[B3 2.0 PS] Zamki dokładnie wkładki
[B3 2.0 PS] Zamki dokładnie wkładki
Nie wiecie moze czy da sie zregenerować stare wkładki w zamkach w samochodzie ponieważ otwieram je różnymi kluczykami oraz ile moga kosztować nowe o ile takie dostane:?
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 00:44 przez comd89, łącznie zmieniany 1 raz.
U mnie były 2 różne wkładki w drzwiach i stacyjce (ktoś zmieniał stacyjkę. Wkurzało mnie to, że musiałem mieć 2 kluczyki. Rozebrałem wkład stacyjki i tak pozamieniałem blaszki, żeby jak najlepiej pasowały do kluczyka z drzwi. A potem doszlifowałem je by chowały się idealnie (musiałem leciutko spiłować 2 blaszki. Podobnie chyba możesz zrobić z nową wkładką.
sorki że odgrzewam starego kotleta ale mam problem ze swoimi zamkami. Otóż okazuje się że od strony kierowcy mogę otworzyć autko różnymi kluczami, (nie tylko klucze marki audi) no i troszke mnie to martwi
Teraz pytanko czy szukać na szrocie innej używanej wkładki z B4, kupić nową czy może podejdzie wkładka np z VW-oczywiście wiąże się to z osobnym kluczem do otwierania co nie robi większego problemu :->
z góry podziękował za pomoc
Teraz pytanko czy szukać na szrocie innej używanej wkładki z B4, kupić nową czy może podejdzie wkładka np z VW-oczywiście wiąże się to z osobnym kluczem do otwierania co nie robi większego problemu :->
z góry podziękował za pomoc
jezeli nie przeszkadza ci dodatkowy kluczyk to nie bawilbym sie w kupowanie uzywek, i one moga w krotkim czasie pasc chociaz nie koniecznie. A koszt 20 zeta nie wydaje sie byc wygorowany
http://allegro.pl/audi-80-b3-b4-audi-10 ... 10619.html
http://allegro.pl/audi-80-b3-b4-audi-10 ... 10619.html
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
To, że 80'tki są tanie i niezbyt młode to nie znaczy, że można takie maniany odwalaćmichal84 pisze:jezeli nie przeszkadza ci dodatkowy kluczyk to nie bawilbym sie w kupowanie uzywek, i one moga w krotkim czasie pasc chociaz nie koniecznie.
Kupisz ten syf za 20 zł z klamką to ciekawe ile coś takiego kosztuje u producenta...michal84 pisze:A koszt 20 zeta nie wydaje sie byc wygorowany
http://allegro.pl/audi-80...3080110619.html
...hmm 10 a może 12 zł ?
Klamka to jakieś 5 zł a za kolejne 5 zł masz ten zamek i 2 kluczyki :roll: Jakość przemilczę :roll: Z resztą mnie by kłuł w oczy taki zamek, bo nawet nie jest idealnie odwzorowany względem oryginału, a kluczyki przyprawiają o mdłości :roll:
PEPEK, Najlepszą opcją jest kupno ori używanego zamka drzwi pasażera w bdb stanie, a o takie nie jest ciężko. Wyciągasz swój zamek pasażera i dajesz dobremu fachmenowi w punkcie dorabiania kluczy, aby dorobił lub przerobił zapadki pod Twój zamek. W efekcie masz ori zamek z pięknie działającą klapką i zapadkami dorobionymi na podstawie nie wyjechanego zamka pasażera
. nie wydaje mi sie zeby wymiana wkladki na nie orginalna byla jakas maniana, wedlug ciebie ile taka rzecz powinna kosztowac?, tym bardziej tak jak wspominales nasze autka maja juz po 20 lub wiecej lat. Co innego wymiana np. blotnika,lampy na nie orginale to z tym jak najbardziej sie zgodze <ok>To, że 80'tki są tanie i niezbyt młode to nie znaczy, że można takie maniany odwalać
Ostatnio gość otworzył mi auto kluczem z hondy civic :evil: więc pora na wymiane zamka tak aby był miare odporny na otwieranie kluczami od Żuka czy Uaza :mrgreen: Coś będe musiał wymyślić. Ciekawi mnie tylko czy podejdzie wkładka od VW polo z 98 rocznika, zrobi sie deczka cieplej to zaczniem działać
Ja byłem z tym samym tematem w serwisie Audi. Mam 2 klucze, chciałem jeden. Odpowiedz z serwicu była taka: proszę przynieść zamki i klucze to MY to panu zrobimy. Czyli jak we wcześniejszych opisach pozamieniają blaszki tak żeby pasowało.
Rozwiąznie jest jedno - wyciagnąć zamki, rozebrać, przede wszystkim wyczyścic - może być tak brudny ze blaszki nie wracają na swoje miejsce, zaopatrzyć się w dodatkowe zamki żeby złożyć sobie samemu z możliwie najciaśniej pasujących elementów.
Klopot tkwi w tym że bęben zamka i narożniki blaszek możesz mieć tak zużyte że wsadzając jakikolwiek klucz, :shock: luz jest tak duży że możesz auto otwierać łyżeczką od herbaty.
Rozwiąznie jest jedno - wyciagnąć zamki, rozebrać, przede wszystkim wyczyścic - może być tak brudny ze blaszki nie wracają na swoje miejsce, zaopatrzyć się w dodatkowe zamki żeby złożyć sobie samemu z możliwie najciaśniej pasujących elementów.
Klopot tkwi w tym że bęben zamka i narożniki blaszek możesz mieć tak zużyte że wsadzając jakikolwiek klucz, :shock: luz jest tak duży że możesz auto otwierać łyżeczką od herbaty.