AUDI A6 C4 2,5 TDI 140KM, moja nowa limuzyna
AUDI A6 C4 2,5 TDI 140KM, moja nowa limuzyna
No tak to sie zaczyna, nowa historia z nowym autem, trzymać kciuki, zeby nic się nie psuło i żebym mogła jeżdzić i jezdzić.
Po auto pojechaliśmy do Polkowic, ceniło sie na 7700zł, ale na sam start jednak za wygląd nie należała się ta kasa.
Oglądamy sobie no trudno, wygląd to nie wszystko, nie był bity, tylko jakieś coś miał z nadkolem kierowcy , jakies małe coś, co widac tez na zderzaku, słabo ktoś to zrobił, ale no do naprawy pojdzie kiedyś, tak samo jak tylni zderzak.
Pojechalismy na podnośnik, pod spodem no git, nic nie jest uszkodzone, podłoga cała, podłuznice proste, brak osłony , trzeba będzie dokupić, koło filtra oleju jakaś uszczelka leciutko sie poci, łączenie silnika ze skrzynia jakis tam simering do wymiany bkorzyso tez delikanie się poci, jeszcze tylny zacisk sie lekko spocił a powazniejsza usterka jest wymiana gumy na przegubie lewym, oraz taki mały mankament , że spryskiwacze nie działają, jest tez opcja , ze nie umiem z nich korzystać haha
link do oferty http://allegro.pl/audi-a6-c4-2-5-tdi-14 ... 08336.html
teraz tak cena po negocjacjach, nie ma opon jest na zimowkach stan do wymiany, brak letnich, w zbiorniku byly opary ropy haha zeszliśmy do 6800zł, myśle , że zakup udany, ale to się okaże z czasem i eksploatacja.
tu jest piękne zdjęcie, ale dodam te co widać , ze jednak no troszku szpeci
zdjęcia nie za specjalne też, ponieważ pogoda tragiczna ciągle pada deszcz
Po auto pojechaliśmy do Polkowic, ceniło sie na 7700zł, ale na sam start jednak za wygląd nie należała się ta kasa.
Oglądamy sobie no trudno, wygląd to nie wszystko, nie był bity, tylko jakieś coś miał z nadkolem kierowcy , jakies małe coś, co widac tez na zderzaku, słabo ktoś to zrobił, ale no do naprawy pojdzie kiedyś, tak samo jak tylni zderzak.
Pojechalismy na podnośnik, pod spodem no git, nic nie jest uszkodzone, podłoga cała, podłuznice proste, brak osłony , trzeba będzie dokupić, koło filtra oleju jakaś uszczelka leciutko sie poci, łączenie silnika ze skrzynia jakis tam simering do wymiany bkorzyso tez delikanie się poci, jeszcze tylny zacisk sie lekko spocił a powazniejsza usterka jest wymiana gumy na przegubie lewym, oraz taki mały mankament , że spryskiwacze nie działają, jest tez opcja , ze nie umiem z nich korzystać haha
link do oferty http://allegro.pl/audi-a6-c4-2-5-tdi-14 ... 08336.html
teraz tak cena po negocjacjach, nie ma opon jest na zimowkach stan do wymiany, brak letnich, w zbiorniku byly opary ropy haha zeszliśmy do 6800zł, myśle , że zakup udany, ale to się okaże z czasem i eksploatacja.
tu jest piękne zdjęcie, ale dodam te co widać , ze jednak no troszku szpeci
zdjęcia nie za specjalne też, ponieważ pogoda tragiczna ciągle pada deszcz
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
No ładnie Ala. AEL jedyny słuszny wybór wśród silnikow w tej wersji audi. Symering wału poci sie, wiec skrzynie trzeba będzie zdjąć, Zacisk może da się odratować, będzie wiadomo jak sie rozbierze. Jak przyjemność z jazdy, różnica jest napewno spora z 75 do 140 km przesiąść się i skrzynia 6 gang, na trase jak znalazł.
Dodawaj jej powoli blasku w miare możliwośći finansowych <ok>
Dodawaj jej powoli blasku w miare możliwośći finansowych <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 08 lis 2011, 18:20
- Lokalizacja: Człuchów
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
hehe niestety dla kupującego stety dla mnie, nie kłamałam, tyle powiem, zapytał mnie czemu tak puka, sam sobie odpowiedział, pewnie skrzynia ma za mało oleju, dolejemy i bedzie ok, moja ingerencja odnośnie odpowiedzi była, ja tak jezdziłam mciągle, ale na szczescie tydzień po kupnie i cisza, czyli może jeszcze jezdzi, znaczy na pewno, tylko trzeba nim umieć jezdizć też niestety