Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI] Technika jazdy, spalanie itd... Audi 80 B4 1.9 tdi

Awatar użytkownika
pkrr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 262
Rejestracja: 11 sie 2012, 23:33

Post autor: pkrr » 07 cze 2013, 16:11

ale spadają, czyli auto hamuje silnikiem

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 07 cze 2013, 22:11

Kichachi pisze:No tak. Ale po redukcji szarpie i obroty sa duze. To dobrze?
Więc trzeba umieć robić to odpowiednio i z wyczuciem. Chyba nie włożysz 3 z biegu 5, kiedy tam masz spore obroty i nagle nie odpuścisz sprzęgła tak? To nie zdrowe dla rozrzadu i silnika.

Kichachi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 06 cze 2013, 00:19

Post autor: Kichachi » 08 cze 2013, 10:05

No oczywiscie, ze nie. Czekam az obroty spadna do ok 1200 i wtedy redukuje. Ale troche szarpnie zawsze. Dlatego pytam sie czy to normalna rzecz, czy jakos temu moge zapobiec?

Awatar użytkownika
Marker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 23 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: BIA

Post autor: Marker » 08 cze 2013, 10:27

Wolniej puszczaj sprzęgło, lub masz którąś poduchę do wymiany.

cypek51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 03 lis 2010, 18:30
Lokalizacja: podlasie

Post autor: cypek51 » 08 cze 2013, 21:39

powiem ci kolego tak ze nie ma ustalac normy spalania tak ja uważam bo zaden producent nie ustali ci normy palania. nie jest powiedziane ze 1.9 tdi ma 5 l/100km spalic. spalnie zalezy od jakosci paliwa jakie lejesz jak zlej to wiece3j potrzebuje jak zlepszej polki to miej dzis jedziesz w takich warunkach jutro w innych to hamujesz to sie rozpedzasz zebys jechal ze stala predkoscią i nie hamowal i sie nie rozpedzal to moze i te 5 l/100km by spalil.no wiadomo jest to ze w lato miej spali niz w zime ropki.powiem ci tak moj tata jest kierowcą tira ustla sobie norme i nie jest tak ze jest powiedziane ze tyle ma spalic i koniec nie na tym rzecz polega to zalezy ile ma ladunku po jakich drogach jezdzi naprzykald jak do zkopanego przeciez sa górzyste drogi i trzeba rzedukowac bieg zeby pod ta gorkie wiechac i trzeba wtedy ostro deptac po gaze tak samo i jest z naszymi autami . jak jedziesz 130 140 km/h to wiadomo wiekszy opor powietrza i potrzeba wiecej tego paliwka nie wycyrklujesz tzeby ci palil tyle samo od taknkowania do natepnego tankowania :mrgreen:

[ Dodano: 2013-06-08, 21:56 ]
jeszcze zalezy jakie masz zalozone kapcie czyli moiac jakie opony szerkosc itd ale nie patrz na spalenia jak masz dostep do taniej zupy to smigaj. tak sie mowi za ile zalej za tyle spali
Byłe B3 1.6 TD RA
Jest A4 B5 1Z

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga