Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK + LPG] Po dodaniu gazu i natychmiastowym

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Dawidek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 14 gru 2012, 20:28

Post autor: Dawidek » 23 gru 2012, 04:08

aldi pisze:Ile masz nalatane kilometrów na tym parowniku od gazu?
Nie mam pojęcia, kupiłem ją ponad pół roku temu. Instalacja w niej ma już 7 lat.

la222
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 24 cze 2011, 09:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: la222 » 23 gru 2012, 10:09

ewidentnie parownik lub regulacja gazu

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 gru 2012, 12:44

Jak ten parownik ma tyle co instalacja to niema się co dziwić. Regulacja może nie pomóc.

Dawidek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 14 gru 2012, 20:28

Post autor: Dawidek » 28 gru 2012, 23:31

Wystarczyła regulacja parownika. Dziękuje za wszystkie wypowiedzi.

Pozdrawiam.

alus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 29 sty 2011, 14:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: alus » 19 maja 2013, 20:14

Witam, odświeżam temat, u mnie występuje podobny problem, z tym, że obroty spadają do ok 600 tak jak u kolegi przy szybkim dodaniu i puszczeniu gazu i czasami jak z dużej prędkości obrotowej wcisne sprzęgło, nigdy jednak nie zgasła ani żadna kontrolka się nie zaświeca, odświeżam, bo u kolegi był przyczyną parownik, ja natomiast nie mam gazu, zapłon myślę, że jest wyregulowany dobrze ustawiałem kreskę na kole | równo z okienkiem skrzyni po prawej stronie

teko

Post autor: teko » 20 maja 2013, 09:41

Może być u ciebie silnik krokowy albo czujnik temperatury. Najlepiej to podłączyć pod VAGa i pokaże ci błędy.

alus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 29 sty 2011, 14:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: alus » 20 maja 2013, 11:30

Silnik krokowy jest raczej dobry, bo na jalowym nie faluje, a po odlaczeniu krokowca, silnik gasnie

teko

Post autor: teko » 20 maja 2013, 12:08

No mi po wyczyszczeniu krokowca przestało tak się dziać, a też nie falowały obroty.

alus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 29 sty 2011, 14:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: alus » 20 maja 2013, 19:43

jutro w pracy wymontuje krokowca i wrzuce na moczenie, zobaczymy co z tego będzie, dla pewności wymienie też przekaźnik 30, bo przelutowałem, ale zobacze jak zamiennik będzie się sprawował

błędów brak, silniczek krokowy wyczyszczony, ale też bez zmian, a czy brudna przepustnica by to powodowała?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl