Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Coupe] Zawieszenie obniżające

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

[Audi Coupe] Zawieszenie obniżające

Post autor: asienka » 01 cze 2013, 15:46

Witam. Z racji, że nie bardzo się znam a chciałabym na przyszły sezon letni obniżyć moją qupe, pojawiły się dwie opcje i chciałabym, żeby ktoś mi powiedział co lepsze.

Oscyluje w obniżeniu -40 lub - 60.

Zastanawiam się czy kupić zawieszenie obniżające z MTS - TECHNIK. Zestaw zawiera 4 amorki i 4 sprężyny - 40. Czy lepiej kupić sprężyny - 60 z Jamexa i do tego amorki z MTS TECHNIK. Kwota jaką planuje przeznaczyć to nie więcej jak 750 zł.

Zestaw zawieszenia z MTS tyle właśnie kosztuje natomiast połączenie MTS z Jamex wychodzi kolo 630 zł.

Chyba że jakieś lepsze opcje macie w tej cenie.

Pozdrawiam i dziękuję za porady

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 01 cze 2013, 21:53

-40 to obniżenie, ktore możesz założyć bez wymiany amortyzatorów... a springi możesz też mieć z WAITEC, KW, H&R

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 01 cze 2013, 22:44

moje amorki nadaja sie do wymiany bo jeden tylny jest wylany, wiec jak bym zmieniała to wszystko

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 02 cze 2013, 13:37

skoro tak to ja na Twoim miejscu brał bym komplet a nie męczył się z dobieraniem ;-) w Twojej inwencji pozostaje kwestia tego o ile auto obniżyć... na -60 wygląda moim zdaniem lepiej... bardziej sportowo... ale wiesz nic na siłę, tu zdecyduj sama

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 02 cze 2013, 13:41

Komplet jest z mts na -40 a sztukowanie na -60. Felgi sa 16" wiec chcialabym aby zostalo troche.komfortowo i troche sportowo.

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 02 cze 2013, 13:50

No to bramka nr 1 sie kłania... :mrgreen:

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 02 cze 2013, 14:14

A jesli chodzi o firme produkujaca czyli MTS Technik to dobra firma ?

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 02 cze 2013, 14:51

Wiem tylko tyle że to niemiecka firma i większośc jest tam produkowana... troche też w Belgi i Holandii więc myślę że na ''chińszczyznę'' nie trafisz ;-) ogólnie nie ma na zawieszenia tej firmy narzekań...

na moim audi siedziało zawieszenie z H&R więc osobiscie MTS nie testowałem...

YoGii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Lokalizacja: KrK

Post autor: YoGii » 02 cze 2013, 15:36

wlasnie mam ten sam dylemat co kolezadna tyko tyle ze w sedanie...tzn. ja juz jestem ustawiony na komplet MTS-a tylko teraz zastanawiam sie jaki wariant wybrac 60/40 czy 60/60 :/ nie macie moze jakis fotek pogladowych audioli na takim zawiasie? planuje jeszcze pod ten zawias wlozyc jakies 17" max 40-45 profil:) i przepraszam kolezanko za OT :)

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 02 cze 2013, 15:39

tyl do qp to gwint od golfa mk2/mk3. kupisz juz za 300-350 pln... dobra opcja bo jest o wiele bardziej komfortowo a i jak potrzebujesz wiecej czegosz do bagaznika upchac to krecisz w gore i po problemie.
na przod jak -40 to springi weitec i amorki gazówki. do takiej 'gleby' nie trzeba amorkow o skroconym skoku.
cheers <piwo>
YoGii pisze:wlasnie mam ten sam dylemat co kolezadna tyko tyle ze w sedanie...tzn. ja juz jestem ustawiony na komplet MTS-a tylko teraz zastanawiam sie jaki wariant wybrac 60/40 czy 60/60 :/
sedan i avant tak jest zrobiony ze gleba 60 przod, 40 tyl i wtedy stoi rowno/poziomo. jak zarzucisz identyczne obnizenie na przod i tyl to przod zawsze bedzie lekko w gorze ;-)

YoGii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Lokalizacja: KrK

Post autor: YoGii » 02 cze 2013, 15:49

dzieki kolego i wlasnie konkretnie o taka odpowiedz mi chodzilo:) wiec zeby bylo rowno przod z tylem musze zalozyc 60/40 i wszystko jasne:) a powiedz mi jeszcze tak na marginesie bo mowisz ze do qp podejdzie zawias np. z mk2/3 a do sedana sa tez jakies inne rozwiazania? bo prawde mowiac osobiscie wolalbym gwint niz kit ale ceny nowego gwintu do naszych audioli mnie troche przerasta:) tym bardziej ze nie jestem fanatykiem i gwint na zime napewno byl by na aucie:)

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 02 cze 2013, 19:24

Maszu pisze:tyl do qp to gwint od golfa mk2/mk3. kupisz juz za 300-350 pln... dobra opcja bo jest o wiele bardziej komfortowo a i jak potrzebujesz wiecej czegosz do bagaznika upchac to krecisz w gore i po problemie.
na przod jak -40 to springi weitec i amorki gazówki. do takiej 'gleby' nie trzeba amorkow o skroconym skoku.
cheers <piwo>
Maszu dziękuję za informacje, będzie gwint z tyłu a na przód nie znalazłam nic interesującego mnie :-( bo wszędzie sprężyny sprzedają komplet przód i tył

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 02 cze 2013, 21:57

Maszu pisze: sedan i avant tak jest zrobiony ze gleba 60 przod, 40 tyl i wtedy stoi rowno/poziomo. jak zarzucisz identyczne obnizenie na przod i tyl to przod zawsze bedzie lekko w gorze ;-)
Jezu chłopie bój sie Boga, gdzieś Ty takie rzeczy wyczytał :?: :shock: w ''Pani domu'' :?: :mrgreen:
tu macie przykład mojej audicy -60/40
co prawda auto jest brudne ale widać ewidentnie że przód siedzi nisko a na tyle mamy lekki prześwit... 8-)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db5 ... 06f5f.html

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 02 cze 2013, 22:43

szaakaal pisze:
Maszu pisze: sedan i avant tak jest zrobiony ze gleba 60 przod, 40 tyl i wtedy stoi rowno/poziomo. jak zarzucisz identyczne obnizenie na przod i tyl to przod zawsze bedzie lekko w gorze ;-)
Jezu chłopie bój sie Boga, gdzieś Ty takie rzeczy wyczytał :?: :shock: w ''Pani domu'' :?: :mrgreen:
tu macie przykład mojej audicy -60/40
co prawda auto jest brudne ale widać ewidentnie że przód siedzi nisko a na tyle mamy lekki prześwit... 8-)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db5 ... 06f5f.html
kolega założył kit -40 do A4 i tył mu siedzi niżej, ja mam -40/-30 i jest równo
-60/-40 będzie delikatniej przód niżej ale lepiej tak, niż miało by być odwrotnie :roll:
A ty masz jeden komplet czy przód inny, a tył inny?? do tego podstawowe pytanie; sprężyny są używane czy nowe?? bo u ciebie faktycznie jest duża różnica przód/tył, możesz mieć źle dobrane sprężyny, nie pod mase twojego silnika, dlatego tak siadł przód

Asia gdzie znalazłaś kit do Coupe?? podaj stronke :-)

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 02 cze 2013, 23:08

to nie do qupe tylko tak jak pisal Maszu tyl od golfa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl