Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 21 maja 2013, 14:55

szuszek83 pisze:na dodatek banka jest tak zabrudzona ze nie mogę sie z niej nic doczytać, nie widze zadnych oznaczen
Szczotką drucianą spróbuj. Albo wcześniej acetonem lub innym rozpuchem.
Obrazek

Powiem ci że nie spotkałem się z jakimiś "innymi" bańkami.
Zarówno zegary (kontrolka oleju) jak i czujniki niskiego ciśnienia widziałem aby były tylko 0,3bar więc to na pewno nie to. Prędzej coś podłączyłeś nie teges.

Chyba że masz jakiś zamiennik bo były takie.
http://images41.fotosik.pl/585/1a03172f12fe1ea8.jpg
http://t.iparts.pl/240/14740/dokumenty/ ... ju-fae.jpg

Najlepszy jest oryginał VDO.
Tu masz rysunek z ETKI i numer tego czujnika (poz. 3A)
Obrazek
Wykręcasz 4A i wkręcasz 3A.


Tak wygląda ta podstawka
Obrazek
Bańka jest u mnie od strony koła przedniego (strona kierowcy) ale to chyba nie ma wpływu na jej działanie tyle że czujnik na zegary tam jest więc tym samym kabel do kontrolki oleju jest tam.

szuszek83

Post autor: szuszek83 » 21 maja 2013, 18:15

ogolnie to wsyzstko mam podlaczone, pytałem się tylko o ten wskaźnik potecjometru, czy on wskazuje ciagle zasilanie, na wlaczonym silniku ponad 14V, na wylaczonym silniku 12V, no i czy jeśli mam podlaczony starszy typ czujnika ciśnienia, ogolnie wskazuje super mi na zegarkach, ciśnienie na zimnym ok 5bar, na rozgrzanym ok 2,5 bara oczywiście mowie o wolnych obrotach, tylko do tej pory jak nie miałem podlaczonego tego czujnika bańki to jak wlaczylem sam zapłon, to po chwili zaczela mi migac kontrolka oleju, a teraz gdy podlaczona banka nie ma tego, wlacze zapłon i nie miga, dlatego wydalo mi się dziwne, do b3 były dwa czujniki 0-5/1,8 bara i 0-5/0,3 bara
nie wiem który ja mam zamontowany, wkręciłem go w miejsce czujnika 0,25bara i jakie sa efekty jeśli mam ten na 1,8 bara wkręcony w miejsce czujnika 0,25 bara?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 23 maja 2013, 20:03

szuszek83 pisze:pytałem się tylko o ten wskaźnik potecjometru, czy on wskazuje ciagle zasilanie, na wlaczonym silniku ponad 14V, na wylaczonym silniku 12V
To źle podłączyłeś, zamiast stałego plusa który dałeś musisz dać plus po zapłonie.
szuszek83 pisze:no i czy jeśli mam podlaczony starszy typ czujnika ciśnienia, ogolnie wskazuje super mi na zegarkach, ciśnienie na zimnym ok 5bar, na rozgrzanym ok 2,5 bara
Wszystko w normie.
szuszek83 pisze:do b3 były dwa czujniki 0-5/1,8 bara i 0-5/0,3 bara
0.3 czy 0.5 to czujniki niskiego ciśnienia oleju, czyli te które mogą się świecić poniżej 2000rpm.
szuszek83 pisze:jakie sa efekty jeśli mam ten na 1,8 bara wkręcony w miejsce czujnika 0,25 bara?
To wkręć tak jak być powinno, wskaźnik 1.8 bar jest od wysokiego ciśnienia oleju czyli powyżej 2000rpm. Ale tą funkcję pełni "bańka".

