[B4 ABT] Budowa Mcfersona tył audi b4
[B4 ABT] Budowa Mcfersona tył audi b4
Tak jak w temacie kto mi opisze jak zbufowany jest mcferson z tyłu czy ma łozysko jak przod? nakretke jak z przodu itp?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
- 123krzysiek123
- Forum Audi 80
- Posty: 552
- Rejestracja: 23 paź 2009, 21:43
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gmina Zamość
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
- 123krzysiek123
- Forum Audi 80
- Posty: 552
- Rejestracja: 23 paź 2009, 21:43
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gmina Zamość
- Kontakt:
Jeżeli chodzi o elementy gumowe to jest to:
nr8. 8A0 512 333 pierścień łożyskujący dół
nr9. 8A0 515 335 pierścień łożyskujący góra
Jeżeli te części nie są wyrobione to mogą zostać te same, ale lepiej wymienić.
Przy zmianie zawieszenia na obniżone to w sumie wymieniasz sprężyny i amortyzatory (do -40 niby mogą być zwykłe ale lepiej gdy są o skróconym skoku), a reszta zostaje tak jak było.
nr8. 8A0 512 333 pierścień łożyskujący dół
nr9. 8A0 515 335 pierścień łożyskujący góra
Jeżeli te części nie są wyrobione to mogą zostać te same, ale lepiej wymienić.
Przy zmianie zawieszenia na obniżone to w sumie wymieniasz sprężyny i amortyzatory (do -40 niby mogą być zwykłe ale lepiej gdy są o skróconym skoku), a reszta zostaje tak jak było.
- 123krzysiek123
- Forum Audi 80
- Posty: 552
- Rejestracja: 23 paź 2009, 21:43
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gmina Zamość
- Kontakt: