Mam problem ze sprzętem podanym w temacie. W antence wymieniłem kabel na ok. 6 metrów, ponieważ ori 3.6 metra był za krótki. A więc tak problem jest taki, że zasięg mam na 1-2km, nadawanie jeszcze gorsze. Antena zamontowana jest na klapie. Nic nie stroiłem. Jednak podczas nadawania wszystkie kreski idą na max (niby ok). W aucie też mam straszne szumy po odpaleniu auta i po włączeniu nawiewu (słychać w radyjku jak nawiew chodzi).
RF gain mam skręcony na maxa w prawo, SQ mam skręcony 80% w lewo (dopiero wtedy zaczynają się szumy). A gdy odpalę auto i włączę nawiewy to palą mi się 2-3 kreski, tak jakby ktoś nadawał. W jaki sposób mogę to naprawić?
[b4 limo] ALAN 101 + Sirio As-100 szumy okrutne...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5476
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
SWR musisz ustawić na początek, CB radio w zależności od jakości jego tez posiada w sobie filtry przeciwzakłóceniowe. A to ze pojawiaja Ci sie kreski jak włączysz nawiew to jest zakłócenie tak samo jakbyś włączył wycieraczki i tylko zależy od Ciebie jak ustawisz regulacje filtra, bo u mnie tez pokazuje kreski jakby ktoś nadawał, ale nie przepuszcza tych zakłocen i szumów nie mam w tym czasie.
Ja mam ten zestaw i około 8 km na spokojnie ciągnie.
http://strefakierowcy.pl/19275,albrecht ... 2-cm-.html
Ja mam ten zestaw i około 8 km na spokojnie ciągnie.
http://strefakierowcy.pl/19275,albrecht ... 2-cm-.html
Możesz zmieniać anteny, przewody nawet zakładać filtry na zasilanie (to może dać akurat jakiś efekt ale nie oczekuj cudu) ale przy tym radiu nie wyeliminujesz szumu.
Twój radiotelefon posiada bardzo kiepskie filtry antytrzaskowe i łapiesz wszystko co sie dzieje w samochodzie (szczotki silnika nawiewów, cewke zapłonową itp).
Jednak pierwszą sprawą jaką powinieneś zrobić po zmianie przewodu antenowego to wystrojenie parametru SWR. Zbyt wysoki SWR przy dłuższym nadawaniu może upalić koniec mocy w radyjku.
Twój radiotelefon posiada bardzo kiepskie filtry antytrzaskowe i łapiesz wszystko co sie dzieje w samochodzie (szczotki silnika nawiewów, cewke zapłonową itp).
Jednak pierwszą sprawą jaką powinieneś zrobić po zmianie przewodu antenowego to wystrojenie parametru SWR. Zbyt wysoki SWR przy dłuższym nadawaniu może upalić koniec mocy w radyjku.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
W takim szumofonie to nie osiągniesz nic godnego - AS-100 też nie jest prętem z dobrą cewką i super osiągami. Przedłużenie przewodu też nie jest na plus - im dłuższy tym większe zakłócenia.
Jakie masz parametry na mierniku na kanałach 1 , 20 i 40? Bez tego to można wróżyć z fusów bo bankowo nie ma zestrojenia.
Jakie masz parametry na mierniku na kanałach 1 , 20 i 40? Bez tego to można wróżyć z fusów bo bankowo nie ma zestrojenia.
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
To ja już sam nie wiem, wszędzie mówili, że jak nie sirio ml145 to sirio as100... Dzisiaj zeby było śmiesznie sq wychylone na max w lewo, rf na max w prawo szumów prawie nie było. Ale to nic, bo cały czas słyszałem ruskich bardzo słabo, ale słyszałem. Polaków też słyszałem bardzo dobrze i oni mnie też bardzo dobrze. Do najbliższej ruskiej granicy mam 100km ...
Zmienię szumofon
Zmienię szumofon