[b4 all] wymiana przewodów paliwowych
witam mam problem w audi 80 1.9tdi ,a mianowicie mam nieszczelny przewód paliwowy .Kupiłem dwa nowe przewody miedziane od gazownika i szukam mechanika taniego w Gdasku czy ktoś zna może takiego,lub sam ma kanał i mogłby mi pomoc .Byłem u jednego mechanika to powiedział mi ze nigdy nie robił w audi 80 i krzyknoł 100 .150 napewno za wymiane jednego wiec podziękowałem mu i powiedziałem ze jak nie robił nigdy to nie będzie się uczyl na moim aucie,nie za te pienidze <ok>
Ps.czekam na wsparcie
Ps.czekam na wsparcie
Koledzy ...
Przepraszam za takie proste pytanie, a co z paliwem czy ja muszę paliwo spuścić z baku podczas tej operacji ?? ... bo niestetety u mnie czeka mnie równiez robota z pompą paliwową... bo mój mechanik założył nową pompę ale juz osłony gumowe nie i wkór... mnie te wibracje...
Będę wdzięczny z info
Przepraszam za takie proste pytanie, a co z paliwem czy ja muszę paliwo spuścić z baku podczas tej operacji ?? ... bo niestetety u mnie czeka mnie równiez robota z pompą paliwową... bo mój mechanik założył nową pompę ale juz osłony gumowe nie i wkór... mnie te wibracje...
Będę wdzięczny z info
witam dzisiaj ja sie za to wziolem sugerujac sie fotostory kolegi i poszło spoko ,miedziane dalem koszt z przesyłkom z allegro 75zl (2razy po 4 metry fi 6 i fi 8 w otulinie)
jedyne co zrobiłem to nie obcinalem otuliny w miejscach gdzie przechodzi przez uchwyty tylko podrapalem nożem troszke gumke i weszły ładnie
jedyne co zrobiłem to nie obcinalem otuliny w miejscach gdzie przechodzi przez uchwyty tylko podrapalem nożem troszke gumke i weszły ładnie
- andrzejau
- Forum Audi 80
- Posty: 180
- Rejestracja: 28 paź 2010, 22:10
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
- Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka / Ząbki
- Kontakt:
Witam...
Odkopię temacik, bo ten temacik zawiera wszystko czego szukałem. Mam tu pytanko... Mam 1.6 PP. Mam trzy przewody paliwowe. Zdaje się 6 i 8 mm średnicy. Chcę kupić 3 x 5 metrów (żeby przewód schować do bagażnika za bak i tam łączyć jak i również jak najbliżej przedniej szyby pod maską). Czy mogę np. założyć przewody o większej średnicy? Przykładowo zamiast 6 mm średnicy to 8 mm, zamiast 8 mm to 10 mm? Lubię troszkę podłubać na wyrost. Co może mnie spotkać przy łączeniu przewodów? Rozumiem, że średnice króćców są inne np. na pompce paliwa. Na co uważać?
Nie jeżdżę na benzynie. Auto jej nie widziało ponad rok. Postanowiłem jednak ogarniać autko do stanu, gdyż koszty groszowe. Tym bardziej, że sam to zrobię.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Szerokości.
Odkopię temacik, bo ten temacik zawiera wszystko czego szukałem. Mam tu pytanko... Mam 1.6 PP. Mam trzy przewody paliwowe. Zdaje się 6 i 8 mm średnicy. Chcę kupić 3 x 5 metrów (żeby przewód schować do bagażnika za bak i tam łączyć jak i również jak najbliżej przedniej szyby pod maską). Czy mogę np. założyć przewody o większej średnicy? Przykładowo zamiast 6 mm średnicy to 8 mm, zamiast 8 mm to 10 mm? Lubię troszkę podłubać na wyrost. Co może mnie spotkać przy łączeniu przewodów? Rozumiem, że średnice króćców są inne np. na pompce paliwa. Na co uważać?
Nie jeżdżę na benzynie. Auto jej nie widziało ponad rok. Postanowiłem jednak ogarniać autko do stanu, gdyż koszty groszowe. Tym bardziej, że sam to zrobię.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Szerokości.
andrzejau pisze:Witam...
Odkopię temacik, bo ten temacik zawiera wszystko czego szukałem. Mam tu pytanko... Mam 1.6 PP. Mam trzy przewody paliwowe. Zdaje się 6 i 8 mm średnicy. Chcę kupić 3 x 5 metrów (żeby przewód schować do bagażnika za bak i tam łączyć jak i również jak najbliżej przedniej szyby pod maską). Czy mogę np. założyć przewody o większej średnicy? Przykładowo zamiast 6 mm średnicy to 8 mm, zamiast 8 mm to 10 mm? Lubię troszkę podłubać na wyrost. Co może mnie spotkać przy łączeniu przewodów? Rozumiem, że średnice króćców są inne np. na pompce paliwa. Na co uważać?
Nie jeżdżę na benzynie. Auto jej nie widziało ponad rok. Postanowiłem jednak ogarniać autko do stanu, gdyż koszty groszowe. Tym bardziej, że sam to zrobię.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Szerokości.
nie wiem jak w b3 benzynie ale mysle że producenci przewidzieli to i nie ma najmniejszej porrzeby dawac większych przekrojów przewodów
maja na forum furki nieżle podkoniwane i przewody o wiekszej srednicy nie są potrzebne tym bardziej ze nie podpasuja w ori gumki zaczepy ,tez sam to robiłem zostałem w miedzi troszke roboty buło tylko z powyginaniem ich kolo filtra i juz ja zostałem w miedzi koszt jakieś 70 zl plus objemki z kwasiaka sprawuje sie spoko
jedune co zrobilem to wuwaliłem stare przeciągnełem przewody pod autem do maski i wyginałem od strony maski w kierunku baku był luzny łatwiej było
- andrzejau
- Forum Audi 80
- Posty: 180
- Rejestracja: 28 paź 2010, 22:10
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
- Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka / Ząbki
- Kontakt:
elbula,
A gdzie za 70 zł miedź? U mnie w Warszawie na Tużyckiej (ulicę ode mnie) mają po 7 zł/m - 6mm i 9 zł/m - 8 mm. Chcę zmienić totalnie cały układ od podłączenia przy baku po pompkę... Jak szaleć to szaleć Zawsze jest pewność Chyba zostanę przy tej samej średnicy.
Ja chyba kupię tutaj http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14399188 .
Nie wychodzi tak drogo.
Dzięki za odpowiedź
A gdzie za 70 zł miedź? U mnie w Warszawie na Tużyckiej (ulicę ode mnie) mają po 7 zł/m - 6mm i 9 zł/m - 8 mm. Chcę zmienić totalnie cały układ od podłączenia przy baku po pompkę... Jak szaleć to szaleć Zawsze jest pewność Chyba zostanę przy tej samej średnicy.
Ja chyba kupię tutaj http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14399188 .
Nie wychodzi tak drogo.
Dzięki za odpowiedź