Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
No nie ma na zdjęciu, ale to te długie skracałem:P spokojnie, rozumiem po PL:P hehe, słonik w sumie racja, nie pomyślałem, więc zakładam te stożkowe dzisiaj, bo one się opierały górą tylko o łożysko:) Dzięki !! <browar>
[ Dodano: 2013-02-20, 20:37 ]
No więc dzisiaj trochę pracy ruszyło do przodu:D
Co do wypowiedzi Słonika, to temat dało się szybko naprawić poprzez podkładki stalowe o grubości ok 1,5mm i tyle wystarczyło... w między czasie jednak wziąłem się za demontaż przewodów hamulcowych....
Tyle z nich zostało:
I ostatecznie dopasowałem położenie łap od skrzyni i silnika, tak więc pierwszy raz samodzielnie silnik ze skrzynią wisiał w budzie:D
W sobotę spawanie wszystkiego na gotowca:D
Przyszła mi również pompka od sprzęgła (dzięki Żana!!), tak więc pedały od automata czekają na montaż a w kabienie już śladu po automacie nie ma:D
No i postanowiłem dokończyć pracę nad docieraniem zaworów. Tu dla porównania dotarty zawór ssący i niedocierany jeszcze wydechowy:
Na chwilę obecną jedna głowica gotowa:
Jutro jak będzie czas biorę się za drugą a następnie za test szczelności na obu:)
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2013-03-04, 21:37 ]
udało mi się trochę czasu wolnego zorganizować:
Pospawane i zakonserwowane na cacy:P sanie przednie z mocowaniem silnika oraz łapami od skrzyni:
Wyklepany kanał tak aby lewarki się mieściły prawidłowo:
Obudowa filtra nieco przerobiona tak aby wyglądała na ori:
Pokrywy zaworów wypiaskowałem i na chwilę obecną psiknięte podkładem czekają na lakier w barwach "Monster"
I chyba najważniejsza rzecz, udało mi się zakończyć docieranie zaworów w drugiej głowicy:
A z ciekawostek to mogę tylko przyznać, że kupiłem oryginalny sterownik od S8 D2 AHC ze skrzynią manualną, tak więc przekodowanie na manual odpada:D ciekawe jestem jak będzie się on zachowywał z ABZ skoro tam odcinka jest na 7tys !!
Na dniach składam głowice i robię test na szczelność:) Szczerze to po docieraniu jednej głowicy pastami "2", "1" i "0" co zajęło i tak cały dzień to palców nie czuję:P
Pozdrawiam!!
[ Dodano: 2013-02-20, 20:37 ]
No więc dzisiaj trochę pracy ruszyło do przodu:D
Co do wypowiedzi Słonika, to temat dało się szybko naprawić poprzez podkładki stalowe o grubości ok 1,5mm i tyle wystarczyło... w między czasie jednak wziąłem się za demontaż przewodów hamulcowych....
Tyle z nich zostało:
I ostatecznie dopasowałem położenie łap od skrzyni i silnika, tak więc pierwszy raz samodzielnie silnik ze skrzynią wisiał w budzie:D
W sobotę spawanie wszystkiego na gotowca:D
Przyszła mi również pompka od sprzęgła (dzięki Żana!!), tak więc pedały od automata czekają na montaż a w kabienie już śladu po automacie nie ma:D
No i postanowiłem dokończyć pracę nad docieraniem zaworów. Tu dla porównania dotarty zawór ssący i niedocierany jeszcze wydechowy:
Na chwilę obecną jedna głowica gotowa:
Jutro jak będzie czas biorę się za drugą a następnie za test szczelności na obu:)
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2013-03-04, 21:37 ]
udało mi się trochę czasu wolnego zorganizować:
Pospawane i zakonserwowane na cacy:P sanie przednie z mocowaniem silnika oraz łapami od skrzyni:
Wyklepany kanał tak aby lewarki się mieściły prawidłowo:
Obudowa filtra nieco przerobiona tak aby wyglądała na ori:
Pokrywy zaworów wypiaskowałem i na chwilę obecną psiknięte podkładem czekają na lakier w barwach "Monster"
I chyba najważniejsza rzecz, udało mi się zakończyć docieranie zaworów w drugiej głowicy:
A z ciekawostek to mogę tylko przyznać, że kupiłem oryginalny sterownik od S8 D2 AHC ze skrzynią manualną, tak więc przekodowanie na manual odpada:D ciekawe jestem jak będzie się on zachowywał z ABZ skoro tam odcinka jest na 7tys !!
Na dniach składam głowice i robię test na szczelność:) Szczerze to po docieraniu jednej głowicy pastami "2", "1" i "0" co zajęło i tak cały dzień to palców nie czuję:P
Pozdrawiam!!
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Zawziąłem się dzisiaj po pracy, aby czasu nie marnować i oto efekt pracy z głowicą od strony kierowcy:
Stoi w miarę wypoziomowana i zalana naftą:) rano zobaczymy gdzie trzeba zrobić poprawki w docieraniu zaworów:) oczywiście wrzucę zdjęcie tego co zastałem po nocy:D
[ Dodano: 2013-03-06, 12:17 ]
Taki oto efekt zastałem dzisiaj rano w garażu:
Jak widać z jednego cylindra całkiem przepuściło, z dwóch delikatnie zeszła nafta, więc znowu do pracy rodacy, przy docieraniu zaworów:/ ale ma być idealnie:)
Stoi w miarę wypoziomowana i zalana naftą:) rano zobaczymy gdzie trzeba zrobić poprawki w docieraniu zaworów:) oczywiście wrzucę zdjęcie tego co zastałem po nocy:D
[ Dodano: 2013-03-06, 12:17 ]
Taki oto efekt zastałem dzisiaj rano w garażu:
Jak widać z jednego cylindra całkiem przepuściło, z dwóch delikatnie zeszła nafta, więc znowu do pracy rodacy, przy docieraniu zaworów:/ ale ma być idealnie:)
Ty to masz cierpliwośćvigo1984sz pisze:Zawziąłem się dzisiaj po pracy, aby czasu nie marnować i oto efekt pracy z głowicą od strony kierowcy:
[url=http://images45.fotosik.pl/1744/527ba3dfcc435b16m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images47.fotosik.pl/1744/f0d20cba7ebce6f7m.jpg]Obrazek[/URL]
Stoi w miarę wypoziomowana i zalana naftą:) rano zobaczymy gdzie trzeba zrobić poprawki w docieraniu zaworów:) oczywiście wrzucę zdjęcie tego co zastałem po nocy:D
[ Dodano: 2013-03-06, 12:17 ]
Taki oto efekt zastałem dzisiaj rano w garażu:
[url=http://images41.fotosik.pl/1966/aa55ec290a30c66bm.jpg]Obrazek[/URL]
Jak widać z jednego cylindra całkiem przepuściło, z dwóch delikatnie zeszła nafta, więc znowu do pracy rodacy, przy docieraniu zaworów:/ ale ma być idealnie:)
powodzenia!
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
DEDHI również miałem ABK tak jak Ty, i również V8 było marzeniem;) więc kombinuj:D hehe
[ Dodano: 2013-03-10, 22:26 ]
Usiadłem dzisiaj jak to przy niedzieli w śniegu nie chce się robić w garażu, więc wziąłem się za rozpiskę pinów z ECU od ABZ przy okazji jak robiłem wycinkę wiązki od automata. Wrzucę trzy elementy w sumie, które mam nadzieję, że pomogą innym na przyszłość gdyby ktoś chciał robić V8;)
Wiązka ABZ pod manuala:
numery pinów w kostkach ECU i ozn. kolorowe - do czego służą:
KOSTKA "A"
2A (rd/bl) - zasilanie ster przekaź J271 (214)
3A (bk/wh) - G69/G40 stycznik przepustnicy / czujnik halla
4A (gr/br) - do kostki brązowej pin2 - sterowanie przekaźniekiem pompy paliwa J17 (208)
5A (ye/wh) - N156 - elektrozawór podciśnienia w kolektorze ssącym
7A (bk/gr) - do kostki brązowej pin6 - diagnostyka
8A (vi) - N80 elektrozawór filtra węgla aktywnego
17A (bl) - G28 czujnik położenia wału
18A (gy) - G28 czujnik położenia wału
19A (br/bk)- G66/G61/G69/G62/G42 czujnik stukowy/stycznik przepustnicy/czujnik temp wody zielony/ czujnik temp powietrza w przepustnicy
20A (br) - G61 czujnik stukowy (zielony)
21A (gr) - G66 czujnik stukowy (brązowy)
22A (gr/wh)- G42 czujnik temp powietrza w przepustnicy
23A (vi/ye)- G62 czujnik temp (zielony)
24A (br/bl)- G69 stycznik przepustnicy
KOSTKA "B"
2B bl/bk - G40 czujnik halla
3B bk/gy - zmienia kolor na gr/bk w czarnej kostce pin 4
4B bk/ye - G69/F60 - stycznik przepustnicy
5B gy/vi - N122 - moduł zapłonu kostka czarna pin5
6B bk/gr - N122 - moduł zapłonu kostka czarna pin4
7B gy/bl - N122 - moduł zapłonu kostka czarna pin2
8B gy/gr - N122 - moduł zapłonu kostka czarna pin1
13B gy/ye - N192 - moduł zapłonu kostka brązowa pin2
14B gy/rd - N192 - moduł zapłonu kostka brązowa pin1
15B bk/vi - N192 - moduł zapłonu kostka brązowa pin4
16B bk/rd - N192 - moduł zapłonu kostka brązowa pin5
18B gy/br - G70 - przepływomierz
19B ye/br - G70 - przepływomierz
20B bk/wh - Wspólny dla Z19 i Z28 (sondy lambda)
23B gr - (prawdopodobnie odczyt napięcia) sondy lambda G108/Z28
24B wh - (prawdopodobnie odczyt napięcia) sondy lambda G39/Z19
KOSTKA "D"
1D br/bl - N71 silnik krokowy
2D bk/gr - sterowanie z ecu wtryskiwacz N84
3D bk - sterowanie z ecu wtryskiwacz N85
5D br/rd - N71 silnik krokowy
6D bk/bl - sterowanie z ecu Wtryskiwacz N32
7D bk/br - sterowanie z ecu wtryskiwacz N31
9D rd - zasialnie ECU z linii "30" (constant)
10D wh - zasilanie wtryskiwaczy z ECU
11D br - masa do kostki brązowej
12D br - masa na czujnik halla i do kostki brązowej
KOSTKA "E"
1E bk/rd - sterowanie z ecu Wtryskiwacz N30
2E bk/wh - sterowanie z ecu Wtryskiwacz N33
5E gy/bk - sterowanie z ecu Wtryskiwacz N83
6E ye/bk - sterowanie z ecu Wtryskiwacz N86
7E br - masa do kostki brązowej
9E ye/bl - do sondy lambda G108/z28
10E bl/rd - do sondy lambda G39/z19
11E br - masa do kostki brązowej
12E br - masa do kostki brązowej
KOSTKA brązowa T6e:
pin 1 - bk/ye
pin 2 - 4A (gr/br) - do kostki brązowej pin2 - sterowanie przekaźniekiem pompy paliwa J17 (208)
pin 3 - masa
pin 4 - masa
pin 6 - 7A (bk/gr) - do kostki brązowej pin6 - diagnostyka
KOSTKA niebieska T10:
pin 2 - biało/zółty - do skrzyni biegów na czujnik prędkości
pin 4 - czerwono/czarny z sond lamda oraz przepływomierza (wspólny) +12V z "15"
KOSTKA czarna T10a:
pin 1 - czerowny - zasilanie stałe z linii "30"
pin 3 - brązowy - masa od czujnika temp wody niebieskiego
pin 4 - zielono/czarny - zasialnie ECU przez bezpiecznik 20A ze stacyjki linia "15"
pin 10 - szary z czarnym pasem - z czujnika niskiego ciśnienia oleju oryginalnie przy filtrze
DODATKOWO:
W przepływomierzu bk/rd połączony jest z G39/Z19 i G108/Z28 (sondy lambda) +12V z "15"
Sam się tego naszukałem x czasu i choć wiem, że niektórzy taką wiedzę traktują zarobkowo, mam nadzieję, że nikt nie będzie miał nic przeciwko i ewentualne uwagi też będą tu bardzo przydatne na przyszłość.
