Moja [B3 1.6 PP]
Moja [B3 1.6 PP]
Witam!
Dzisiaj dołączyłem do forum Audi 80 chociaż już od 2 lat mam swoją B3. Przywiozłem ją na kołach z Niemiec. Od tego czasu dbam o nią i staram się aby była jak najbardziej wierna oryginałowi. Niektórym bedzię sie podobać innym pewnie nie. W każdym razie o gustach podobno się nie dyskutuje. To tyle na początek.
Pozdrawiam wszystkich!
Dzisiaj dołączyłem do forum Audi 80 chociaż już od 2 lat mam swoją B3. Przywiozłem ją na kołach z Niemiec. Od tego czasu dbam o nią i staram się aby była jak najbardziej wierna oryginałowi. Niektórym bedzię sie podobać innym pewnie nie. W każdym razie o gustach podobno się nie dyskutuje. To tyle na początek.
Pozdrawiam wszystkich!
Ostatnio zmieniony 12 lis 2007, 20:54 przez servuz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Daniello85
- Audi 80 Klub
- Posty: 793
- Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
- Lokalizacja: Zgorzelec
na moje bardzo ładna nigdy nie byłem przekonany do tego koloru, ale teraz zmieniłem zdanie.. Kto by sie taką lalunia nie powoził hehe..
A powiedz jak tam silnik wygląda mocny jest? Bo ja kilka dni temu zakupilem tez B3 1.6 z gazem i troche słaba mi sie wydaje.. no puki co to mam same klopoty z nią, ale mam nadzieje że wszytko oki bedzie..
A powiedz jak tam silnik wygląda mocny jest? Bo ja kilka dni temu zakupilem tez B3 1.6 z gazem i troche słaba mi sie wydaje.. no puki co to mam same klopoty z nią, ale mam nadzieje że wszytko oki bedzie..
Dzięki wszystkim za pozytywne oceny!
To fakt, że traktuje tą B3 jak dziecko :lol: . I tak pewnie też traktowali ją dwaj poprzedni właściciele w Niemczech, którzy byli w podeszłym wieku. Co do osiągów to jest to wersja typowo dla emeryta, ale mi to nie przeszkadza bo nie piłuje tego samochodu. Denerwuje mnie tylko czasami brak mocy podczas wyprzedzania bo po 69KM nie ma sie co spodziewać wysokich osiągów. Auto jedzie dopiero na 4 i 5 biegu bo pierwsze 3 służą do ruszania. Chociaż jeździłem kolegi B3 (1.8s + lpg 90KM) i jego większy motor miał słabszą dynamike niż mój na benzynie. Samochodu nie zagazowałem bo nie chce jeździć kuchenką gazową :-> Jest w miare ekonomiczny. Trasę którą pokonuję tj. Lublin-Radom, czyli 110 kilometrów czesto zamykam w 6l Pb. W mieście nigdy nie udało mi się zejść poniżej 10l na 100km. W zimie dochodzi nawet do 12l. No cóż takie są uroki elektronicznego gaźnika. Silnik musze pochwalić za elastyczność, której brakuje dzisiejszym samochodom, posiadającym wiecej niż 8 zaworów.
To fakt, że traktuje tą B3 jak dziecko :lol: . I tak pewnie też traktowali ją dwaj poprzedni właściciele w Niemczech, którzy byli w podeszłym wieku. Co do osiągów to jest to wersja typowo dla emeryta, ale mi to nie przeszkadza bo nie piłuje tego samochodu. Denerwuje mnie tylko czasami brak mocy podczas wyprzedzania bo po 69KM nie ma sie co spodziewać wysokich osiągów. Auto jedzie dopiero na 4 i 5 biegu bo pierwsze 3 służą do ruszania. Chociaż jeździłem kolegi B3 (1.8s + lpg 90KM) i jego większy motor miał słabszą dynamike niż mój na benzynie. Samochodu nie zagazowałem bo nie chce jeździć kuchenką gazową :-> Jest w miare ekonomiczny. Trasę którą pokonuję tj. Lublin-Radom, czyli 110 kilometrów czesto zamykam w 6l Pb. W mieście nigdy nie udało mi się zejść poniżej 10l na 100km. W zimie dochodzi nawet do 12l. No cóż takie są uroki elektronicznego gaźnika. Silnik musze pochwalić za elastyczność, której brakuje dzisiejszym samochodom, posiadającym wiecej niż 8 zaworów.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
Witaj !
Zgadzam się w całości z Twoimi opiniami, tak zarówno co do autka jak i ewentualnych uzytkowników. To autko jest przede wszystkim dla początkujących kierowców i emerytów. Mam identyczny egzemplarz, który eksploatuje od 4 lat. Stan techniczny i wizualny b.dobry. Zawdzięcza to niemieckim drogom i kulturze technicznej ekspoatacji samochodu. Serdecznie pozdrawiam życząc szerokiej drogi.
Zgadzam się w całości z Twoimi opiniami, tak zarówno co do autka jak i ewentualnych uzytkowników. To autko jest przede wszystkim dla początkujących kierowców i emerytów. Mam identyczny egzemplarz, który eksploatuje od 4 lat. Stan techniczny i wizualny b.dobry. Zawdzięcza to niemieckim drogom i kulturze technicznej ekspoatacji samochodu. Serdecznie pozdrawiam życząc szerokiej drogi.
Producent podaje w mieście spalanie 9,9l. 12 spalił mi raz jak jeździłem w zimie na krótkich odcinkach i to nie sam. To maksymalnie ile mi spalił na 100km. Jak pisałem ten silnik jest na elektronicznym gaźniku. Nie jest to mistrzostwo konstrukcyjne VAG. To taki wynalazek, coś pomiędzy zwykłym gaźnikiem, a wtryskiem. Elektroniczny gaźnik za bardzo nie znosi gazu-mogą wystąpić problemy z podciśnieniowym nastawnikiem przepustnicy i nierównymi obrotami na biegu jałowym. Bez wątpienia ten gaźnik to najsłabszy punkt silnika PP.
Co do pokrowców to mam je tylko na przodzie, ponieważ fotel kierowcy jest lekko wytarty. Szukałem długo pokrowców, które by mi pasowały i wybrałem te co są na zdjęciach. Fabryczna jodełka jest o wiele ładniejsza ale niestety dziura w oparciu kierowcy zaburza mi stan idealny wnetrza. :lol: Słyszałem, że są tapicerzy, którzy wycinają materiał z tyłu oparcia i wstawiają go w wytarte miejsce. Może ktoś z was przeprowadził taką operacje? Ile to może kosztować? Znacie kogoś w Lublinie kto się tym zajmuje?
Co do pokrowców to mam je tylko na przodzie, ponieważ fotel kierowcy jest lekko wytarty. Szukałem długo pokrowców, które by mi pasowały i wybrałem te co są na zdjęciach. Fabryczna jodełka jest o wiele ładniejsza ale niestety dziura w oparciu kierowcy zaburza mi stan idealny wnetrza. :lol: Słyszałem, że są tapicerzy, którzy wycinają materiał z tyłu oparcia i wstawiają go w wytarte miejsce. Może ktoś z was przeprowadził taką operacje? Ile to może kosztować? Znacie kogoś w Lublinie kto się tym zajmuje?