Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 16V 6A]Problemy z układem chłodzenia

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
wudar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:53
Lokalizacja: Radom

[B3 2.0 16V 6A]Problemy z układem chłodzenia

Post autor: wudar » 08 kwie 2013, 20:29

Witam.
W mojej b3 po rozgrzaniu silnika do 90 stopni,płyn zazaczyna wracać do zbiorniczka dodam,że na zimnym silniku płynu jest tylko troche na dnie po zgaszeniu silnika słychać głośne bulgotanie przy przewodach idacych do nagrzewnicy.A druga sprawa to kiedy osiągnie już te 90 stopni wentylator nie pracuje , załącza się dopiero gdy zgasze silnik i wył. zapłon :( Jak odpowietrzyc uklad chlodzenia? ten czujnik z przodu silnika przy głowicy wł. wentylatory tylko na wyl. silniku?

PS.Poprzedni właściciel zalał samochód wodą ;/
PS2.Samochodu narazie nie uzywam ,raz na jakiś czas przepale.
PS3.Ogrzewanie w środku działa
PS4.Dopuki silnik sie nie rozgrzeje wszystko jest ok tzn płyn nie wraca do zbiorniczka.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 08 kwie 2013, 20:33

to dolej płynu

wudar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:53
Lokalizacja: Radom

Post autor: wudar » 08 kwie 2013, 20:36

:D mechanik dolewał i to samo do tego bawił sie wężykiem od odpowietrznika i jakoś tak sie stało , że ten przewód spadł i wiadomo co się dalej stało...wszystko wyleciało :/

krzysiek.ruski

Post autor: krzysiek.ruski » 08 kwie 2013, 22:18

wudar pisze:ten czujnik z przodu silnika przy głowicy wł. wentylatory tylko na wyl. silniku?
nie. załączy wiatraki jeżeli głowica będzie mieć za wysoką temp. nie zależnie od zapłonu.
PS3.Ogrzewanie w środku działa
to nie powinien być zapowietrzony (zapowietrza się chyba tylko w najwyższym punkcie układu tzn. nagrzewnica. ja niestety nie mam odpowietrznika na wężu więc na zimnym silniku luzuje jedną opaske na nagrzewnicy, zsuwam lekko wąż, szczypcami zaciskam wężyk od przelewu z chłodnicy i dmucham w zbiorniczek.
Kiedy pójdzie płyn szybko wciskam wąż i zakręcam opaske.
ja też mam taki objaw w 6A i ppodejrzewam termostat.
Mam założony na 92 st.C a chce zmienić na 87st.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl