Problem z czujnikiem i jego położeniem w silniku 2.3 20v
Problem z czujnikiem i jego położeniem w silniku 2.3 20v
Witam kupiłem niedawno 80 coupe quattro 2.3 20v mam w niej kilka rzeczy do zrobienia-najbardziej zastanawia mnie kabelek z dwoma kostkami/czujnikami który dynda sobie obok gumy która idzie do przepustnicy. Gdzie jest prawidłowe miejsce na ten kabelek z czujnikami bo chce żeby pod maską wszystko było na tip top. Załączam jeszcze zdjęcie całego motoru i jeśli ktoś widzi jakieś mankamenty to proszę o uwagi.Ogólnie auto póki co niema mocy-olej stoi w świecach,nieszczelna uszczelka pod klawiaturą,polepiona guma przy przepustnicy i rura od dolotu powietrza.Audica przerywa chociaż czasami ma przebłyski że równo się wkręca ale troche za wolno jak na moje oko.W przyszłym tygodniu zabieram się za wymianę świec,przewodów WN,kopułki,uszczelki pod klawiaturą,gumy od przepustnicy,trzeba założyć osłonę na rozrząd. Auto dosyć długo stało nieużywane ale odpala elegancko i chodzi równo na wolnych obrotach także motor zdrowy.Jakieś sugestie co jeszcze powymieniać żeby zrobic jej dobrze?, Mam zamiar zrobić spowrotem fajne,oryginalne i rasowe quattro Pozdrawiam i czekam na pomocne odpowiedzi.Auta z Polski to masakra ale taki klasyk trzeba przywrócić do życia
Ostatnio zmieniony 12 maja 2013, 12:28 przez levy_2000, łącznie zmieniany 1 raz.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
powodzenia, będziesz bardzo go potrzebować...
ten kabelek z tego co widzę, zakończony zieloną kostką, powinien dawać znać kompterowi o całkowicie zamkniętej przepustnicy i powinien być podłączony do mikrostyku przy przepustnicy, od dolnej strony. Oczywiście, jeśli mnie oczy nie mylą, bo zdjęcie mało szczegółowe.
ale bałagan to tam masz.... współczuję.
[ Dodano: 2013-05-12, 00:23 ]
ps. ETKA Twoim przyjacielem, i proszę, nie idź w tym motorze na skróty, zacznij od czytania wszystkich moich , między innymi, wątków o tym motorze.
ten kabelek z tego co widzę, zakończony zieloną kostką, powinien dawać znać kompterowi o całkowicie zamkniętej przepustnicy i powinien być podłączony do mikrostyku przy przepustnicy, od dolnej strony. Oczywiście, jeśli mnie oczy nie mylą, bo zdjęcie mało szczegółowe.
ale bałagan to tam masz.... współczuję.
[ Dodano: 2013-05-12, 00:23 ]
ps. ETKA Twoim przyjacielem, i proszę, nie idź w tym motorze na skróty, zacznij od czytania wszystkich moich , między innymi, wątków o tym motorze.
Re: Problem z czujnikiem i jego położeniem w silniku 2.3 20v
Witam kolege, dobry gust :mrgreen: dwa lata temu kupiłem audiczke z takim motorkiem, tyle że moja miała być do poprawek lakierniczych a okazało sie że wszystko sie sypie.. musiałem wymienic wszystkie chłodnice, pierścienie na tłokach, głowica do kapitalnego remontu, kable świece, paski itp. uważaj bo to uzależnia i nie daje spać zadbaj o układ chłodzenia bo ten potwór lubi temperature :mrgreen: powodzenia .
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
levy_2000, zastosuj tagi [] :!:
http://www.google.pl/search?q=etka&hl=pl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=47ePUe3CDMaVtAaMw4CoDA&sqi=2&ved=0CCkQsAQ&biw=1024&bih=485
katalog częścilevy_2000 pisze:Co tp jest ta ETKA?
http://www.google.pl/search?q=etka&hl=pl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=47ePUe3CDMaVtAaMw4CoDA&sqi=2&ved=0CCkQsAQ&biw=1024&bih=485
Tutaj znajdziecie ETKA online:PieterB pisze:levy_2000, zastosuj tagi [] :!:katalog częścilevy_2000 pisze:Co tp jest ta ETKA?
http://www.google.pl/search?q=etka&hl=pl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=47ePUe3CDMaVtAaMw4CoDA&sqi=2&ved=0CCkQsAQ&biw=1024&bih=485
https://ifinterface.com/ -> Free Services -> CarProg2