od kompresora do kolektora jest stalowa z gumowymi łącznikami tylko od przepustnicy do kompresora jest guma i gdy przepustnica zamknie się do końca to podciśnienie zasysa rurę ale już i na to mam sposób przepustnica przykręcona do kompresora i druga przepustnica na kolektorze + sprzęgło elektromagnetyczne w kole kompresora

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 03 kwie 2013, 22:50

Nie lepiej to na sztywnych alu rurach zrobić? Po pierwsze efektu zaginania nie będzie a po drugie co ważniejsze powietrze będzie miałolepszą recyrkulację w kierunku silnika.

Orientowałeś się jaka jest szacowana moc?

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 04 kwie 2013, 09:03

rury juz są stalowe tylko łączniki gumowe i przepustnica przykręcona do kompresora

a takie wyniki były na hamowni
moc bez kompresora 113KM 187NM przy 4500obr
moc z kompresorem 128KM 207NM przy 3800obr
przy duszeniu czasami słychać grzechotanie zaworów z powodu złego afr 15,4:1 tyle wskazuje komp

to wszystko wymaga dopracowania powoli się zrobi mam nadzieje ze do majóvwki poskładam jak należy

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 04 kwie 2013, 09:17

Oby te gumowe łączniki były silikonowe bo jak zechcesz dmuchnąć więcej mogą się okazać za słabe :D

Kurde kiedyś myślałem o eatonie w Omedze 3,0....przy 0,6 można już ładny wynik trzasnąć :P

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 04 kwie 2013, 10:34

A mówią że z ABK nic nie da się zrobić,gratuluję pomysłu :-)

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 04 kwie 2013, 12:53

garry99 pisze:A mówią że z ABK nic nie da się zrobić,gratuluję pomysłu :-)
ogolnie to wszystko sie da z robic ze wszystkim tylko kwestia sensu i opłacalności.

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 04 kwie 2013, 17:24

garry99 pisze:A mówią że z ABK nic nie da się zrobić,gratuluję pomysłu
ludzie ludzi robią to czegos takiego nie zrobia? hah :mrgreen:
piekna sprawa Jacus <piwo>
widzimy sie na majovwce jak i wtamtym roku 8-)

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 04 kwie 2013, 17:42

A ten AFR to mierzysz szerokopasmówką ?

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 04 kwie 2013, 18:09

Mabrothrax pisze:A ten AFR to mierzysz szerokopasmówką ?
szerokopasmowa + wskaźnik z allegro Obrazek

jeszcze wskaźnik egt i boost podłączyć zostało

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 kwie 2013, 18:36

Ten wyświetlacz pokazuje AFR czy tylko volty a AFR to tylko te diody bez jakiegokolwiek cyfrowego opisu?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl