[B4 ABT] Wymiana końcówki dr. oraz łącznik, stabilizatora.
Odpowiedz na wymiane łącznika
Wiec jeżeli chodzi o wymianę łącznika stabilizatora to jest to banalny zabieg wymienię w punktach co i jak.
1) Luzujesz koło ponosisz sobie auto po czym zdejmujesz koło
2) Potrzebne klucze do tego zabiegu to 17 na grzechotce 1/2 cala najlepiej bardzo ułatwia odkręcenie do tego płaski klucz 14 lub 15 w zależności od producenta łącznika + rzecz nieoceniona WD 40
3) Śruba łącznika stabilizatora składa się z 2 części część pierwsza to specjalny klin na klucz 14 lub 15 którym blokujemy śrubę przed obracaniem potem gwint i nakrętka.
Wiec za pomocą klucza blokujemy śrubę na klinie i z łatwością demontujemy przy użyciu grzechotki po wcześniejszym zalaniu śruby wd 40 .
1) Luzujesz koło ponosisz sobie auto po czym zdejmujesz koło
2) Potrzebne klucze do tego zabiegu to 17 na grzechotce 1/2 cala najlepiej bardzo ułatwia odkręcenie do tego płaski klucz 14 lub 15 w zależności od producenta łącznika + rzecz nieoceniona WD 40
3) Śruba łącznika stabilizatora składa się z 2 części część pierwsza to specjalny klin na klucz 14 lub 15 którym blokujemy śrubę przed obracaniem potem gwint i nakrętka.
Wiec za pomocą klucza blokujemy śrubę na klinie i z łatwością demontujemy przy użyciu grzechotki po wcześniejszym zalaniu śruby wd 40 .
Re: [B4 ABT] Wymiana końcówki dr. oraz łącznik, stabilizato
Ja jak mi się zaczyna obkręcać, to stawiam cały ciężar auta na obracającym się elemencie, tudzież sworzniu czy drążku, sprawdzone i przestaje się obracać, oczywiście kobyłka pod autem, jakby miało spaść z podnośnika.MaXuS pisze:Dodam ze podczas wymiany amorów spędziłem pół dnia na dokręcaniu tych drążków bo kręciły mi się w koło Jest jakiś sposób aby tego uniknąć?