B4 AVANT Green
- pawełek
- Forum Audi 80
- Posty: 684
- Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
- Imię: paweł
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Lampy w końcu na swoim miejscu <ok>
WIĘCEJ ZDJĘĆ: https://plus.google.com/photos/104011376444318697092/albums/5872344027350604529
Kupiłem od duo belke, teraz muszę poszukać taniego mechanika, który ją wymieni...
Mam bardzo ważne pytanie. Czym zabezpieczyć belkę, czym ją zakonserwować? Skoro odkręcę starą to naruszę "fabrykę". Teraz nic nie rdzewieje pod spodem ale myślę, że po wyciągnięciu starej i wsadzeniu nowej belki może do tego dojść. Dlatego chciałbym to jakoś zabezpieczyć, zakonserwować. Czy ktoś z Was robił już coś takiego?
Co do kolejnych zmian w samochodzie, to najprawdopodobniej w tym tygodniu zawitają kratki do s2. Także trzeba kupić puszkę farby i pomalować zderzak i lusterka.
Może w przyszłym tygodniu uda mi się zamontować spryski i lampkę
Rzecz, którą teraz szukam to amortyzatory do tyłu... ciężki temat... cały czas mam dylemat czy kupić używkę czy nowe technix...
WIĘCEJ ZDJĘĆ: https://plus.google.com/photos/104011376444318697092/albums/5872344027350604529
Kupiłem od duo belke, teraz muszę poszukać taniego mechanika, który ją wymieni...
Mam bardzo ważne pytanie. Czym zabezpieczyć belkę, czym ją zakonserwować? Skoro odkręcę starą to naruszę "fabrykę". Teraz nic nie rdzewieje pod spodem ale myślę, że po wyciągnięciu starej i wsadzeniu nowej belki może do tego dojść. Dlatego chciałbym to jakoś zabezpieczyć, zakonserwować. Czy ktoś z Was robił już coś takiego?
Co do kolejnych zmian w samochodzie, to najprawdopodobniej w tym tygodniu zawitają kratki do s2. Także trzeba kupić puszkę farby i pomalować zderzak i lusterka.
Może w przyszłym tygodniu uda mi się zamontować spryski i lampkę
Rzecz, którą teraz szukam to amortyzatory do tyłu... ciężki temat... cały czas mam dylemat czy kupić używkę czy nowe technix...
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
tam jest mala roznica bo ja mialem mocowania te metalowe od standardowego a w zderzakuu ich nie mialem i mi te metalowe gowienko z mocowania nie w chodzilo i musialem podciac ale nie nie ma co sie bac bo to maly pierd jest. Jak bedziesz zkladal to bedziesz widzial o co chodzi.. ogolnie pasuje p&p zmalutkim dostosowaniem.Maszu pisze:powinno byc wszystko p&p tak jak i z innymi zderzakami. ewentualni slizgi moga sie chyba delikatnie roznic...IC69 pisze:A jak ten zderzak jest zamocowany oryginalnie w Compi lub Coupe V6?
Nie wiem czemu ale w moim s2kowym nie bylo slizgow i miejsca na slizgi.
Najlepiej spasuj i zamocuj go przed malowaniem co by przy pasowaniu i ewentuanych manewrach nie porysowac swiezo pomalowane zderzaka.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Myśle, że to kwestia regulacji. Gdyby belka była na bok przewiana, to i cały przód byłby przewiany i nic by nie pasowało. Rozumiem, że rozmawiamy o przodzie?pawełek pisze:teraz zderzak trochę na bok idzie - myślę co może być krzywego jak nie belka..
No prosze, pojecia o tych zaczepach nie miałem. Możesz coś więcej powiedzieć o tych adapterach (dostępność i cena) bo będę musiał się za takimi rozejrzeć. Z przodu też jest coś takiego?king86 pisze:do przykręcenia tylnego potrzebne są takie zaczepy :