[80 B3]. Centralny zamyka i po chwili otwiera.
Schemat jest jak najbardziej poprawny. Przy naszych zamkach plus otwiera a masa zamyka. Ważne jest prawidłowe podłączenie przewodów sterujących czyli biały przewód do przewodu idącego do pompy a pomarańczowo czarny do przełącznika w drzwiach. Sprawdź czy w momencie zamykania zamka na przewodzie do pompy pojawia się masa. Jeśli wszystko dobrze połączysz to musi działać poprawnie
to wydaje się bardzo proste (teraz), wszystko było podłączone wg schematu i sprawdzane z dziesięć razy, w instrukcji nie napisali aby przystosować działanie centralki alarmowej do zamka pneumatycznego należy rozkręcić centralkę i przepiać zworkę/przełączyć przełącznik. teraz wszystko dział jak należy dziękuje za zainteresowanie tematem ten alarm to Steeli men ht-100 <ok>manfred19 pisze:Schemat jest jak najbardziej poprawny. Przy naszych zamkach plus otwiera a masa zamyka. Ważne jest prawidłowe podłączenie przewodów sterujących czyli biały przewód do przewodu idącego do pompy a pomarańczowo czarny do przełącznika w drzwiach. Sprawdź czy w momencie zamykania zamka na przewodzie do pompy pojawia się masa. Jeśli wszystko dobrze połączysz to musi działać poprawnie
Odświeżam temat ponieważ przez zimę nie chciałem się tym bawić, żeby czasem czegoś nie złamać. Problem dalej jest ten sam, że po prostu centralny otwiera ale po chwili zamyka spowrotem, również przy zamykaniu po chwili sam otwiera. Dołączam filmik który to jakoś bardziej zobrazuje bo trudno jest wytłumaczyć to pisząc, aa i jeszcze jedno. Jak podnoszę ten dzyndzelek to centralny otwiera i nie dzieje się tak jak w przypadku pilota, że sam zamyka za chwile tylko cały czas normalnie stoi.
Spróbuj tak: Mastery masz tylko z przodu wiec wloz kluczyk w drzwi kierowcy, otworz okno i przekrecajac kluczykiem jednoczesnie lekko pociągnij klamke, jak centlany zaskoczy to mocno pociągnij klamke. Jezeli nie otworzy zpowrotem to wina lezy w tych drzwiach. Jezeli znow otworzy to sprobuj tak samo z drzwiami od pasazera.
juba - Jeżeli zamek zamyka się spowrotem, to jest źle wyregulowane to cięgno z siłownika... w drzwiach są cięgna od zamka a do siłownika powinieneś mieć osobne cięgno, oba te ciągna łaczysz ze soba takim łącznikiem. Regulację robi się tym łącznikiem. Czyli jeżeli zamek w drzwiach jest zamknięty, to ramię siłonika musi być całkiem schowane i wtedy łaczysz tym łącznikiem to cięgno z siłownika z tym cięgnem od zamka. Następnie otwierasz zamek i ramię siłownika powinno wyjść do góry.
Kofper poskładaj to i zrób podobnie... zobaczysz czy da to efekt
Kofper poskładaj to i zrób podobnie... zobaczysz czy da to efekt