szuszek83

Post autor: szuszek83 » 24 maja 2013, 07:22

sprawdziłem podłączając kilka opcji, tj. mam bańkę wkręconą w miejsce czujnika 0,25 bara, czyli jest podłączona bańka i czujnik 2,5 bara, zegary działają ok, kontrolki oleju się podczas jazdy nie zapalają, i tez nie zapala się kontrolka oleju na zapłonie (gdzie powinno zamrugać ze jest za niskie ciśnienie), wczoraj wkręciłem ten czujnik 0,25bara zamiast 2,5bara, i teraz efekt był taki ze powyżej 2000 obr. zapala się kontrolka i brzęczyk, wiec na pewno nie tak, zamieniłem przewody tylko od czujników, przewód od zegarów został bo wskazuje ciśnienie dobrze, i to samo, powyżej 2000 obr. kontrolka i brzęczyk, wiec zgłupiałem, podłączyłem znów czujnik od wysokiego, banki wogóle nie wykręcam, i zamieniłem kabelki od czujników z banki i wysokiego i znów kontrolka i brzęczyk, wiec pierwotne podłączenie czujnika i banki widać ze jest opcja prawidłowa, wiec tak podłączyłem, żeby mieć pewność ze bańka działa prawidłowo, odłączyłem kabelek od czujnika i do masy, jeśli by się zapaliła kontrolka tzn. ze bańka kaput, ale nie zabrzęczał i brak kontrolki, dopiero zamigała jak dłużej przytrzymałem wyjęty kabelek z banki (oczywiście bez podłączenia do masy, wiec to normalne), wiec chyba sobie odpuszczam, mam zegary, wiec widzę jakie jest ciśnienie, od wysokiego ciśnienia czujnik jest sprawny, tylko od tego niskiego nie wiem czy działa, ale w razie co na zegarach widać;)

[ Dodano: 2013-05-24, 07:24 ]
jak będę wymieniał olej, wtedy odkręcę tą bańkę, i wyczyszczę ja porządnie, może natrafię na nr i się dowiem jak to wygląda

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8394
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 maja 2013, 21:53

A ty masz AC?

szuszek83

Post autor: szuszek83 » 24 maja 2013, 23:22

tak, mam

[ Dodano: 2013-05-24, 23:59 ]
dziś sprawdziłem czujniki, bańka jest 0-5/0,3 bara, drugi czujnik wkręcony 2,5 bara, wiec jak najbardziej poprawnie, wracając do AC, włączam sprawdzanie i po kolei lecą kontrolki i przechodzi kontrola ok, wszystko podłączone jest, załączam zapłon i kontrolka oleju się nie pali, odlaczam kabelek od banki, ten odpowiedzialny za czujnik i wlaczam zapłon, kontrolka oleju zapala sie i brzęczyk tez, wiec reakcja jest, czyli wydaje mi sie ze tak powinno byc

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8394
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 maja 2013, 11:29

szuszek83 pisze:kontrolki oleju się podczas jazdy nie zapalają, i tez nie zapala się kontrolka oleju na zapłonie (gdzie powinno zamrugać ze jest za niskie ciśnienie)
To jesteś w błędzie.

szuszek83

Post autor: szuszek83 » 25 maja 2013, 11:38

to co nie tak?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8394
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 maja 2013, 11:45

Przy AC gdzie masz wszystko podłączone nie uświadczysz ikony oleju na zapłonie to jest prawidłowe. Kiedy ikona by się włączyła to wtedy jest źle bo mówi o uszkodzonym czujniku (lub złym podłączeniu).
szuszek83 pisze:sprawdziłem podłączając kilka opcji, tj. mam bańkę wkręconą w miejsce czujnika 0,25 bara, czyli jest podłączona bańka i czujnik 2,5 bara, zegary działają ok, kontrolki oleju się podczas jazdy nie zapalają, i tez nie zapala się kontrolka oleju na zapłonie (gdzie powinno zamrugać ze jest za niskie ciśnienie)
to jest prawidłowe.

szuszek83

Post autor: szuszek83 » 25 maja 2013, 13:09

czyli ten czujnik który wykrecilem od niskiego ciśnienia, a zastąpiłem go bańka był szukodzony, ponieważ na zapłonie pokazywala się kontrolka oleju i brzęczyk? tak to mam rozumieć? czyli nie mam się co przejmować teraz:)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8394
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 maja 2013, 13:28

Teoretycznie tak.

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 25 maja 2013, 21:20

Hej Panowie mam pytanie kiedyś rezając dodatkowe zegary po przeciągnięciu kabelków znalazlem wtyczkę 2 pinową z białoniebieskim i czarnozielonym kabelkiem czy to mogla być oryginalna wtycka do dodatkowych zegarów?? obiekt 80 b4 2.8

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8394
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 maja 2013, 22:35

To nie mogła, to była na pewno wtyczka czujników dodatkowych zegarów. Była o tym mowa 2,8 miały to w standardzie.

jarek1783
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 21 lip 2012, 23:02
Lokalizacja: Koluszki

[B4 ABT] Dodatkowe zegary

Post autor: jarek1783 » 26 lip 2013, 16:15

Witam panowie z racji tego ze nie posiadam jeszcze czujników to chciałbym zrobic samo podswietlenie i voltomierz. podpowie mi ktos jak to mozna połaczyc. Jestem cienki z takirz rzeczy elektronicznych wiec prosiłby o dokładny opis:)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 lip 2013, 21:01

jarek1783, przejrzyj ten temat od początku a zapewne znajdziesz odp.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl