Witam,
tydzień temu zrobiłem logi statyczne i dynamiczne LOGI . Problem mam z ciśnieniem doładowania więc ominąłem N75 i wąż od zimnej części turbiny wpiąłem do gruszki. Na forum przeczytałem, że pomiar ciśnienia doładowania można zmierzyć VAGiem lub manometrem. Ponieważ nie mam manometru więc zrobiłem dynamiczny LOG . Przeczytałem również, że ciśnienie doładowania bez N75 powinno być w zakresie 500-600mbar a w polu "Actual MAP" jest od 1009,8 mbar do  	1081,2 mbar. Czy wartość ciśnienia w tym polu trzeba jeszcze "obrabiać" by dowiedzieć się jakie jest faktycznie ciśnienie? Czy to może jest ciśnienie w innym punkcie pomiarowym?
W moich logach dynamicznych brakuje grupy 11, oto ona:
Log-011-dynamiczny
Pozdrawiam.
			
			
									
									
						[1.9 TDI B4 1Z] Pomiar ciśnienia doładowania VAG
- 
				
				kaszaklabs
 - Forum Audi 80

 - Posty: 61
 - Rejestracja: 31 mar 2011, 20:05
 
- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
Doładowanie gorzej niż marne  
 ,i o ile mimo tego ,w miarę dobrze się zbiera ,to stawiam na nieszczelny wężyk z ic do mapsensora w kompie  8-) Dlatego jak mamy coś takiego,to prucz pomiaru vagiem  ,niezbędny jest pomiar manometrem ...vag widzi ciśnienie jakie widzi komp ,a komp widzi tyle ile dotrze fizycznie wężykiem z ic ...jak wężyk się rozszczelni ,zwykle pod aku  
 ,to auto jedzie do pewnego momentu dobrze ,bo ciśnienie w dolocie jest jak trzeba ,a pużniej ,przechodzi w stan awaryjny i wywala błąd z powodu zbyt niskiego ciśnienia ,bo komp cisnienia nie widzi ...Kilka razy się z tym spotkałem w naszych 80 tkach  
			
			
									
									
						- 
				
				kaszaklabs
 - Forum Audi 80

 - Posty: 61
 - Rejestracja: 31 mar 2011, 20:05
 
							







