Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL B4] Pompa paliwa - jak sprawdzić / co kupić pod 1.8T ??

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

[ALL B4] Pompa paliwa - jak sprawdzić / co kupić pod 1.8T ??

Post autor: panda86 » 04 cze 2013, 20:25

Jak w temacie, na 90% padła mi pompa paliwa.. niestety nie znalazłem info jak ją sprawdzić.. - kostkę mam okrągłą na 4 piny.

Oraz 2 pytanie.. - jaką pompę kupić przyszłościowo pod 1.8T - auto docelowo ma być strojone na jakieś 2xxKM do 300KM max, chociaż jak mówię - jeżeli zagości w tym aucie to raczej ok 200PS mi wystarczy.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 04 cze 2013, 20:46

panda86 pisze:Jak w temacie, na 90% padła mi pompa paliwa.. niestety nie znalazłem info jak ją sprawdzić.. - kostkę mam okrągłą na 4 piny.
Masa na brązowy kabel, + na któryś czerwony lub czerwono niebieski lub niebiesko czarny ( nie pamiętam na pamięć kolorów), nic jej nie zrobisz.
panda86 pisze:Oraz 2 pytanie.. - jaką pompę kupić przyszłościowo pod 1.8T - auto docelowo ma być strojone na jakieś 2xxKM do 300KM max, chociaż jak mówię - jeżeli zagości w tym aucie to raczej ok 200PS mi wystarczy.
Jest temat o 1.8T ( FAQ ), wystarczyło zerknąć w podwieszone tematy ;-)
Możesz kupić nowa Boscha 044 ale za 1/5 ceny polecam znaleźć jakąś wewnętrzną ( bo masz B4 ) z mechanicznego wtrysku, np. NG. Spokojnie wystarczy do 1.8T po nawet mocnym programie.

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 04 cze 2013, 21:01

sagem pisze:
panda86 pisze:Jak w temacie, na 90% padła mi pompa paliwa.. niestety nie znalazłem info jak ją sprawdzić.. - kostkę mam okrągłą na 4 piny.
Masa na brązowy kabel, + na któryś czerwony lub czerwono niebieski lub niebiesko czarny ( nie pamiętam na pamięć kolorów), nic jej nie zrobisz.
Dziekuje, jutro sprawdze ta wariatke... czy moze cos innego sie ryplo :/

panda86 pisze:Oraz 2 pytanie.. - jaką pompę kupić przyszłościowo pod 1.8T - auto docelowo ma być strojone na jakieś 2xxKM do 300KM max, chociaż jak mówię - jeżeli zagości w tym aucie to raczej ok 200PS mi wystarczy.
Jest temat o 1.8T ( FAQ ), wystarczyło zerknąć w podwieszone tematy ;-)
Możesz kupić nowa Boscha 044 ale za 1/5 ceny polecam znaleźć jakąś wewnętrzną ( bo masz B4 ) z mechanicznego wtrysku, np. NG. Spokojnie wystarczy do 1.8T po nawet mocnym programie.
taaa.. nawet ten FAQ przegladalem na szybko bo mazy mi sie 1.8T w moim dupowozie... :roll:
nie zdazylem zrobic edycji ;)

Rowniez znalazlem info o tym Boschu 044, jednak nie do konca rozumiem - mam szukać coś pod silnik NG?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 04 cze 2013, 21:16

panda86 pisze:Rowniez znalazlem info o tym Boschu 044, jednak nie do konca rozumiem - mam szukać coś pod silnik NG?
Nie.

Możesz kupić pompę Bosch 044 lub walbro, to są pompy "uniwersalne" dla sportowych aut,
lub
kupić używana lub jak Cię stać nową w Aso pompę paliwa z NG ( mechaniczny wtrysk - wysokie ciśnienie paliwa ) i będzie OK.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl