Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK 2.0] Problem po wymianie uszczelki pod klawiaturą.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
sivic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 01 sty 2013, 12:40
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

[B4 ABK 2.0] Problem po wymianie uszczelki pod klawiaturą.

Post autor: sivic » 21 maja 2013, 23:55

Witam.

Wymieniałem dzisiaj uszczelkę pod zaworami. Wszystko poszło mniej więcej ładnie pięknie gdyby nie fakt, że podczas jazdy próbnej przy dodawaniu gazu nagle obrotomierz stanął na 4 tysiącach i ani kroku dalej. Nagle zaczęło dusić mi auto i sytuacja powtórzyła się jeszcze pare razy, z tą jednak różnicą że czym więcej przejechałem tym co raz mniej obrotów mogłem osiągnąć. W tym momencie sytuacja wygląda tak, że odpalę auto nacisnę lekko gaz, dojdzie tak do 1500 obrotów aż nagle gaśnie. Koledzy macie jakieś rady? Może coś źle podpiąłem albo coś? Przy demontażu uszczelki wykręcałem wtryski, odmę, krokowca i żeby ułatwić sobie dostęp odpiąłem te 4 wtyczki dwu pinowe co tam się znajdują w pobliżu. Proszę o pomoc...

teko

Post autor: teko » 22 maja 2013, 09:47

Zobacz najpierw czy podpiąłeś wszystkie wtyczki.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 22 maja 2013, 10:19

Żadnej filozofii nie ma.
Wtyczka dwupinowa (chyba zielona) idzie do zasilania listwy, cztery idą do wtryskiwaczy (powinny mieć malutkie klipsy z numerami gdzie 1 idzie do wtrysku najbliżej rozrządu), dwie luźne złączki idą do czujnika temp. kolektora i razem z tym idzie wiązka (wtyczka 2 piny) do silnika krokowego.

A wtryski wyjmowałeś czy tylko odpinałeś? Tam gdzie są wtryskiwacze lubi się gromadzic mnóstwo marasu i być może łapie gdzieś lewe powietrze.

sivic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 01 sty 2013, 12:40
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: sivic » 22 maja 2013, 13:30

Problem rozwiązany, okazało się, że nie podpiąłem jednak jednej wtyczki. Kończyłem pracę po ciemku i właśnie nie zauważyłem co i jak. Dziękuje za odpowiedzi i pomoc :) Uszczelka nie leje się ani nic.

[ Dodano: 2013-05-22, 13:47 ]
Aha prosiłbym o pomoc w tym temacie: https://audi80.pl/b4-abk-20-dymi-z-s ... t79434.htm

alus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 29 sty 2011, 14:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: alus » 22 maja 2013, 20:13

a tak tylko spytam, po co wyjmowałeś wtryski?

sivic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 01 sty 2013, 12:40
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: sivic » 22 maja 2013, 22:35

Ponieważ nie miałem dostępu do nasadek tymczasowo i chciałem sobie ułatwić dostęp do śrub na pokrywie i przy okazji wyczyścić kolektor.

Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 09 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: paw1131 » 22 maja 2013, 22:56

sivic pisze:Ponieważ nie miałem dostępu do nasadek tymczasowo i chciałem sobie ułatwić dostęp do śrub na pokrywie i przy okazji wyczyścić kolektor.
Jak już się wymienia to kolega przy okazji posprzątał, bardzo ładnie.

Tej usługi nie dostaniemy w żadnym warsztacie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl