[Audi Coupe] Zawieszenie obniżające
[Audi Coupe] Zawieszenie obniżające
Witam. Z racji, że nie bardzo się znam a chciałabym na przyszły sezon letni obniżyć moją qupe, pojawiły się dwie opcje i chciałabym, żeby ktoś mi powiedział co lepsze.
Oscyluje w obniżeniu -40 lub - 60.
Zastanawiam się czy kupić zawieszenie obniżające z MTS - TECHNIK. Zestaw zawiera 4 amorki i 4 sprężyny - 40. Czy lepiej kupić sprężyny - 60 z Jamexa i do tego amorki z MTS TECHNIK. Kwota jaką planuje przeznaczyć to nie więcej jak 750 zł.
Zestaw zawieszenia z MTS tyle właśnie kosztuje natomiast połączenie MTS z Jamex wychodzi kolo 630 zł.
Chyba że jakieś lepsze opcje macie w tej cenie.
Pozdrawiam i dziękuję za porady
Oscyluje w obniżeniu -40 lub - 60.
Zastanawiam się czy kupić zawieszenie obniżające z MTS - TECHNIK. Zestaw zawiera 4 amorki i 4 sprężyny - 40. Czy lepiej kupić sprężyny - 60 z Jamexa i do tego amorki z MTS TECHNIK. Kwota jaką planuje przeznaczyć to nie więcej jak 750 zł.
Zestaw zawieszenia z MTS tyle właśnie kosztuje natomiast połączenie MTS z Jamex wychodzi kolo 630 zł.
Chyba że jakieś lepsze opcje macie w tej cenie.
Pozdrawiam i dziękuję za porady
wlasnie mam ten sam dylemat co kolezadna tyko tyle ze w sedanie...tzn. ja juz jestem ustawiony na komplet MTS-a tylko teraz zastanawiam sie jaki wariant wybrac 60/40 czy 60/60 nie macie moze jakis fotek pogladowych audioli na takim zawiasie? planuje jeszcze pod ten zawias wlozyc jakies 17" max 40-45 profil:) i przepraszam kolezanko za OT
tyl do qp to gwint od golfa mk2/mk3. kupisz juz za 300-350 pln... dobra opcja bo jest o wiele bardziej komfortowo a i jak potrzebujesz wiecej czegosz do bagaznika upchac to krecisz w gore i po problemie.
na przod jak -40 to springi weitec i amorki gazówki. do takiej 'gleby' nie trzeba amorkow o skroconym skoku.
cheers
na przod jak -40 to springi weitec i amorki gazówki. do takiej 'gleby' nie trzeba amorkow o skroconym skoku.
cheers
sedan i avant tak jest zrobiony ze gleba 60 przod, 40 tyl i wtedy stoi rowno/poziomo. jak zarzucisz identyczne obnizenie na przod i tyl to przod zawsze bedzie lekko w gorzeYoGii pisze:wlasnie mam ten sam dylemat co kolezadna tyko tyle ze w sedanie...tzn. ja juz jestem ustawiony na komplet MTS-a tylko teraz zastanawiam sie jaki wariant wybrac 60/40 czy 60/60
dzieki kolego i wlasnie konkretnie o taka odpowiedz mi chodzilo:) wiec zeby bylo rowno przod z tylem musze zalozyc 60/40 i wszystko jasne:) a powiedz mi jeszcze tak na marginesie bo mowisz ze do qp podejdzie zawias np. z mk2/3 a do sedana sa tez jakies inne rozwiazania? bo prawde mowiac osobiscie wolalbym gwint niz kit ale ceny nowego gwintu do naszych audioli mnie troche przerasta:) tym bardziej ze nie jestem fanatykiem i gwint na zime napewno byl by na aucie:)
Maszu dziękuję za informacje, będzie gwint z tyłu a na przód nie znalazłam nic interesującego mnie bo wszędzie sprężyny sprzedają komplet przód i tyłMaszu pisze:tyl do qp to gwint od golfa mk2/mk3. kupisz juz za 300-350 pln... dobra opcja bo jest o wiele bardziej komfortowo a i jak potrzebujesz wiecej czegosz do bagaznika upchac to krecisz w gore i po problemie.
na przod jak -40 to springi weitec i amorki gazówki. do takiej 'gleby' nie trzeba amorkow o skroconym skoku.
cheers
Jezu chłopie bój sie Boga, gdzieś Ty takie rzeczy wyczytał :?: :shock: w ''Pani domu'' :?: :mrgreen:Maszu pisze: sedan i avant tak jest zrobiony ze gleba 60 przod, 40 tyl i wtedy stoi rowno/poziomo. jak zarzucisz identyczne obnizenie na przod i tyl to przod zawsze bedzie lekko w gorze
tu macie przykład mojej audicy -60/40
co prawda auto jest brudne ale widać ewidentnie że przód siedzi nisko a na tyle mamy lekki prześwit... 8-)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db5 ... 06f5f.html
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
kolega założył kit -40 do A4 i tył mu siedzi niżej, ja mam -40/-30 i jest równoszaakaal pisze:Jezu chłopie bój sie Boga, gdzieś Ty takie rzeczy wyczytał :?: :shock: w ''Pani domu'' :?: :mrgreen:Maszu pisze: sedan i avant tak jest zrobiony ze gleba 60 przod, 40 tyl i wtedy stoi rowno/poziomo. jak zarzucisz identyczne obnizenie na przod i tyl to przod zawsze bedzie lekko w gorze
tu macie przykład mojej audicy -60/40
co prawda auto jest brudne ale widać ewidentnie że przód siedzi nisko a na tyle mamy lekki prześwit... 8-)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db5 ... 06f5f.html
-60/-40 będzie delikatniej przód niżej ale lepiej tak, niż miało by być odwrotnie :roll:
A ty masz jeden komplet czy przód inny, a tył inny?? do tego podstawowe pytanie; sprężyny są używane czy nowe?? bo u ciebie faktycznie jest duża różnica przód/tył, możesz mieć źle dobrane sprężyny, nie pod mase twojego silnika, dlatego tak siadł przód
Asia gdzie znalazłaś kit do Coupe?? podaj stronke