Audi Coupe Quattro - vol. 2
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Udało się w końcu dostać do wlepki w bagażniku i po kilku myciach i suszeniach (aby nie zmyć wszystkeigo a sam brud) odczytałem kody. Niestety nie wszystkie jestem w stanie rozkodować.
X0A = National sales program germany
B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
C4Z = Felgi stalowe 6 jx15h2 et37 4/108
G0G = Ręczna skrzynia 5-biegowa
H0P = Tires 205/60 r 15 v
M7H = 6-cyl. gasoline eng. 2.8 L/128 kW V6 2V closed-loop catalytic converter base engine is T7E
Q1D = Przednie fotele sportowe
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1G2 = Koło zapasowe dojazdówka
1N3 = Wspomaganie ukladu kier. z systemem 'servotronic'
3AS = Zewnętrzne prawe lusterko: sferyczne, sterowane elektrycznie, podgrzewane
3BS = Zewnętrzne lewe lusterko: asferyczne, sterowane elektrycznie, podgrzewane
T7E = 6-cylinder gasoline engine 2.8 L unit 078.1
4UA = Bez Airbag
0G1 = Gearshift lever (ktoś może mi to przetłumaczyć? - bo w prostym tłuamczeniu wychodzi na "lewarek zmiany biegów)
8AD = Radio Gamma
8GL = Alternator 120A
DRK = Nie znaleziono kodu (może ktoś się z takim lub podobnym kodem spotkał?)
1KD = Hamulce tarczowe tył
Oraz mała kosmetyka w mechanice. Wsio w updatowanym1 poście
X0A = National sales program germany
B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
C4Z = Felgi stalowe 6 jx15h2 et37 4/108
G0G = Ręczna skrzynia 5-biegowa
H0P = Tires 205/60 r 15 v
M7H = 6-cyl. gasoline eng. 2.8 L/128 kW V6 2V closed-loop catalytic converter base engine is T7E
Q1D = Przednie fotele sportowe
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1G2 = Koło zapasowe dojazdówka
1N3 = Wspomaganie ukladu kier. z systemem 'servotronic'
3AS = Zewnętrzne prawe lusterko: sferyczne, sterowane elektrycznie, podgrzewane
3BS = Zewnętrzne lewe lusterko: asferyczne, sterowane elektrycznie, podgrzewane
T7E = 6-cylinder gasoline engine 2.8 L unit 078.1
4UA = Bez Airbag
0G1 = Gearshift lever (ktoś może mi to przetłumaczyć? - bo w prostym tłuamczeniu wychodzi na "lewarek zmiany biegów)
8AD = Radio Gamma
8GL = Alternator 120A
DRK = Nie znaleziono kodu (może ktoś się z takim lub podobnym kodem spotkał?)
1KD = Hamulce tarczowe tył
Oraz mała kosmetyka w mechanice. Wsio w updatowanym1 poście
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
W sumie mogłoby tak być - ciężko odczytać bo wlepka uwalona od środków do konserwacji profilów wewnętrznych.UFOtm pisze:8BK Reflektor podwójny –ruch prawostronny-
Dziś udało mi się zrezać a w zasadzie naprawić zegar - voltomierz. Po kilkuchwilach walki rozebrany i wyregulowany według wskazań miernika (z kostki 14,2). Dodatkowo zmiana podświetlenia w dodatkowych zegarach i sterowaniu blokadą.
Jutro nowa instalacja antenowa do radia oraz wymiana węża układu chłodzenia. Odkurzenie, instalacja pokrowca dla psa i spakowanie auta na wyjazd... :mrgreen:
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Posziękował. Jeszcze sporo przede mną. Na dniach zjadą przednie maorki o skróconym skoku bo na tych to się jeździć nie da. Zamówiony już komplecik wkładek w zamki a jutro pierwsze rozplanowanie ułożenia nowego wydechu aby nie straszyć innych iskrami na naszych prostych drogach
Wczoraj wraz z EDDem strzleiliśmy 1622km (Reda->Strzyżów->Reda) i Coupejka nawet nie zajęknęła. Średnie spalanie w okolicach 13/100 (gazoliny) oraz 200ml Castrola - może się wydawać sporo ale auto szło cały czas pełnym ogniem.
Wczoraj wraz z EDDem strzleiliśmy 1622km (Reda->Strzyżów->Reda) i Coupejka nawet nie zajęknęła. Średnie spalanie w okolicach 13/100 (gazoliny) oraz 200ml Castrola - może się wydawać sporo ale auto szło cały czas pełnym ogniem.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
To była szybka wizyta po dupowóz dla EDDa. Następnym razem się porpawię
[ Dodano: 2013-05-13, 21:24 ]
Kolejny update. Krótki ale zawsze coś do przodu.
Zmiana przednich amorków na takie co mają skrócony skok - na seryjnych to już mnie wk...o. Dodatkowo wyprostowane felgi x4. Zostało mi tylko ponownie zrobić zbieżność i czekam do 3 czerwca.......będzie wyspawany nowy wydech na wzór tego co ma UFO - 2,5 cala na jednym końcowym tłumiku
[ Dodano: 2013-05-20, 18:58 ]
Dziś powalczyłem z wymianą wykłądziny. 4h to trwało ale efekt uważam za całkiem niezły choć od strony pasażera zrobiłbym drobne poprawki. Więcej info w pierwszym poście
[ Dodano: 2013-06-13, 18:51 ]
Auto odebrane więc jest się czym pochwalić.
Został zrobiony kompletny wydech z kwasówki. Od kolektora aż po samą dwururkę przy tłumiku
Kolektory elastyczne łączniki DP 2 cale przechodzący Y-pipe 2,5 cala rurka strumienica 2,5 cala nad dyfrem aż do końcowego wydechu (jedyna puszka w układzie) zakończenie dwururką na wzór fabryki.
A tak gada:
Z pozostałych spraw to:
sprawdzony układ klimatyzacji na tyle, że mam do wymiany przewód od osuszacza do chłodnicy klimy.
fotele kubełkowe są w trakcie metamorfozy - trzeba je ożenić z fabrycznymi mocowaniami - odbiór prawdopodobnie jutro.
A jutro ponownie pełna geometria, natomiast w sobotę jadę do kolegi sprawdzić jego sprzęt do polerki lakieru (ponoć ma jakieś miażdżące środki likwidujące hologramy)
[ Dodano: 2013-05-13, 21:24 ]
Kolejny update. Krótki ale zawsze coś do przodu.
Zmiana przednich amorków na takie co mają skrócony skok - na seryjnych to już mnie wk...o. Dodatkowo wyprostowane felgi x4. Zostało mi tylko ponownie zrobić zbieżność i czekam do 3 czerwca.......będzie wyspawany nowy wydech na wzór tego co ma UFO - 2,5 cala na jednym końcowym tłumiku
[ Dodano: 2013-05-20, 18:58 ]
Dziś powalczyłem z wymianą wykłądziny. 4h to trwało ale efekt uważam za całkiem niezły choć od strony pasażera zrobiłbym drobne poprawki. Więcej info w pierwszym poście
[ Dodano: 2013-06-13, 18:51 ]
Auto odebrane więc jest się czym pochwalić.
Został zrobiony kompletny wydech z kwasówki. Od kolektora aż po samą dwururkę przy tłumiku
Kolektory elastyczne łączniki DP 2 cale przechodzący Y-pipe 2,5 cala rurka strumienica 2,5 cala nad dyfrem aż do końcowego wydechu (jedyna puszka w układzie) zakończenie dwururką na wzór fabryki.
A tak gada:
Z pozostałych spraw to:
sprawdzony układ klimatyzacji na tyle, że mam do wymiany przewód od osuszacza do chłodnicy klimy.
fotele kubełkowe są w trakcie metamorfozy - trzeba je ożenić z fabrycznymi mocowaniami - odbiór prawdopodobnie jutro.
A jutro ponownie pełna geometria, natomiast w sobotę jadę do kolegi sprawdzić jego sprzęt do polerki lakieru (ponoć ma jakieś miażdżące środki likwidujące hologramy)
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Auto postało kilka dni w hali garażowej... Winowajcą jestem ja sam :mrgreen: Popsułem troszkę staruszka
Dziś uleczyłem to co popsułem czyli:
wymiana wkładi zamka prawych drzwi (można już zamykać i otwierać jak fabryka przykazała) - podziekowania dla UFO za magazyn drobiazgów
wymiana stelarza z mechanizmem opuszczania szyb, który popsułem przy demontażu aby wymienić wkładkę - dziś dojechała od kolegi wysio - dzięki wielkie za szybką akcję wysyłkową
przemodelowanie dolotu -wpadła wkłądka Simota + doprowadzenie powietrza spod grilla - jest chłodniej i lepiej ale jest plan na odseparowanie obudowyfiltra od ciepła komory silnika
wymiana węży ogrodowych odmy na olejowe o większej średnicy
niestety przy tej okazji ułamałem wtyczkę czujnika poziomu płynu hamulcowego - cholernie ciasno było a ręce mam wielkoluda :mrgreen:
[ Dodano: 2013-07-12, 15:30 ]
Jako, że sezon deszczowy się zaczął to decyzją jednogłośną podjąłem kroki upiększające wnętrze. Fotele już są, wykładzina bez uszczerbków jest. Czas na górną część auta.
skórzana tapicerka w kilku miescach zaczęła już się odklejać
panel centralny pomimo pseudo karbonu...nudne to jakieś takie
Plan następujący...demontaż tapicerek drzwi i tylnych boczków, podsufitki (!), listw górnych i ze słupków A B i C.
podsufitka, słupki oraz listwa górna w czarnym welurze lub skóra (w zależności od tego czy uda się podpasować pod wzór z drzwi)
dekory (listwy drzwi, panel nad schowkiem) - będą we floku (kolor zdradze po zakończeniu obróbki)
tylna półka - obszyta czarnym welurem
tylne narożniki z głośnikami przy półce - czarny flok
daszki przecisłoneczne - czarny flok
tapicerka drzwi zostaje fabrycznie jak jest - jedynie tapicer poprawi to co odchodzi oraz wymieni gąbkę pod skórą.
Co najważniejsze...pomimo wcześniejszych prac byłych właścicieli auta uda się uratować przynajmniej 90% spartolonej roboty - jak dekory nasilikon, sufitówka na piankę i silikon, boczki bez wygłuszenia.
W przyszłym tygodniu auto zacznę składać (pn-wt mają być już zrobione dekory i tapicerka).
Korzystam z usług firmy MAFF Rumia - tapicer oraz flokowanie u kolegi Bushido (Olek) ze Starogardu Gdańskiego. Efekty będzie można już wkrótce zobaczyć.
A tak wygląda auto po rozebraniu.... (lekkie zdziwko mnie wzięło po zdjęciu sufitówki)
Udało się wszystko zapakować do bagolca Fabii
Dodatkowo zamówiłem u Żany lampki do rączek - taki mały mod przy całej robocie.
P.S. Podziękowania dla Gruszki za pomoc w demontażu.
Dziś uleczyłem to co popsułem czyli:
wymiana wkładi zamka prawych drzwi (można już zamykać i otwierać jak fabryka przykazała) - podziekowania dla UFO za magazyn drobiazgów
wymiana stelarza z mechanizmem opuszczania szyb, który popsułem przy demontażu aby wymienić wkładkę - dziś dojechała od kolegi wysio - dzięki wielkie za szybką akcję wysyłkową
przemodelowanie dolotu -wpadła wkłądka Simota + doprowadzenie powietrza spod grilla - jest chłodniej i lepiej ale jest plan na odseparowanie obudowyfiltra od ciepła komory silnika
wymiana węży ogrodowych odmy na olejowe o większej średnicy
niestety przy tej okazji ułamałem wtyczkę czujnika poziomu płynu hamulcowego - cholernie ciasno było a ręce mam wielkoluda :mrgreen:
[ Dodano: 2013-07-12, 15:30 ]
Jako, że sezon deszczowy się zaczął to decyzją jednogłośną podjąłem kroki upiększające wnętrze. Fotele już są, wykładzina bez uszczerbków jest. Czas na górną część auta.
skórzana tapicerka w kilku miescach zaczęła już się odklejać
panel centralny pomimo pseudo karbonu...nudne to jakieś takie
Plan następujący...demontaż tapicerek drzwi i tylnych boczków, podsufitki (!), listw górnych i ze słupków A B i C.
podsufitka, słupki oraz listwa górna w czarnym welurze lub skóra (w zależności od tego czy uda się podpasować pod wzór z drzwi)
dekory (listwy drzwi, panel nad schowkiem) - będą we floku (kolor zdradze po zakończeniu obróbki)
tylna półka - obszyta czarnym welurem
tylne narożniki z głośnikami przy półce - czarny flok
daszki przecisłoneczne - czarny flok
tapicerka drzwi zostaje fabrycznie jak jest - jedynie tapicer poprawi to co odchodzi oraz wymieni gąbkę pod skórą.
Co najważniejsze...pomimo wcześniejszych prac byłych właścicieli auta uda się uratować przynajmniej 90% spartolonej roboty - jak dekory nasilikon, sufitówka na piankę i silikon, boczki bez wygłuszenia.
W przyszłym tygodniu auto zacznę składać (pn-wt mają być już zrobione dekory i tapicerka).
Korzystam z usług firmy MAFF Rumia - tapicer oraz flokowanie u kolegi Bushido (Olek) ze Starogardu Gdańskiego. Efekty będzie można już wkrótce zobaczyć.
A tak wygląda auto po rozebraniu.... (lekkie zdziwko mnie wzięło po zdjęciu sufitówki)
Udało się wszystko zapakować do bagolca Fabii
Dodatkowo zamówiłem u Żany lampki do rączek - taki mały mod przy całej robocie.
P.S. Podziękowania dla Gruszki za pomoc w demontażu.