Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.9E ] dymienie po wymianie uszczelniaczy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
qterek18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 21 kwie 2007, 00:07
Lokalizacja: Studniska

[b3 1.9E ] dymienie po wymianie uszczelniaczy

Post autor: qterek18 » 01 cze 2013, 09:06

Witam serdecznie. Ostatnio wymieniałem sam uszczelniacze zaworowe prowadnice i uszczelkę pod głowicą bo dymiła na niebiesko. Przy okazji docierałem zawory. Ciśnienie w cylindrach 13-13.5 barów. Po tym zabiegu dalej tak samo czyli dalej kopci przy temp. 90 stopni. Moim zdaniem przyczyną mogą być zapieczone pierścienie olejowe. Ale pewności nie mam więc proszę was o poradę co z tym fantem zrobić.

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Re: [b3 1.9E ] dymienie po wymianie uszczelniaczy

Post autor: itor » 01 cze 2013, 19:57

qterek18 pisze:Witam serdecznie. Ostatnio wymieniałem sam uszczelniacze zaworowe prowadnice i uszczelkę pod głowicą bo dymiła na niebiesko. Przy okazji docierałem zawory. Ciśnienie w cylindrach 13-13.5 barów. Po tym zabiegu dalej tak samo czyli dalej kopci przy temp. 90 stopni. Moim zdaniem przyczyną mogą być zapieczone pierścienie olejowe. Ale pewności nie mam więc proszę was o poradę co z tym fantem zrobić.
Mozesz sprobowac zalac tloki przez otwory od swiec nafta (20-30 ml nafty na tlok) i zostawic to na 2-3 dni. Mozna tez uzyc tego - http://xado.pl/autochemia/preparaty-do- ... o/antykoks ale ogolnie to bardziej polecam nafte.

Awatar użytkownika
Lichy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 19 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: Włoszczowa TLW

Post autor: Lichy » 03 cze 2013, 19:45

Zalanie tłoków nic nie pokaże, skoro ciśnienie w cylindrach jest dobre to i pierścienie dobre. Może jak wbijałeś prowadnice to któraś pękła, chociaż jak uszczelniacze nowe to powinny trzymać. Ale najbardziej prawdopodobne chyba będą pierścienie olejowe

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 03 cze 2013, 20:55

Lichy pisze:Zalanie tłoków nic nie pokaże, skoro ciśnienie w cylindrach jest dobre to i pierścienie dobre. Może jak wbijałeś prowadnice to któraś pękła, chociaż jak uszczelniacze nowe to powinny trzymać. Ale najbardziej prawdopodobne chyba będą pierścienie olejowe
Jak zapieczone pierscienie to moze pomoc.

Awatar użytkownika
Lichy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 19 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: Włoszczowa TLW

Post autor: Lichy » 04 cze 2013, 12:59

Spróbować zawsze można

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl