[ABT, B4] temperatura silnika cały czas na poziomie 50-60 st
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 25 kwie 2013, 21:44
[ABT, B4] temperatura silnika cały czas na poziomie 50-60 st
Witam WAS drodzy koledzy.
Jakiś czas temu kupiłem B4 w 2.0 benzynie 90 KM. Z auta jestem bardzo zadowolony tylko nie potrafię rozszyfrować jednej usterki. Silnik cały czas pokazuje mi temp. 50 stopni nawet po zagrzaniu. Podskoczy tylko jedną kreskę do 60 stopni jak dłużej pojeżdżę w mieście i postoję w korkach. Termostat wydaje mi się, że jest okay ponieważ ogrzewanie wnętrza działa sprawnie i szybko. Wentylator włącza się jak stoję w korku. Dodam, że wymieniłem czujnik temp. Zaznaczam, że nie posiadam w owym aucie LPG. Mieliście może taki problem. Z góry dziękuje za fachowe porady.
Pozdrawiam
Marcin
Jakiś czas temu kupiłem B4 w 2.0 benzynie 90 KM. Z auta jestem bardzo zadowolony tylko nie potrafię rozszyfrować jednej usterki. Silnik cały czas pokazuje mi temp. 50 stopni nawet po zagrzaniu. Podskoczy tylko jedną kreskę do 60 stopni jak dłużej pojeżdżę w mieście i postoję w korkach. Termostat wydaje mi się, że jest okay ponieważ ogrzewanie wnętrza działa sprawnie i szybko. Wentylator włącza się jak stoję w korku. Dodam, że wymieniłem czujnik temp. Zaznaczam, że nie posiadam w owym aucie LPG. Mieliście może taki problem. Z góry dziękuje za fachowe porady.
Pozdrawiam
Marcin
skoro się włącza wentylator przy rzekomo 50-60 stopniach tzn. ,że wszystko powinno być ok pomijając odpowietrzony układ i drożny termostat. Wskaźnik na zegarach źle pokazuje prawdopodobnie. Najprościej zobaczyć w momencie gdy włączy się wentylator(jest wtedy największa temp. cieczy) wąż wychodzący z chłodnicy jak bardzo jest ciepły. Myślę różnicę miedzy 50-60 a 90-100stopni łatwo będzię rozróżnić.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 25 kwie 2013, 21:44
- BlackAngel
- Forum Audi 80
- Posty: 51
- Rejestracja: 09 mar 2009, 18:41
- Imię: Krzysztof
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 25 kwie 2013, 21:44
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 25 kwie 2013, 21:44
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
takmarcinfunabt pisze:Wejście diagnostyczne jest tylko w komorze silnika przy bezpiecznikach
nie zapominaj że nie podłączasz skody a starego audika gdzie montowano inne wejścia obd1 i trzeba mieć przejściówkę na obd2.marcinfunabt pisze: Pytam bo koledzy w Skodzie nie mają takich końcówek żeby się wpiąć.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
lub zrobić to na patencie zdobyć wejście odII gdzieś na złomie z kawałkami kabli i wpiąć w swoją wtykę montując je już w środku ( ja tak sobie zrobiłem Do tego ściągasz np. z chomika VAGA 3.11, kupujesz kabel za ok 50zł z alegro i sam sobie możesz walnąć diagnostykę plus znajomym za flaszkę :mrgreen: ) pozdrawiam
[ Dodano: 2013-05-02, 10:55 ]
schemat jak to podłączyć
[ Dodano: 2013-05-02, 10:55 ]
schemat jak to podłączyć
jeżeli wymieniłeś czujnik temp ten szary 3 pin na zamiennik to też może on od samego początku szwankować. zmierz sobie rezystancję jak silnik jest rozgrzany. tu masz napisane jakie powinien mieć wartości czujnik https://audi80.pl/b4-abk-jaka-powinn ... t76531.htm
- sylwester28ET
- Forum Audi 80
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
- Lokalizacja: Busko Zdrój