[Audi 80 B4 Avant] Nowy SETUP
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
Pierwsze koty za płoty nieźle się prezentuje Avanturnik, nie powiem. Zszokowany jestem jakością pokrowców, bo jakichkolwiek bym nie widział to zawsze były mega obleśne, a te i nieźle pasują do foteli i całkiem fajnie wyglądają. Powodzenia w modach i bezawaryjności w użytkowaniu <ok>pawełek pisze:O matko ale jeep
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
hehe nie boj zaby sprezyny jakies sie znajda 8-)pawełek pisze:O matko ale jeep
[ Dodano: 2013-06-20, 23:52 ]
Dzieki wielkie rowniez zycze bezawaryjnosciorsa_83 pisze:Pierwsze koty za płoty nieźle się prezentuje Avanturnik, nie powiem. Zszokowany jestem jakością pokrowców, bo jakichkolwiek bym nie widział to zawsze były mega obleśne, a te i nieźle pasują do foteli i całkiem fajnie wyglądają. Powodzenia w modach i bezawaryjności w użytkowaniu <ok>pawełek pisze:O matko ale jeep
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
Witam po długi czasie spowrotem.
Na wstępie chciałem podziękować Muniorowi i Kostrzowi za wielką pomoc i nie narzekanie jak cały czas trułem dup* z jakimiś błahostkami. Po tygodniu męczarni i wielu nie udanych próbach wkońcu przełozyłem się na 16 bit pierbung poniżej moja zajebista przejścióweczka z ori bochowskiej instalacji na 16 bit pierbung.
Moje odczucia:
Myślałem, że autko bedzie lepiej chodzić. Widocznie dobry bosch dużo nie odstaje od pierbunga. Auto fakt jest zwawsze jak T2 zacznie pracować czyli powyżej tych 2000 obr jednak ja jestem zwolennikiem jazdy 1500-2400 obrotów. I tu pytanie do Muniora i wszystkich znawców jego pokroju. W piwnicy leży ładnie zapakowana T-15 czy bedzie duża róznica po zmianie turbawki. Chce aby auto zbierało sie od dołu. Soft był przygotowany tez pod T-15. Na boschu czuć było moment od samego dołu tutaj niestety tego nie ma .
Dla zainteresowanych bede miał do sprzedania graty boschowskie w 100% sprawne. Nastawnik komp z softem 120km od kostrza i przepływke. 8-)
Pozdrawiam Kamil
Na wstępie chciałem podziękować Muniorowi i Kostrzowi za wielką pomoc i nie narzekanie jak cały czas trułem dup* z jakimiś błahostkami. Po tygodniu męczarni i wielu nie udanych próbach wkońcu przełozyłem się na 16 bit pierbung poniżej moja zajebista przejścióweczka z ori bochowskiej instalacji na 16 bit pierbung.
Moje odczucia:
Myślałem, że autko bedzie lepiej chodzić. Widocznie dobry bosch dużo nie odstaje od pierbunga. Auto fakt jest zwawsze jak T2 zacznie pracować czyli powyżej tych 2000 obr jednak ja jestem zwolennikiem jazdy 1500-2400 obrotów. I tu pytanie do Muniora i wszystkich znawców jego pokroju. W piwnicy leży ładnie zapakowana T-15 czy bedzie duża róznica po zmianie turbawki. Chce aby auto zbierało sie od dołu. Soft był przygotowany tez pod T-15. Na boschu czuć było moment od samego dołu tutaj niestety tego nie ma .
Dla zainteresowanych bede miał do sprzedania graty boschowskie w 100% sprawne. Nastawnik komp z softem 120km od kostrza i przepływke. 8-)
Pozdrawiam Kamil
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Po przekładce ,na twojej t2 powinno chodzić całkiem ładnie i na pewno nie gorzej , niż na poprzednim osprzęcie boscha ...powino być lepiej .Nie wiem jakie masz wtryski i ile ładuje turbo ,ale Krzysiek84 ,któremu robiłem przekładkę ,ma wtryski 210 tki ,pompę z AFN -a i 16 bitowego kompa ,z odpowiednim programem ,autorstwa Kostrza ,jest ,a przynajmniej był ,jak odjeżdzał ode mnie ,bardzo zadowolony z efektu ,na swojej ori t2 ,auto ciągnęło mu już wyrażnie od ok.1,7 tys obr .Żeby auto ciągnęło lepiej z dołu ,ważne są właśnie większe wtryski ,wtedy wieksza iloś spalin ,szybciej rozkręca trochę większą turbinę t2 ..A co do różnicy pomiędzy t2 a t15 ,to skontaktuj się z kolegą kris00 ,on przekładał swoją t2 na t15 .rodzynek87 pisze: tu pytanie do Muniora i wszystkich znawców jego pokroju. W piwnicy leży ładnie zapakowana T-15 czy bedzie duża róznica po zmianie turbawki.