[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
to sie tylko dotyczy dieslow na Bosch-u 1991 do 1993r
w skrzynce bezpiecznikow na podszybiu, na biegu jalowym, zwierasz piny jak na rysunku wyzej, przez 2 sekundy i lecisz biegusiem do licznika i patrzysz jak ci mruga, te blyski sa wazne, spisz je i porownaj z opisami tu na forum, (kody bledow) np jesli wszystko jest wporzadku to blysnie ci 4 razy po 4
ale to tylko dla Boscha niewiem czy na pierburgu tez to podejdzie
w skrzynce bezpiecznikow na podszybiu, na biegu jalowym, zwierasz piny jak na rysunku wyzej, przez 2 sekundy i lecisz biegusiem do licznika i patrzysz jak ci mruga, te blyski sa wazne, spisz je i porownaj z opisami tu na forum, (kody bledow) np jesli wszystko jest wporzadku to blysnie ci 4 razy po 4
ale to tylko dla Boscha niewiem czy na pierburgu tez to podejdzie
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
wyjasnilem ci to w dwoch postach, dodatkowo masz obrazek, jezeli nie orientujesz sie w czym rzecz, a widze ze raczej tak, popros kogos znajomego aby ci pomogldyksior pisze:Ale mi chodzilo zebys wyjasnil jak zwierac te piny
pozatym sposob odczytu kodow blyskowych jest w wielu miejscach opisany, i jest cos takiego jak ksiazki, trzeba wziasc i poczytac
Proszę o analizę logów. Mam taki problem że auto szarpie i to dosyć mocno w zakresie obrotów 1400 do 1800 na każdym biegu na 5 nawet do 2tyś szarpie. I tylko wtedy jak delikatnie podtrzymuję na gazie, bo jak depnę mocno to wtedy jest w miarę OK. Normalnie przyśpiesza. Szarpie nie zależne od temperatury silnika. A i mam taki błąd:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
06-10 - Signal to High - Intermittent
Ale to pewnie źle ustawiona sztanga, chyba że się mylę. Sory że tak dużo ale nie chcę na razie nowego tematu otwierać może ktoś z logów coś poradzi. A i logi są robione wtedy jak auto szarpie stąd wartość obrotów w okolicy 60 do 75. I zastanawia mnie to czemu przy jednej wartości obrotów mam różne położenie pedału gazu, dawki paliwa i masy zasysanego powietrza. Proszę o pomoc
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
06-10 - Signal to High - Intermittent
Ale to pewnie źle ustawiona sztanga, chyba że się mylę. Sory że tak dużo ale nie chcę na razie nowego tematu otwierać może ktoś z logów coś poradzi. A i logi są robione wtedy jak auto szarpie stąd wartość obrotów w okolicy 60 do 75. I zastanawia mnie to czemu przy jednej wartości obrotów mam różne położenie pedału gazu, dawki paliwa i masy zasysanego powietrza. Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2013, 23:18 przez mody86, łącznie zmieniany 1 raz.
To że mam zbyt wysoki sygnał ( za wysokie napięcie) i że występuje czasami to wiem bo tyle to mi wynika z kodu błędu. Bardziej mnie interesuje te szarpanie bo z tego co ja zauważyłem to przy jednakowej wartości z położenia pedału są różne wartości zasysanej masy powietrza i dlatego chciałbym wiedzieć czy to może świadczyć o tym że padła przepływka i stąd może się bierze to szarpanie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 31 mar 2011, 20:05
Witam, proszę o analizę logów i ocenę stanu silnika w moim aucie.
Błąd który się pojawia to:
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
-------------------------------
Logi statyczne:
LOG-01-Stat-000
LOG-01-Stat-001
LOG-01-Stat-003
LOG-01-Stat-004
LOG-01-Stat-007
LOG-01-Stat-013
-------------------------------
Logi statyczne grupa Basic:
LOG-01-Stat-Basic-000
LOG-01-Stat-Basic-003
LOG-01-Stat-Basic-004
-------------------------------
Logi dynamiczne:
LOG-01-Dynamiczne-000
LOG-01-Dynamiczne-003
LOG-01-Dynamiczne-004
LOG-01-Dynamiczne-008
LOG-01-Dynamiczne-010
Brakuje mi grupy 011.
-------------------------------
Problem z autem polega na tym, że po przekroczeniu 3000obr mam wrażenie jakby w pewnym momencie moc silnika została odcięta. Auto wyraźnie słabnie. Najwyraźniej jest to odczuwalne podczas wyprzedzania. Gdy wyprzedzę jakiś pojazd i "zejdę" z tych obrotów wszystko wraca do normy do następnego wyprzedzania. Zauważyłem również, że ten błąd pojawia się właśnie podczas "wejścia" na te obroty.
Poza tym chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o stanie silnika.
Dziękuję za wszelkie sugestie. Pozdrawiam.
Błąd który się pojawia to:
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
-------------------------------
Logi statyczne:
LOG-01-Stat-000
LOG-01-Stat-001
LOG-01-Stat-003
LOG-01-Stat-004
LOG-01-Stat-007
LOG-01-Stat-013
-------------------------------
Logi statyczne grupa Basic:
LOG-01-Stat-Basic-000
LOG-01-Stat-Basic-003
LOG-01-Stat-Basic-004
-------------------------------
Logi dynamiczne:
LOG-01-Dynamiczne-000
LOG-01-Dynamiczne-003
LOG-01-Dynamiczne-004
LOG-01-Dynamiczne-008
LOG-01-Dynamiczne-010
Brakuje mi grupy 011.
-------------------------------
Problem z autem polega na tym, że po przekroczeniu 3000obr mam wrażenie jakby w pewnym momencie moc silnika została odcięta. Auto wyraźnie słabnie. Najwyraźniej jest to odczuwalne podczas wyprzedzania. Gdy wyprzedzę jakiś pojazd i "zejdę" z tych obrotów wszystko wraca do normy do następnego wyprzedzania. Zauważyłem również, że ten błąd pojawia się właśnie podczas "wejścia" na te obroty.
Poza tym chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o stanie silnika.
Dziękuję za wszelkie sugestie. Pozdrawiam.
Twój problem, to ciśnienie powietrza w dolocie.kaszaklabs pisze:Problem z autem polega na tym, że po przekroczeniu 3000obr mam wrażenie jakby w pewnym momencie moc silnika została odcięta. Auto wyraźnie słabnie. Najwyraźniej jest to odczuwalne podczas wyprzedzania. Gdy wyprzedzę jakiś pojazd i "zejdę" z tych obrotów wszystko wraca do normy do następnego wyprzedzania. Zauważyłem również, że ten błąd pojawia się właśnie podczas "wejścia" na te obroty.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Panowie mam problem z audikiem braciaka, wyskoczyły takie oto błędy, po skasowaniu w sobotę nie było nic a dziś są znowu. Czy możliwe że przez wyciąganie bezpieczników bo brat miał gdzieś zwarcie czy coś tam w prawym reflektorze.
00777 - Accelerator Position Sensor (G79)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
777 Czujnik położenia pedału przyspieszenia - G79
27-10 - Nieoczekiwane Signal - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
65535 Uszkodzony sterownik
00000 - End of Output
00-00 - -
czy mógł się przez to uszkodzić sterownik czy co :?:
i co oznacza ten błąd ostatni :?:
00777 - Accelerator Position Sensor (G79)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
777 Czujnik położenia pedału przyspieszenia - G79
27-10 - Nieoczekiwane Signal - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
65535 Uszkodzony sterownik
00000 - End of Output
00-00 - -
czy mógł się przez to uszkodzić sterownik czy co :?:
i co oznacza ten błąd ostatni :?: