Witam.
Przyszedł czas na zmiany,choć nie ukrywam,że ciężko mi się było rozstać z Audi,ale kiedyś do tej marki wrócę jak będzie więcej kasy
Od dwóch miesięcy jestem posiadaczem BMW E46 320d TOURING.
Jak na razie sprawuje się dobrze.No,ale bez przygód się nie obyło,bo tydzień po kupnie trzeba było wydać 2100zł na wymianę sprzęgła z dwumasem. Zobaczymy co los przyniesie dalej. Przebieg mam udokumentowany 186000km.Co do zmian to chciałbym przyciemnić szyby,założyć ringi (kupione),no i felgi które już też mam kupione w rozmiarze 17" oryginały z E90.Dotychczas została aktywowana manetka BC i światła do jazdy dziennej.No i mam w niej podniesioną moc na 154KM (trochę mało jeszcze :razz: ) przez V-Tech z Krakowa.
Kod typu: AX71
Typ: 320D (EUR)
Typoszereg E: E46 (3)
Seria: 3
Rodzaj konstrukcji: TOUR
Układ kierowniczy: LL
Drzwi: 5
Silnik: M47
Pojemność skokowa: 2.00
Moc: 100kW
Napęd: HECK
Skrzynia biegów: MECH
Kolor: TITANSILBER METALLIC (354)
Tapicerka: STOFF FLOCK RAUTE/ANTHRAZIT (E3AT)
Data prod. 2001-03-08
Wyposażenie
S256A SPORT-/MF-LENKRAD/GESCHW.REGELUNG Kierownica sport./MFL/regul. prędk.
S288A LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. spr. krz. 29
S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania
S386A DACHRELING Reling dachowy
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)
S692A CD WECHSLER I-BUS VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus
S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa w jęz. włoskim
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.
S928A REIFENSTEUERUNG Sterowanie opon
Wyposażenie seryjne
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku
Dodatkowo jest już zainstalowany Board Computer,podświetlenie nóg i gril jest w czarnym macie już.
Wykres z hamowni po Chipie:
A oto kilka fotek zaraz po zakupie:
A tak wygląda na letnich felgach
Po montażu ringów
Nadszedł czas na zamianę Audi na BMW
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Auta całkiem spoko ale mam nadzieję, że poczytałeś troszkę o silnikach M47 w przedliftowych e46 :-|
Osobiście gdyby nie Qpe sam bym wrócił do 3er lub zakupił 7er. Ale póki co cieszę się OOOO. Myślę, że też wrócisz do rodzimej marki BMW jest spoko (jedno z nielicznych RWD które dużo wybacza - ale zabraknie Ci solidności i jakości wewnątrz - pomijajać zmianę epok :mrgreen: ).
Osobiście gdyby nie Qpe sam bym wrócił do 3er lub zakupił 7er. Ale póki co cieszę się OOOO. Myślę, że też wrócisz do rodzimej marki BMW jest spoko (jedno z nielicznych RWD które dużo wybacza - ale zabraknie Ci solidności i jakości wewnątrz - pomijajać zmianę epok :mrgreen: ).
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Ja teraz trochę żałuje że nie kupiłem 3.0D ale następne auto napewno będzie z takim motorem
[ Dodano: 2013-09-22, 18:16 ]
Witam Panowie po długiej przerwie,bo dawno mnie tutaj nie było
Parę rzeczy się zmieniło w mojej buni,a dokładniej to przeszła remont tylnego zawieszenia,została założona klapa gasząca przygotowana przez ROGER-NYSA a przy tym zostały wymienione poduszki pod silnikiem teraz gaszenie autka to jest po prostu coś wspaniałego. W piątek zostały wymienione drążki kierownicze wraz z końcówkami,a przy okazji tego zabiegu bunia została obniżona na sprężynach. Najważniejsze jednak jak dla mnie to to,że zostały w końcu przyciemnione szyby,ale tylko z tyłu (mi się tak akurat podoba) to by było na tyle jak na razie. Poniżej zamieszczam fotkę jak to teraz wygląda po tych zabiegach
[ Dodano: 2013-09-22, 18:16 ]
Witam Panowie po długiej przerwie,bo dawno mnie tutaj nie było
Parę rzeczy się zmieniło w mojej buni,a dokładniej to przeszła remont tylnego zawieszenia,została założona klapa gasząca przygotowana przez ROGER-NYSA a przy tym zostały wymienione poduszki pod silnikiem teraz gaszenie autka to jest po prostu coś wspaniałego. W piątek zostały wymienione drążki kierownicze wraz z końcówkami,a przy okazji tego zabiegu bunia została obniżona na sprężynach. Najważniejsze jednak jak dla mnie to to,że zostały w końcu przyciemnione szyby,ale tylko z tyłu (mi się tak akurat podoba) to by było na tyle jak na razie. Poniżej zamieszczam fotkę jak to teraz wygląda po tych zabiegach