Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z] problem z nastawnikiem ??

Zablokowany
bartusgo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 439
Rejestracja: 12 sty 2013, 19:15
Lokalizacja: Giżycko

[b4 1z] problem z nastawnikiem ??

Post autor: bartusgo » 27 maja 2013, 16:52

Mam taki problem :
Zapalam audiczke wszystyko ładnie pali bez problemu ale problem pojawia sie podczas ruszania z jedynki szarpie (ale nie jest tak zawsze) czasem szarpie lekko czasem mocno , szarpie również gdy na 4 biegu jedzie sie ponizej 60 km/h
CZY WIECIE CO TO MOŻE BYĆ ?? może ktos z was spotkał sie z takim problemem

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 27 maja 2013, 17:53

Obstawiam nastawnik.

Awatar użytkownika
krzyn33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
Imię: Adam
Model: Audi A3
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: krzyn33 » 27 maja 2013, 18:17

Albo problemy sprzęgłowe :-/

bartusgo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 439
Rejestracja: 12 sty 2013, 19:15
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: bartusgo » 27 maja 2013, 18:49

EH kurde czyli nie wiadomo hehe szarpie zazwyczaj jak samochod sie nagrzeje

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 maja 2013, 19:30

bartusgo pisze:EH kurde czyli nie wiadomo hehe szarpie zazwyczaj jak samochod sie nagrzeje
Wiadomo ,wiadomo 8-) ...ale na pewno nikt ci nie powie z całą pewnością co jest przyczyną po takim czy innym opisie ...jasnowidzów nie ma na forum ,a stwierdzić co szarpie ,można tylko na żywo ,poddając auto odpowiednim testom :mrgreen:

elbula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 12 lis 2012, 23:22
Lokalizacja: prochowice

Post autor: elbula » 27 maja 2013, 19:49

a na pierburgu czy boshu

[ Dodano: 2013-05-27, 19:49 ]
bo jak na pierburgu to szybki test jest z wtyczką

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 27 maja 2013, 20:06

Bosch u kolegi, Jak nastawnik to szarpać bedzie tak w zakresie około 2 tyś obr

elbula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 12 lis 2012, 23:22
Lokalizacja: prochowice

Post autor: elbula » 27 maja 2013, 21:56

mi na pierburgu szarpał od 1400do tak 2200

tysia2261
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 16 lut 2013, 23:50
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: tysia2261 » 28 maja 2013, 21:42

A nie wiecie może kto się zajmuje nastawnikami najlepiej (woj. W-M i Podlaskie ewentualnie Mazowieckie ;) ) ??

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 28 maja 2013, 21:45


Zablokowany

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl