[Audi B4 1,9 Tdi 1z] Czujniki od czego
[Audi B4 1,9 Tdi 1z] Czujniki od czego
Witam mam pare problemów które dotycza komory silnika mojej b4 jest to nowy nabytek i pierwszy mój diesel wczesniej było b3 1,8 pb i lpg
znalazłem taka wtyczke niedaleko filtra paliwa do czego jest bardzo podobna do tego od płynu chłodniczego 2 piny ale inny kolor.
kolejna rzecz to urwana wtyczka do kolejnego czujnika płynu chlodniczego z prawej strony wkręconego jakby w smoka podejrzewam że od wskazania temp. na zegar. prośba jak połączyć te wtyki chodzi mi gdzie jaki kolor. wtyczka ma oznaczenia 1,2,3,4 oraz 4 kable z czterema kolorami
jak by ktoś miał chwile i chęci proszę o jakiś opis z etki z góry dziękuje koledzy
znalazłem taka wtyczke niedaleko filtra paliwa do czego jest bardzo podobna do tego od płynu chłodniczego 2 piny ale inny kolor.
kolejna rzecz to urwana wtyczka do kolejnego czujnika płynu chlodniczego z prawej strony wkręconego jakby w smoka podejrzewam że od wskazania temp. na zegar. prośba jak połączyć te wtyki chodzi mi gdzie jaki kolor. wtyczka ma oznaczenia 1,2,3,4 oraz 4 kable z czterema kolorami
jak by ktoś miał chwile i chęci proszę o jakiś opis z etki z góry dziękuje koledzy
mam takie pytanie, takie dosc ogolne, dziala ci wszystko ok? w sensie, czy masz wskazanie temp na liczniku np? o co mi chodzi, jesli wsjo działa to znaczy ze moze cos jest dziwnego namodzone...
to bosh czy pierburg? (przed filtrem masz taki krociec z jakby plaska powierzchnia i tam pisze np. PIERBURG)
to bosh czy pierburg? (przed filtrem masz taki krociec z jakby plaska powierzchnia i tam pisze np. PIERBURG)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
kolego a skad ty jestes tak wogole?? ta przy filtrze paliwa wtyczka to od spodu w filtrze w odstojniku jest taki czujnik i jak bedzie za duzo wody w filtrze to ma sie palic kontrolka swiec albo checka, ale jak tego nie masz pod filtrem to ktos sie tego pozbyl poprostu.
A odnosnie podlaczenia tych 4 kabli to musialbym zobaczyc jak mam u siebie to zrobione
A odnosnie podlaczenia tych 4 kabli to musialbym zobaczyc jak mam u siebie to zrobione
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No widać ,bo narzeżbił :roll: .... wsadził jakiś czujnik temperatury z wtyczką ,jaka na pewno nie występuje w orginale ...druga wolna wtyczka ,jest od czujnika wody w filtrze paliwa ,choć niektórzy twierdzą, że to od elektrycznego podgrzewacza paliwa takowy niestety nigdy nie występował w tym aucie w orginalemumin87 pisze:rocznik jest 92r ale podobno własciciel zmieniał silnik
O ile dobrze widzę, to masz kolory 2x niebiesko-czarny, niebiesko-brązowy i niebiesko-żółty. Skoro na wtyczce nie ostał się nawet ślad po izolacji z kabli to musisz szukać, bo ETKA podpowiada mi, że 4 pin czujniki temp występowały w AAZ z dodatkową pompą wody, o ile oczywiście to czujnik z diesla
Próbuj tak: łącz w pary kable i patrz co pokaże się na liczniku. Jak dojdziesz, to tylko kwestia podłączenia w kolejności 2 par kabli. Piny 1 i 2 to jeden komplet, 3 i 4 to drugi. Musisz sam spróbować
Próbuj tak: łącz w pary kable i patrz co pokaże się na liczniku. Jak dojdziesz, to tylko kwestia podłączenia w kolejności 2 par kabli. Piny 1 i 2 to jeden komplet, 3 i 4 to drugi. Musisz sam spróbować