[1.9TDI Avant] tempomat TDI 1z
U mnie jest tak samo. Jak przytrzymam przycisk to zwalania, ale nawet lepiej mi to pasuje, bo wkomponowałem mały przycisk pod kratki nawiewu (było tam akurat jedno wolne miejsce koło awaryjek ) i jak chce przyspieszyć to moge gazem, a zwalniam sobie przyciskiem . Fajny bajer za 3,80zł
A wiecie może jak to jest w Boschu? Kolega ma zetora (94r. na boschu - porażka) i sie napalił na tempomat. Był temat na forum, ale stanęło 02.2012r. Da rade wymodzić tempo w boschu czy nie?
A wiecie może jak to jest w Boschu? Kolega ma zetora (94r. na boschu - porażka) i sie napalił na tempomat. Był temat na forum, ale stanęło 02.2012r. Da rade wymodzić tempo w boschu czy nie?
Jeżeli chodzi o Boscha to niestety nie ma tej możliwości. Co prawda ktoś coś tam kombinował ale bez rezultatów. Dodawanie potencjometrów itp to ślepa uliczka bo to podtrzyma ewentualnie dawkę paliwa a nie prędkość... i jest to jednak niebezpieczne kombinowanie. Poza tym lepiej przełożyć graty bo to są same korzyści. Tym bardziej że są osoby na forum, które się tym zajmują i na pewno nie usłyszysz "nie da się" czy "to niemożliwe".
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wiemy <ok> w kompie na starym boschu ,nie ma opcji tempomatu ,więc trzeba cudować mechaniczny tempomat ,ale to przerost formy nad treścią 8-) widziałem kiedyś u kolegi ,któremu robiłem przekładkę ...jakieś linki ,siłowniki :roll: jednym słowem nacudowane czy i jak działał, nie pytałem ,ale po przekładce na szybko podpiąłem mu wersję uproszczoną ,bo miał koło pedałów przycisk do zapamietywania szybkosciDawidof pisze:A wiecie może jak to jest w Boschu?
WITAM mam AUDI B4 1.9tdi 94r. i jest taki problem ze szarpie w czasie jazdy przy niskich obrotach a potem jak wiecej gazu sie da i obroty wieksze to jakos dobrze jest . co to moze byc ktos wie moze ???? sprawdzalem na VAG niby byl blad czujnika temperatury plynu chlodzacego . ale zobacze za kilka dni znow co pokaze sie na VAG????????????? :)???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To jest temat o tempomacie ,nie o szrpaniu ,czy czujniku temperatury 8-) Nie rób więc bałaganu ,tym bardziej że już w innym temacie o to samo pytałeś :roll:ARTI2012 pisze:WITAM mam AUDI B4 1.9tdi 94r. i jest taki problem ze szarpie w czasie jazdy przy niskich obrotach a potem jak wiecej gazu sie da i obroty wieksze to jakos dobrze jest . co to moze byc ktos wie moze ???? sprawdzalem na VAG niby byl blad czujnika temperatury plynu chlodzacego . ale zobacze za kilka dni znow co pokaze sie na VAG????????????? :)???
powitac, auto jak w profilu na pierburgu... 95 rok
wtyczki brak (( rozbebeszyłem cala elektryke nad pedalami, u kolegi w tym samym wtyka jest niebieska, czerwo, biel, zolty u mnie tylko biel i zulty a dwoch innych brak... (mam na mysli te 6cio pinowe)
bede probowal namierzyc te piny: 66,58,35, rozumeim ze to leci od kompa?
wtyczki brak (( rozbebeszyłem cala elektryke nad pedalami, u kolegi w tym samym wtyka jest niebieska, czerwo, biel, zolty u mnie tylko biel i zulty a dwoch innych brak... (mam na mysli te 6cio pinowe)
bede probowal namierzyc te piny: 66,58,35, rozumeim ze to leci od kompa?
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Szukaliśmy i ni cholery nie widać.
Oto fotki u mnie:
I podstawowe pytanie.
O ile u mnie można dojść po kolorkach żeby zrobić odpowiednie wtyczki do przełączników (małe żeńskie) o tyle jest problem u kolegi _Dave bo tam tego nie ma. Nie ma nawet czerwonej wtyczki widocznej u mnie.
No i pytanie. Czy z ECU idą owe kolorki (znaczy z samego kompa tylko gdzieś znikają) czy trzeba zaprawiać nowe w ori wtyczkę do komputera?
Bo jakby wychodziły odpowiednie kabelki i dało by się je namierzyć to było by w miarę super.
Dodam, że nigdy nie bawiłem (bawiliśmy) się w rozbieranie wiązki z ECU.
Oba to 021 AP tylko ja mam w VIN 8CZTA (rej w październiku 1995) a u Dawida jest 8CZSA (rej w kwietniu 1996).
[ Dodano: 2013-05-14, 23:06 ]
Ewentualnie jakby ktoś podał jakie kolorki trzeba połączyć (między które trzeba dać przełącznik stały a między które tzw. resety do wartości w górę i w dół).
Tylko we wtyczce jest 5 kabli a de facto potrzebne są 4 (12V, aktywacja tempomatu i resety od prędkości w górę i w dół).
Oto fotki u mnie:
I podstawowe pytanie.
O ile u mnie można dojść po kolorkach żeby zrobić odpowiednie wtyczki do przełączników (małe żeńskie) o tyle jest problem u kolegi _Dave bo tam tego nie ma. Nie ma nawet czerwonej wtyczki widocznej u mnie.
No i pytanie. Czy z ECU idą owe kolorki (znaczy z samego kompa tylko gdzieś znikają) czy trzeba zaprawiać nowe w ori wtyczkę do komputera?
Bo jakby wychodziły odpowiednie kabelki i dało by się je namierzyć to było by w miarę super.
Dodam, że nigdy nie bawiłem (bawiliśmy) się w rozbieranie wiązki z ECU.
Oba to 021 AP tylko ja mam w VIN 8CZTA (rej w październiku 1995) a u Dawida jest 8CZSA (rej w kwietniu 1996).
[ Dodano: 2013-05-14, 23:06 ]
Ewentualnie jakby ktoś podał jakie kolorki trzeba połączyć (między które trzeba dać przełącznik stały a między które tzw. resety do wartości w górę i w dół).
Tylko we wtyczce jest 5 kabli a de facto potrzebne są 4 (12V, aktywacja tempomatu i resety od prędkości w górę i w dół).
I ja się też pochwale:-) brak kostki i kabli wychodzących że sterownika:@ kombinowanie z dolozeniem pinow bez skuteczne, brak ori. Wlutowalem się kabelkami bezpośrednio do sterownika:-) pin 66 58 35 i 34. Wszystko ładnie przeszło przez kostkę. Zamknięte i konektorki by w przyszłości nie było klopotu:-) za przycisk posłużyły mi guziki do szyb elektrycznych z corsy miałem na zbyciu. Wmontowalem w środkowy tunel:-) i tak do pinu 66 i 58 plus 12v po stacyjce pin 35 zapamietywanie i przyspieszanie a 34 powrót do ostatnio zapamietanej predkosci:-) i jazda na długich dystansach stała się przyjemnością. Pozdrawiam i życzę powodzenia innym forumowicza:-)