Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B4 1.9TDi] by b4ketrzyn

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 lut 2013, 08:29

Dawke Ci zwiekszyłem w granicach rozsądku i żeby mieściła sie w zakresie przewidzianym przez producenta, wiec falowanie nie jest spowodowane wiekszą dawką. Pewnie dzieje Ci sie coś z nastawnikiem, prawdopodobnie może domagać sie czyszczenia. Weż na próbe odepnij wtyczke od impulsatora i przejedż sie i czy ustąpi to falowanie. Wtyczke znajdziesz przy skrzyni po prawej stronie jak stoisz przodem do silnika. Pierwsza wyżej jest od wstecznego wpinana poziomo, natomiast druga bardziej w pionie to jest impulsator, to ja odepnij i przejedź sie i czy nadal beda objawy tego falowania <ok>

bartusgo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 439
Rejestracja: 12 sty 2013, 19:15
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: bartusgo » 22 lut 2013, 20:34

bedziesz na zlocie ? :D

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 22 lut 2013, 21:30

Krzysiek 84 pisze:Dawke Ci zwiekszyłem w granicach rozsądku i żeby mieściła sie w zakresie przewidzianym przez producenta, wiec falowanie nie jest spowodowane wiekszą dawką. Pewnie dzieje Ci sie coś z nastawnikiem, prawdopodobnie może domagać sie czyszczenia. Weż na próbe odepnij wtyczke od impulsatora i przejedż sie i czy ustąpi to falowanie. Wtyczke znajdziesz przy skrzyni po prawej stronie jak stoisz przodem do silnika. Pierwsza wyżej jest od wstecznego wpinana poziomo, natomiast druga bardziej w pionie to jest impulsator, to ja odepnij i przejedź sie i czy nadal beda objawy tego falowania <ok>

Dawka oscylowała między 2.8mg, a 3.2mg i falowały obroty (granice rozsądku?). Zdecydowanie przesadziłeś z dawką. Kilka koni więcej, a spalanie zdecydowanie wyższe i do tego falowanie. Oglądałeś korekcje na wtryskach przed młotkowaniem nastawnika? 0,7; 3,2; 1,2...odważny jesteś jak na taką dawkę i takie korekcje. Zdjąłem dawkę w adaptacji, obroty nie falują, silnik już nie dymi. I nie ma problemów z nastawnikiem.

Poza tym samochód nie jedzie, bo MAP nie widzi ciśnienia w kolektorze. Po niedzieli poprawię wszystko i pewnie będzie soft.

Awatar użytkownika
kris0181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1142
Rejestracja: 04 mar 2008, 13:41
Lokalizacja: Mazuren
Kontakt:

Post autor: kris0181 » 22 lut 2013, 21:38

I wszystko jasne :)

b4ketrzyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 12 sty 2013, 09:56
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: b4ketrzyn » 22 lut 2013, 22:28

Dawka oscylowała między 2.8mg, a 3.2mg i falowały obroty (granice rozsądku?). Zdecydowanie przesadziłeś z dawką. Kilka koni więcej, a spalanie zdecydowanie wyższe i do tego falowanie. Oglądałeś korekcje na wtryskach przed młotkowaniem nastawnika? 0,7; 3,2; 1,2...odważny jesteś jak na taką dawkę i takie korekcje. Zdjąłem dawkę w adaptacji, obroty nie falują, silnik już nie dymi. I nie ma problemów z nastawnikiem.

Poza tym samochód nie jedzie, bo MAP nie widzi ciśnienia w kolektorze. Po niedzieli poprawię wszystko i pewnie będzie soft.

Proszę temu Panu polać, dobrze gada <ok> <piwo>

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 23 lut 2013, 09:16

Nie sprawdzałem korekcji bo nie falowało po zwiekszeniu dawki, tylko potem po spocie wyszło falowanie.

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 23 lut 2013, 11:51

A przy jakiej temperaturze silnika ustawiałeś dawkę? Sądzę, że to tu tkwił problem.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 23 lut 2013, 11:57

90 nie bylo bo auto stało troche na placu zanim podpiąłem,ale nie było mniej niz 75. potem za miasto pojechalismy na jakis plac wieć złapał pewnie temperature, ale Grzesiek nie mowił nic że zaczeło falować czy coś tylko że lepiej troche sie zbiera, żeby wystąpiło falowanie to bym cofnął do tego co było wcześniej.

[ Dodano: 2013-02-23, 12:19 ]
To przy tych korekcjach wtryski też mogą nie domagać , a przy okazji jak soft bedzie to i wtryski założyć afny.

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 23 lut 2013, 12:43

Ustawianie poniżej 80 na ECU jest zawsze obarczone ryzykiem. Powyżej 80 dawka też się zmienia. Ja ustawiam sztywno na 80st na ECU, czyli 90st na liczniku. Jeżeli ustawisz dawkę przy niższej temp, to przy nominalnej temperaturze będzie bogato i może falować.

Z wtryskami jeszcze zobaczymy. Na pewno będzie soft na sprawnych wtryskach. A czy AFNach, to się okaże.

b4ketrzyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 12 sty 2013, 09:56
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: b4ketrzyn » 23 lut 2013, 18:48

fakt falowania powstaly jak wrocilem do domu. Chwile delikatnie skacze i sie wyrównuje.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 23 lut 2013, 19:00

Do chips'a zakladaj wtryski od 110km, zawsze to jeszcze bardziej żwawsze bedzie ;-)

b4ketrzyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 12 sty 2013, 09:56
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: b4ketrzyn » 13 cze 2013, 13:10

Proszę o zamknięcie tematu mojej audi Autko sprzedałem i nie ma potrzeby by watek zasmiecał forum

Pozdrawiam

Online
Awatar użytkownika
damian_xyz
Moderator
Moderator
Posty: 656
Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
Imię: Damian
Model: Inny
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 1.3 FY
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: damian_xyz » 13 cze 2013, 17:32

Zamykam

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl