[b3 80 1,6 KAT PP] problemy z odpalaniem
[b3 80 1,6 KAT PP] problemy z odpalaniem
Witam. Moja audi dziś nawaliła odpaliłam na benznie normalnie jak co rano bez zadnych przeszkod. Wypaliłam ją z beznzyny cykam na gaz i kicha nie odpala. Akumulator ok, rozrusznik działa ale nie chce odpalić. Cofam na beznyzne i to samo nie chce załapać
Jeśli mielibyście jakiś pomysł co to może być to piszcie. Aha dodam tyle że nawet nie zaskoczyła po tzw. opalaniu "na pych".
Jeśli mielibyście jakiś pomysł co to może być to piszcie. Aha dodam tyle że nawet nie zaskoczyła po tzw. opalaniu "na pych".
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nie, zawór odcinający paliwo przy gaźniku zazwyczaj gdy nie dostaje zasilania z przełącznika to nie przepuszcza paliwa. Pod spodem tego zaworu powinno być pokrętło do ręcznego odkręcenia dopływu benzyny w przypadku awarii przełącznika.karna pisze:Ale jeśli bezpiecznik by się spalił, to raczej na benzynie powinien normalnie zapalić tak??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
skoro po wymianie kopułki i palca nie ma iskry dalej to zostaje sprawdzić przewody i świece
Może głuie pytanie ale nigdy nie wiadomo a palec sie obraca??
Edit ; a może cewka nie ma zasilania?
Może głuie pytanie ale nigdy nie wiadomo a palec sie obraca??
Edit ; a może cewka nie ma zasilania?
Ostatnio zmieniony 27 maja 2013, 21:08 przez el_polako, łącznie zmieniany 1 raz.
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Podłączyć zamiast cewki jakąś żarówkę 12V i jeśli nie będzie migać przy kręceniu rozrusznikiem to niema się jej co czepiać. Dodatkowo można tą żarówką sprawdzić czy na zacisku 15 cewki jest prąd po przekręceniu zapłonu.
Dalej dobrze by było sprawdzić czujnik halla w aparacie zapłonowym ale to najlepiej zrobić miernikiem. Na włączonym zapłonie powinno być 12V na skrajnych pinach. Druga sprawa to między środkowym a plusem powinno pojawiać się i znikać napięcie podczas powolnego pokręcenia silnika (popychać na biegu albo kręcę za kółko na wale).
Dalej dobrze by było sprawdzić czujnik halla w aparacie zapłonowym ale to najlepiej zrobić miernikiem. Na włączonym zapłonie powinno być 12V na skrajnych pinach. Druga sprawa to między środkowym a plusem powinno pojawiać się i znikać napięcie podczas powolnego pokręcenia silnika (popychać na biegu albo kręcę za kółko na wale).