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2013-03-14, 15:55 ]
Przyszedł już do mnie zestaw hamulców na tył pod tarcze 269x20/22. Nie wiem czy uda mi się go teraz założyć, ale ważne, że już jest:)
Wziąłem się ostatnio za obróbkę/ docieranie zaworów ale mechanicznie, ale za radą kolegi tutaj rozrobiłem nieco pasty z olejem. Nie dość, że szybciej to jednak efekt na drugi dzień mnie zadziwił i ucieszył:D
Zagościła też nowa wlepa klubowa:)
A teraz Panowie mam ważne pytanie do fachowców. Jak kupowałem skrzynie to w zestawie miałem czujnik położenia wału ten ze skrzyni czyli z 2,5 TDI, trigger na dwumasie również mam z TDI, miejsce "0" się pokrywa jak to już kiedyś pokazywałem na fotkach, ale chodzi mi o to czy taki czujnik położenia wału, po przerobieniu końcówki można zastosować do ABZta?
W oryginale znacznik na kole zamachowym z ABZ miał wypustki, tutaj są wycięcia... i właśnie nie wiem teraz jak to zbytnio pogodzić? na pewno czujnik z tdi będzie prawidłowo odczytywał wycięcia na kole od TDI, ale czy to zadziała po podłączeniu do ECU?
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2013-03-14, 20:49 ]
Dobra, sprawa się wyjaśniła:) czujnik położenia wału z 2,5TDI o nr bosch 0281002223 jest taki sam w A8/S8 ABZ/AHC muszę jedynie końcówkę przerobić:)
No i muszę się pochwalić udało mi się w końcu osiągnąć połączenie z dwoma ECU od ABZ i od AHC
[ Dodano: 2013-03-10, 22:26 ]
Usiadłem dzisiaj jak to przy niedzieli w śniegu nie chce się robić w garażu, więc wziąłem się za rozpiskę pinów z ECU od ABZ przy okazji jak robiłem wycinkę wiązki od automata. Wrzucę trzy elementy w sumie, które mam nadzieję, że pomogą innym na przyszłość gdyby ktoś chciał robić V8;)
Wiązka ABZ pod manuala:
numery pinów w kostkach ECU i ozn. kolorowe - do czego służą:
KOSTKA "A"
2A (rd/bl) - zasilanie ster przekaź J271 (214)
3A (bk/wh) - G69/G40 stycznik przepustnicy / czujnik halla
4A (gr/br) - do kostki brązowej pin2 - sterowanie przekaźniekiem pompy paliwa J17 (208)
5A (ye/wh) - N156 - elektrozawór podciśnienia w kolektorze ssącym
7A (bk/gr) - do kostki brązowej pin6 - diagnostyka
8A (vi) - N80 elektrozawór filtra węgla aktywnego
17A (bl) - G28 czujnik położenia wału
18A (gy) - G28 czujnik położenia wału
19A (br/bk)- G66/G61/G69/G62/G42 czujnik stukowy/stycznik przepustnicy/czujnik temp wody zielony/ czujnik temp powietrza w przepustnicy
20A (br) - G61 czujnik stukowy (zielony)
21A (gr) - G66 czujnik stukowy (brązowy)
22A (gr/wh)- G42 czujnik temp powietrza w przepustnicy
23A (vi/ye)- G62 czujnik temp (zielony)
24A (br/bl)- G69 stycznik przepustnicy
KOSTKA "B"
2B bl/bk - G40 czujnik halla
3B bk/gy - zmienia kolor na gr/bk w czarnej kostce pin 4
4B bk/ye - G69/F60 - stycznik przepustnicy
5B gy/vi - N122 - moduł zapłonu kostka czarna pin5
6B bk/gr - N122 - moduł zapłonu kostka czarna pin4
7B gy/bl - N122 - moduł zapłonu kostka czarna pin2
8B gy/gr - N122 - moduł zapłonu kostka czarna pin1
13B gy/ye - N192 - moduł zapłonu kostka brązowa pin2
14B gy/rd - N192 - moduł zapłonu kostka brązowa pin1
15B bk/vi - N192 - moduł zapłonu kostka brązowa pin4
16B bk/rd - N192 - moduł zapłonu kostka brązowa pin5
18B gy/br - G70 - przepływomierz
19B ye/br - G70 - przepływomierz
20B bk/wh - Wspólny dla Z19 i Z28 (sondy lambda)
23B gr - (prawdopodobnie odczyt napięcia) sondy lambda G108/Z28
24B wh - (prawdopodobnie odczyt napięcia) sondy lambda G39/Z19
KOSTKA "D"
1D br/bl - N71 silnik krokowy
2D bk/gr - sterowanie z ecu wtryskiwacz N84
3D bk - sterowanie z ecu wtryskiwacz N85
5D br/rd - N71 silnik krokowy
6D bk/bl - sterowanie z ecu Wtryskiwacz N32
7D bk/br - sterowanie z ecu wtryskiwacz N31
9D rd - zasialnie ECU z linii "30" (constant)
10D wh - zasilanie wtryskiwaczy z ECU
11D br - masa do kostki brązowej
12D br - masa na czujnik halla i do kostki brązowej
KOSTKA "E"
1E bk/rd - sterowanie z ecu Wtryskiwacz N30
2E bk/wh - sterowanie z ecu Wtryskiwacz N33
5E gy/bk - sterowanie z ecu Wtryskiwacz N83
6E ye/bk - sterowanie z ecu Wtryskiwacz N86
7E br - masa do kostki brązowej
9E ye/bl - do sondy lambda G108/z28
10E bl/rd - do sondy lambda G39/z19
11E br - masa do kostki brązowej
12E br - masa do kostki brązowej
KOSTKA brązowa T6e:
pin 1 - bk/ye
pin 2 - 4A (gr/br) - do kostki brązowej pin2 - sterowanie przekaźniekiem pompy paliwa J17 (208)
pin 3 - masa
pin 4 - masa
pin 6 - 7A (bk/gr) - do kostki brązowej pin6 - diagnostyka
KOSTKA niebieska T10:
pin 2 - biało/zółty - do skrzyni biegów na czujnik prędkości
pin 4 - czerwono/czarny z sond lamda oraz przepływomierza (wspólny) +12V z "15"
KOSTKA czarna T10a:
pin 1 - czerowny - zasilanie stałe z linii "30"
pin 3 - brązowy - masa od czujnika temp wody niebieskiego
pin 4 - zielono/czarny - zasialnie ECU przez bezpiecznik 20A ze stacyjki linia "15"
pin 10 - szary z czarnym pasem - z czujnika niskiego ciśnienia oleju oryginalnie przy filtrze
DODATKOWO:
W przepływomierzu bk/rd połączony jest z G39/Z19 i G108/Z28 (sondy lambda) +12V z "15"
Sam się tego naszukałem x czasu i choć wiem, że niektórzy taką wiedzę traktują zarobkowo, mam nadzieję, że nikt nie będzie miał nic przeciwko i ewentualne uwagi też będą tu bardzo przydatne na przyszłość.
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2013-03-14, 15:55 ]
Przyszedł już do mnie zestaw hamulców na tył pod tarcze 269x20/22. Nie wiem czy uda mi się go teraz założyć, ale ważne, że już jest:)
Wziąłem się ostatnio za obróbkę/ docieranie zaworów ale mechanicznie, ale za radą kolegi tutaj rozrobiłem nieco pasty z olejem. Nie dość, że szybciej to jednak efekt na drugi dzień mnie zadziwił i ucieszył:D
Zagościła też nowa wlepa klubowa:)
A teraz Panowie mam ważne pytanie do fachowców. Jak kupowałem skrzynie to w zestawie miałem czujnik położenia wału ten ze skrzyni czyli z 2,5 TDI, trigger na dwumasie również mam z TDI, miejsce "0" się pokrywa jak to już kiedyś pokazywałem na fotkach, ale chodzi mi o to czy taki czujnik położenia wału, po przerobieniu końcówki można zastosować do ABZta?
W oryginale znacznik na kole zamachowym z ABZ miał wypustki, tutaj są wycięcia... i właśnie nie wiem teraz jak to zbytnio pogodzić? na pewno czujnik z tdi będzie prawidłowo odczytywał wycięcia na kole od TDI, ale czy to zadziała po podłączeniu do ECU?
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2013-03-14, 20:49 ]
Dobra, sprawa się wyjaśniła:) czujnik położenia wału z 2,5TDI o nr bosch 0281002223 jest taki sam w A8/S8 ABZ/AHC muszę jedynie końcówkę przerobić:)
No i muszę się pochwalić udało mi się w końcu osiągnąć połączenie z dwoma ECU od ABZ i od AHC
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Dawno nic nie pisałem, ale prace przy coupe v8 nadal idą powoli na przód...
Postanowiłem głowice oddać do profesjonalnego zakładu, w którym przeszły pewne zmiany... Mianowicie zawory wydechowe ponieważ oryginalnie w ABZcie były o trzpieniu 6mm, zostały zmienione na 7mm (praktycznie nigdzie 6 już nie ma w sprzedaży). Do tego wymienione zostały wszystkie prowadnice. A przylgnie i zawory zostały dotarte mechanicznie. Obie głowice również były sprawdzone metodą podciśnienia na szczelność i teraz leża i czekają na wolną chwilę do złożenia. Musiałem przy okazji jeszcze raz kupić wszystkie uszczelniacze, bo tamte od kilkukrotnego wyciągania i wsadzania zostały w większości przez moją nieświadomość uszczerbione...
Pobawiłem sie też trochę w malowanie, choć nigdy z pistoletu niczego nie malowałem, sądzę, że efekt może być:)
Jak widać nieco kolorów nabrała też osłona górna, ale raczej nie będzie to stały element tylko taki do zdjęć, na zloty itp...
Zakupiłem też amory na przód gazowe MTS. Przyznam, że miały trafić one do mojej 90tki, bo sprężyny, które miałem kiedyś na coupe idą właśnie do 90tki, ale okazało się, że w coupe jeden z amorów "zdechł" stąd decyzja o ich założeniu... Swoją drogą ciekaw jestem jak będą się sprawowały gazówki z gwintem....
Przyszło mi również parę dodatków:
Przewody Goodridge w stalowym oplocie na przód:
No i coś co mnie bardzo ucieszyło... Ori zegary dodatkowe S2/RS2 do kompletu z głównymi zegarami:
Jak tylko mi czas wolny teraz pozwoli biorę się już konkretnie za składanie całości, choć w między czasie mam trochę zabawy z drugim Audi 90, w którym muszę zrobić przegląd na mniejszą pojemność 2,0 litra....
Pozdrawiam!!!
Postanowiłem głowice oddać do profesjonalnego zakładu, w którym przeszły pewne zmiany... Mianowicie zawory wydechowe ponieważ oryginalnie w ABZcie były o trzpieniu 6mm, zostały zmienione na 7mm (praktycznie nigdzie 6 już nie ma w sprzedaży). Do tego wymienione zostały wszystkie prowadnice. A przylgnie i zawory zostały dotarte mechanicznie. Obie głowice również były sprawdzone metodą podciśnienia na szczelność i teraz leża i czekają na wolną chwilę do złożenia. Musiałem przy okazji jeszcze raz kupić wszystkie uszczelniacze, bo tamte od kilkukrotnego wyciągania i wsadzania zostały w większości przez moją nieświadomość uszczerbione...
Pobawiłem sie też trochę w malowanie, choć nigdy z pistoletu niczego nie malowałem, sądzę, że efekt może być:)
Jak widać nieco kolorów nabrała też osłona górna, ale raczej nie będzie to stały element tylko taki do zdjęć, na zloty itp...
Zakupiłem też amory na przód gazowe MTS. Przyznam, że miały trafić one do mojej 90tki, bo sprężyny, które miałem kiedyś na coupe idą właśnie do 90tki, ale okazało się, że w coupe jeden z amorów "zdechł" stąd decyzja o ich założeniu... Swoją drogą ciekaw jestem jak będą się sprawowały gazówki z gwintem....
Przyszło mi również parę dodatków:
Przewody Goodridge w stalowym oplocie na przód:
No i coś co mnie bardzo ucieszyło... Ori zegary dodatkowe S2/RS2 do kompletu z głównymi zegarami:
Jak tylko mi czas wolny teraz pozwoli biorę się już konkretnie za składanie całości, choć w między czasie mam trochę zabawy z drugim Audi 90, w którym muszę zrobić przegląd na mniejszą pojemność 2,0 litra....
Pozdrawiam!!!
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Zastanawiałem się LUCASH między tymi a Twoimi;) ale padło na te, dlatego, że do kompletu z głównymi mają ringi... Za przewody dałem 370zl z wysyłką.
[ Dodano: 2013-04-22, 15:43 ]
Przyszła wiosna to i grawitacja zaczęła działać na 90tkę:P Założyłem sprężyny, które miałem poprzednio na coupe, zobaczymy jak będzie się jeździło na nich w 90tce, ale już widzę, że trochę nisko, czyli ori zostawię w zapasie gdzieś na półce:P
Walczę teraz z elektryką w Audi 90 bo już przy poprzednim silniku 7a zniknął mi gdzieś wsteczny i sygnał na rozrusznik, więc raczej stawiam na puszkę bezpieczników... na dniach przełożę na próbę tą z coupe, bo doszedłem na szybkiego, że sygnał wychodzi z drążka wychodzi ze sterownika skrzyni, ale z przekaźnika na tylne lampy już wyjścia nie ma (zmieniałem przekaźnik i nadal to samo)... Sprawdziłem całą wiązkę i jedynie właśnie po głowie chodzi mi ta puszka... Z autopsji wiem, że czasem tam cuda na kiju w środku się dzieją:P
Zostaje mi do zrobienia dosłownie tylko ten wsteczny no i uruchomienie hamulca ręcznego.... a potem przegląd na 2.0 i oficjalnie na drogę:) Niby mało, ale na wszystko brak czasu...
[ Dodano: 2013-05-10, 17:57 ]
W końcu można było sobie pozwolić na nieco gratów do kompletu z V8`ki. Zakupiłem elementy brakujące do silnika, przepływkę, alternator, sondy, pasek, uszczelki...
No i na tapetę trafiły ostatnio heble i przód i tył. Tył zakupiłem bardzo nietypowe tarcze (indywidualnie przygotowane) 270x22 pod zaciski girling 41/43. Do tego zestawy reperaturek na heble.
Jeśli chodzi o przednie finalnie udało mi się spasować wzór adaptera. Zaciski Brembo z E38, tarcze 321x30 Audi A8, całość na zwrotnicy od Audi 90 2,3 20V...
Czekam tylko na dorobione przez fachowca tulejki pod adapter w odpowiednim rozmiarze;)
AHA! No i dorwałem "rodzynka". Kiera S-line w szarej skórze pasująca do reszty wyposażenia:D
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2013-04-22, 15:43 ]
Przyszła wiosna to i grawitacja zaczęła działać na 90tkę:P Założyłem sprężyny, które miałem poprzednio na coupe, zobaczymy jak będzie się jeździło na nich w 90tce, ale już widzę, że trochę nisko, czyli ori zostawię w zapasie gdzieś na półce:P
Walczę teraz z elektryką w Audi 90 bo już przy poprzednim silniku 7a zniknął mi gdzieś wsteczny i sygnał na rozrusznik, więc raczej stawiam na puszkę bezpieczników... na dniach przełożę na próbę tą z coupe, bo doszedłem na szybkiego, że sygnał wychodzi z drążka wychodzi ze sterownika skrzyni, ale z przekaźnika na tylne lampy już wyjścia nie ma (zmieniałem przekaźnik i nadal to samo)... Sprawdziłem całą wiązkę i jedynie właśnie po głowie chodzi mi ta puszka... Z autopsji wiem, że czasem tam cuda na kiju w środku się dzieją:P
Zostaje mi do zrobienia dosłownie tylko ten wsteczny no i uruchomienie hamulca ręcznego.... a potem przegląd na 2.0 i oficjalnie na drogę:) Niby mało, ale na wszystko brak czasu...
[ Dodano: 2013-05-10, 17:57 ]
W końcu można było sobie pozwolić na nieco gratów do kompletu z V8`ki. Zakupiłem elementy brakujące do silnika, przepływkę, alternator, sondy, pasek, uszczelki...
No i na tapetę trafiły ostatnio heble i przód i tył. Tył zakupiłem bardzo nietypowe tarcze (indywidualnie przygotowane) 270x22 pod zaciski girling 41/43. Do tego zestawy reperaturek na heble.
Jeśli chodzi o przednie finalnie udało mi się spasować wzór adaptera. Zaciski Brembo z E38, tarcze 321x30 Audi A8, całość na zwrotnicy od Audi 90 2,3 20V...
Czekam tylko na dorobione przez fachowca tulejki pod adapter w odpowiednim rozmiarze;)
AHA! No i dorwałem "rodzynka". Kiera S-line w szarej skórze pasująca do reszty wyposażenia:D
Pozdrawiam!