Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Wiecej szzzzmocy!

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 07 kwie 2013, 10:57

Przyjemnie sie to czyta :-) Czekam na finał i wykres :-D

Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

Post autor: king86 » 07 kwie 2013, 12:18

Szkoda że nie dałeś nowego posta, bo nawet nie wiedziałem ze tu coś wrzucasz :roll:
Ale powiem Ci że ładnie to wygląda :shock: Pewnie teraz trzeba pogrzebać coś przy mapach żeby podlać więcej paliwka <ok> Powodzenia

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 07 kwie 2013, 12:42

Szczerze to troche chyba paliwa czy gazu nawet na górnych obrotach brakuje bo mi sonda kieduś do konca pokazywała 0.8v a teraz najpierw 0.8 a potem 0.7 wiem że takie napiecie z sondy 1 voltowej niewiele mówi ale jednak jak miałem za zimne powietrze z mrozy to miałem lambde cały czas przy bucie na 0.6-0,7 a jak dałem cieplejsze to 0.8.

Poczekam na cieplejsze dni, pewnie wtedy nie bedize miało to juz znaczenia bo tlenu w powietrzu bedzie mniej.

Jeszcze myśle coby pierdyknąc ten zapłon na 10 st moze coś sie jeszcze poprawi

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 11 kwie 2013, 23:07

I jak będziesz zakładał tłoki z ABK czy odpuszczasz? Zestroiłeś go już pod 44mm?

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 11 kwie 2013, 23:16

Z tłokami od ABK to najbardziej blokuje mnie głowica, nie chce zdejmować bez potrzeby, poprzedni właściciel już zmieniał uszczelkę i narazie hula, jak bedzie taka potrzeba wymiany to zwale odrazu miske i wtedy czemu nie. Narazie autko śmiga i przynajmniej jest mało wysilone bo ma niski stopień kompresji, a kilometów troche robie wiec dla silnika zdrowiej.
Jak dla mnie to i tak ok że 140 - 150 -160 audi śmiga z palcem w dupie a to i tak już nie jest źle

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 13 kwie 2013, 08:49

Twoim zdaniem warto go doprężać? Mój ma 206 kkm przejechane i zaczyna się pocić pod uszczelką i zastanawiam się czy jak ściągne głowice to czy nie pokusić się o doprężenie.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 14 kwie 2013, 17:23

Z tego co wiem to ten silnik najwiecej werwy uzuskuje własnie po doprezeniu.

PS. były takie silniki na mono które fabrycznie miały 10:1 spreżanie ale tam silnik dławiony był osprzętem. Wiekszosć mono to jednak 9:1

Awatar użytkownika
Parzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 16 lut 2011, 23:14
Lokalizacja: 3 Miasto

Post autor: Parzo » 23 kwie 2013, 16:47

Czyli jak widze ABT jest bardziej rozwojowe niz ABK. Nie no. Niezle :D

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 23 kwie 2013, 17:19

o tyle rozwojowe o ile pozwalaj fabryczne graty z innego silnika, przy ABK nie ma bardzo już nic lepszego z 8v, natomiast mysle że da sie ze 130 i z ABK zrobić

Awatar użytkownika
Parzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 16 lut 2011, 23:14
Lokalizacja: 3 Miasto

Post autor: Parzo » 23 kwie 2013, 17:40

Tylko czym i jak? Ostry wałek od golfa GT? Przepływke z BMW 735i. Szersze doloty? Niby nie jest drogie, ale dopasc te czesci. to juz gorzej.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 23 kwie 2013, 17:53

Rozwiert przepustnicy, wywalenie MAF'a i zastapienie go albo potencjometrem z automatu albo jakimś MAPsensorem, dobry wydech i dobrze wystroić

Awatar użytkownika
Parzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 16 lut 2011, 23:14
Lokalizacja: 3 Miasto

Post autor: Parzo » 23 kwie 2013, 19:19

hoho to ostatnie najgorsze :D wystrojenie :D ledwie mi idzie wystroic go do tego co powinno byc. niedosc ze mam zasrane problemy z TPS'em. (MAF to przeplywka o ile dobrze kojarze? Jesli tak to co da zmiana z automatu?)

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 24 kwie 2013, 00:23

Idzie ABK uturbic tylko droga zabawka. 2E to VWejowski blizniak ABK i widzialem MK3 z takim 2.0 8V i mialo grubo ponad 250 koni.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 24 kwie 2013, 07:43

ja nie mówie o turbieniu tylko o odkryciu rezerw mocy

Awatar użytkownika
Parzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 16 lut 2011, 23:14
Lokalizacja: 3 Miasto

Post autor: Parzo » 24 kwie 2013, 13:44

uturbiac to juz sa zabawy w tysiaki. a 1bar itd to nie ma sensu. Tylko jak marszall pisze, bez uturbiania i bez swapowania, mysle ze dalo by rade na czyms takim troche mułów uzyskać... poki co niestety nie sprobuje ;) brak funduszy. wszystko idzie na samą benzyne.

chyba ze ktos mi wyjasni co TO jest :D http://allegro.pl/turbinka-turbina-stru ... 69296.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl