[B4 ABT] Nierówno przesunięte koła w nadkolach
[B4 ABT] Nierówno przesunięte koła w nadkolach
Mam taki problem, obniżyłem auto(nie wiem o ile znajomi z audi mowia ze -60). Nie wiem ile mm poszło w dół bo nie mierzyłem i sprzedawca nie widział jaki to jest kit. Wsadziłem kółko RONAL Bolero R17 7,5' z oponą 205/50 i gdy skręcam w lewo przy predkosci wiecej niz 20 km/h trze mi prawa opona o nadkole. Nawet jak jade jedyneczką powoli i skręcam w lewo i jest jakaś nierówność to także szoruje. Skręcając zaś w prawo nie mam takiego efektu, jest cicho. Optycznie jak sie patrzy to tak jak by koło które trze bardziej wystawało do zewnątrz a te które nie trze jest bardziej schowane w nadkolu tak jakby felgi miały inne et... Na skręconych kołach po stronie co trze jest mniejszy prześwit między oponą a nadkolem. Czy to może być wina amorków? Może górne mocowanie amortyzatorów(te gumy)? Pytam bo może miał już ktoś podobną sytuację. Z góry dziekuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2013, 09:57 przez Juzio, łącznie zmieniany 2 razy.
- Radek_ER19
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
- Lokalizacja: WOT
- Radek_ER19
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
- Lokalizacja: WOT
A ja bym wykluczył sanki. Przesunięcie sanek dało by efekt dolnego odchylenia koła tak jakby kąt pochylenia koła był zmieniony. Stawiał bym na górne mocowania amora:-)ja przed wymianą u siebie nie mogle ustawić kąta pochylenia bo góra pracowała na boki i się co chwila ten kąt zmienial:-( et feogi powinneś odczytać z felgi:-) a w najgorszym wypadku jak ktoś tu pisał kijowo wyprostowany przód i kielich mocowania przesunięty względem blotnika lub też sam blotnik za bardzo wpuszczony