Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG] wypalająca się uszczelka pod głowicą

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
zukreator

Post autor: zukreator » 21 maja 2013, 20:47

jak jest ok, to w porządku ;)

podziel sie pozniej spostrzeżeniami,

napisz jak auto chodzi.

śruby rozumiem nowe ? :> głowice sprawdzałeś czy prosta ?

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 22 maja 2013, 10:25

zukreator pisze:śruby rozumiem nowe ? :> głowice sprawdzałeś czy prosta ?
Nie no to to chyba podstawa przy robieniu uszczelki.A zapytam jeszcze autora tematu czy wymieniał uszczelniacze,prowadnice zaworowe,planował głowice itp itd?

Awatar użytkownika
tomek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 303
Rejestracja: 04 lis 2011, 09:53
Lokalizacja: Toruń

Post autor: tomek83 » 22 maja 2013, 10:47

kubas pisze:wiec zdjąłem głowice i zrobiłem uszczelniacze dotarłem zawory i planowanie głowicy docieranie bloku i potem było ok.Ale po ok 20tys wypaliło uszczelkę zdjąłem głowice i co przepaliło miedzy 3 a 4cyl i reszta też była nadpalona wiec kupiłem inną uszczelkę i to samo zrobiłem ale bez palnowania i co zrobiłem ok 20tys i znowu to samo jaka może być przyczyna??
Jak na moje, to typowe objawy LPG. Tym bardziej że przy pierwszej wymianie robiłeś planowanie głowicy, a mimo to uszczelkę przepaliło po 20 tyś.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 22 maja 2013, 11:55

Jak dla mnie wpływ LPG nie ma z nic wspólnego.Coś innego dało tyłka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl