Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1,6 75km LPG ] Problem z paleniem na gorącym silniku

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
MatHl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 28 maja 2013, 21:47
Lokalizacja: Lubelskie

[B3 1,6 75km LPG ] Problem z paleniem na gorącym silniku

Post autor: MatHl » 10 cze 2013, 13:03

Witam. Problem z którym muszę się zmagać i przez to boje się jechać w jaką kolwiek dalszą trasę polega na tym iż moja b3 ma problemy z odpaleniem na gorącym silniku. Doskwiera to zwłaszcza w upalne dni , przejadę 20 km zgaszę auto i zaczynają się problemy z jego odpaleniem , akumulator kręci . Auto mam od niedawna , niespełna miesiąc i dopiero je poznaje . Czy miał ktoś może podobny problem lub mógłby zasugerować w czym ten problem może tkwić . Dziękuję z góry za wszelkie odpowiedzi. <buu>

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 10 cze 2013, 18:15

Problemem może być przepuszczający reduktor. Zakręć butlę, zapal audi na lpg, jak zgaśnie to przełącz się na benzynę, nie odkręcaj butli i zobacz efekty czy problem zniknął

MatHl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 28 maja 2013, 21:47
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MatHl » 13 cze 2013, 21:21

Czy doda ktoś jeszcze jakieś sugestie ? jestem kompletnie zielony w mechanice i będę zadawał banalne pytania(banalne dla was :-o ) , zborek jak mam zakręcić butle?

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 13 cze 2013, 23:11

MatHl pisze:jak mam zakręcić butle?


Przy zbiorniku z gazem masz pokrętło (śrubę) i tym pokrętłem zakręcasz butlę z LPG (trzeba ja wkręcić).

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 14 cze 2013, 10:40

Zakręć lub zdejmij masowy przewód z cewki. Zapal auto i czekaj aż zgaśnie. No i od tej pory nie ruszaj zbiornika tylko jeździj na benzynie i zobacz efekty

Awatar użytkownika
glowsonix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 06 lip 2010, 21:21
Lokalizacja: Końskie

Post autor: glowsonix » 16 cze 2013, 10:29

I jak kolego rozwiązałeś ten problem? bo ja mam podobny

MatHl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 28 maja 2013, 21:47
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MatHl » 17 cze 2013, 14:35

Nie rozwiązałem jeszcze niestety ..

Awatar użytkownika
glowsonix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 06 lip 2010, 21:21
Lokalizacja: Końskie

Post autor: glowsonix » 17 cze 2013, 15:36

Powiem Ci kolego tak ja wymieniłem u siebie świece przewody kopułkę palec podmieniałem gaźnik na inny i dopiero regeneracja parownika załatwiła sprawę ale tylko na rok więc nie widzi mi się regenerować parownika co roku więc to jego wina u mnie jest. A u Ciebie jaki jest parownik?

MatHl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 28 maja 2013, 21:47
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MatHl » 17 cze 2013, 22:32

Jeśli chodzi o reduktor to mam Lovato ale aktualnie mam inne wydatki i to spada na dalszy plan , ale dzięki za info , będę wiedział na co zwrócić uwagę . Jeszcze pytanko ile Cię kosztowała regeneracja?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl