Panowie, czy jest możliwość zastosowania takiego przełącznika do zamykania i otwierania centralnego zamka taki jak był już w A4? Jeśli ktoś wie to proszę o odpowiedź.
Szukałem schematu CZ z A4 ale niestety nie znalazłem, jeśli ktoś ma dostęp do niego to prosiłbym o jego udostępnienie może z niego wywnioskuję co i jak podpiąć.
[B4 all] Montaż przełącznika centralnego zamka
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
wszystkie schematy A4 https://hotfile.com/dl/203472641/d8bf04 ... 4.zip.htmlKarol_90 pisze:Szukałem schematu CZ z A4 ale niestety nie znalazłem
takKarol_90 pisze:czy jest możliwość zastosowania takiego przełącznika do zamykania i otwierania centralnego zamka taki jak był już w A4?
tu masz rysunek dla A80, jest to moznaby napisac skopiowany przelacznik od drzwi, ty tez musisz zrobic dwupozycyjny taki przelacznik, z pozycja srodkowa neutralna, doprowadzasz dwa kable, z silownika centralnego kierowcy, i na zmiane podajesz tym kablom mase
[ Dodano: 2013-04-18, 12:22 ]
ja osobiscie wolalbym miec, automatyczne zamykanie po ruszeniu, plus guzik do otwierania
Dzięki za odpowiedź.
W alarmie mam funkcję automatycznego zamykania ale chyba po odpaleniu, tak jak mówisz lepsze byłoby blokowanie po ruszeniu.
A co do przełącznika to teraz nie wiem jaki kupić, bo z tego co widziałem na allegro są z czterema kabelkami, Szara80tkaTdi, może orientujesz się czy taki będzie dobry do B4?
W alarmie mam funkcję automatycznego zamykania ale chyba po odpaleniu, tak jak mówisz lepsze byłoby blokowanie po ruszeniu.
A co do przełącznika to teraz nie wiem jaki kupić, bo z tego co widziałem na allegro są z czterema kabelkami, Szara80tkaTdi, może orientujesz się czy taki będzie dobry do B4?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
to wlasnie widzialem u znajomego w b4, niewiem czy to org byloKarol_90 pisze:lepsze byłoby blokowanie po ruszeniu.
musisz miec, jak chcesz rzezbic, dowolny przelacznik trzy pozycyjny, srodkowa pozycje zostawisz niepodlaczona, na wejscie dasz mase, a na wyjscia podasz te kabelki od silownika kierowcy
z czterema byc moze sie nada