Może sama ma A80 więc poczuła miętę. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:juba pisze:Soja droga bardzo miła policjantka
B4 AVANT Green
- 123krzysiek123
- Forum Audi 80
- Posty: 552
- Rejestracja: 23 paź 2009, 21:43
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gmina Zamość
- Kontakt:
Cześć lekki spam będzie. Latam już parę lat na obniżonym zawiasie i tak w sumie nie wiem ile niżej jest. Koła borbet bs 16/9j et 30 opona 215/40/16. Odległość rantu błotnika od ziemi
Przód 59 cm
tył 61 cm
Może ktoś mnie tu oświeci bo ja nie wiem. Na przodzie kit KW, na tyle zwykły amor i sprężyna obniżająca.
Przód 59 cm
tył 61 cm
Może ktoś mnie tu oświeci bo ja nie wiem. Na przodzie kit KW, na tyle zwykły amor i sprężyna obniżająca.
od takich pytan jest dosc prezny watek obnizen zawieszen klik123krzysiek123 pisze:Cześć lekki spam będzie. Latam już parę lat na obniżonym zawiasie i tak w sumie nie wiem ile niżej jest. Koła borbet bs 16/9j et 30 opona 215/40/16. Odległość rantu błotnika od ziemi
Przód 59 cm
tył 61 cm
Może ktoś mnie tu oświeci bo ja nie wiem. Na przodzie kit KW, na tyle zwykły amor i sprężyna obniżająca.
- pawełek
- Forum Audi 80
- Posty: 684
- Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
- Imię: paweł
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Niestety nie. Oddałem je dziś do plastikarzalider600 pisze:No i jak tam udało się skleić? zespolone 8-)
W między czasie zrobiłem zbieżność z przodu po wymianie amorów i sprężyn:
, ,
Teraz czekam na kuriera z belką, oddam samochód do mechanika i zrobię zbieżność z tyłu.
Jak na razie kulam się na stalówkach
Muszę kupić jeszcze kratki S2 - nie ma ktoś może "taniej" ?
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2013, 16:28 przez pawełek, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawełek
- Forum Audi 80
- Posty: 684
- Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
- Imię: paweł
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Byłem w najlepszej stacji kontroli w Starogardzie.bloku pisze:Nie bardzo rozumiem po co robiłęś zbieżność prozdu skoro tył będziesz poprawiał?! Toć geometrię robi się względem 4 kół a nie tylko jednej osi (nawet w ośce).
Powiedzieli mi, że przód jest ustawiony i jak wymienie belke to tylko i wylacznie trzeba bedzie ustawic tyl.
To bzdury Ci powiedzieli.. jak mogli ustawić przednie jak masz tylnie złe ustawione?
będzie szedł bokiem (zostawiał 4 ślady)
Poza tym nie sadze aby ona byla najlepsza..
W stacji w Okolu masz ustawianie komputerowo.. czyli o wiele wiele dokładniej niż tam
będzie szedł bokiem (zostawiał 4 ślady)
Poza tym nie sadze aby ona byla najlepsza..
W stacji w Okolu masz ustawianie komputerowo.. czyli o wiele wiele dokładniej niż tam
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2013, 22:45 przez PiotrVw, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawełek
- Forum Audi 80
- Posty: 684
- Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
- Imię: paweł
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
No to mnie teraz załamaliście... :-|PiotrVw pisze:To bzdury Ci powiedzieli.. jak mogli ustawić przednie jak masz tylnie złe ustawione?
będzie szedł bokiem (zostawiał 4 ślady)
Poza tym nie sadze aby ona byla najlepsza..
W stacji w Okolu masz ustawianie cyfrowo.. czyli o wiele wiele dokładniej niż tam
Po pierwsze to tak jak już koledzy wspomnieli bez sensu ustawiać przód, jak tył zaraz potem chcesz ustawiać. Poza tym na laserach to możesz sobie geometrie w polonezie ustawić. Jedź tam, gdzie ustawiają komputerowo. Koszt może być nieco wyższy, ale przynajmniej porządnie zrobione. U mnie w firmie komputerowe ustawienie samej zbieżności to koszt 80zł, a u konkurencji na laserach 60zł. Osobiście nie żałowałbym tych 20zł.