[B3 AAD] Mniej mocy i cieknący olej z głowicy]
[B3 AAD] Mniej mocy i cieknący olej z głowicy]
Witam wszystkich!! mam problem z moja |Audi silnik zasilany gazem AAD mechaniczny wtrysk. od czasu jak ją kupiłem straciła troszke na mocy. Nie wiem co jest tego przyczyna.. wypala sie silnik czy co??!! I jeszcze cieknie olej z głowicy. chyba musze splanowac i wymienic wszystko co sie tam da. Myslicie ze po planowaniu wymianie popychaczy, uszczelniaczy itp. pomoze z moca? moze tam pod głowica sa juz gniazda wypalone i trzeba wszystko wyczyscic i dac nowe? znalazłem mechanika AZ w Holandii ktory potrafi naprawic wyregulowac i dobrze ustawic AAD 2.0 Benzyna - Gaz. po powrocie chce zrobic generalke silnika. podpowie mi ktos co mam zrobic zeby silnik był znów w swietnej kondycji? bo chyba jest wszystko z nim w miare ok bo jade 1000km bez problemu. dziekuje za odpowiedzi
- sylwester28ET
- Forum Audi 80
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
- Lokalizacja: Busko Zdrój
cały układ wymieniony na nawy jakies 3 miesiace temu. prawie wszystkie czesci NGK takze lipy nie ma.. niedawno rozmawiałem z mechanikiem ktory robi mi Wtrysk mechaniczny i powiedział ze ktos nakombinował z tym wczesnym wtryskiem czy jakos tak. a poprostu odma jest popekana i dostaje lewe powietrze.. przez to dławi sie spalinami i obroty wariuja. Oczywiscie jeszcze jest rozregulowany cały układ i bd ustawiał. jeszcze sprawdzi czy wtryski nie sa od gazu przepalone. cisnienie na cylindrach mowił ze miesci sie w normie takze jest OK. czekam do jutra i powie mi reszte nowinek co i jak z naprawa mojej Babci
[ Dodano: 2013-06-28, 12:57 ]
czesc.. mechanik mi powiedział ze mam na wymiany Panewke wałka aparatu zapłonowego.. drogi to interes? no i po wszystkim trzeba ustawic od nowa zapłon i to musi zrobic ktos kto naprawde robi takie cos kupe lat.. Mechanik mowił mi ze to jest tez przyczyna falowania obratów bo silnik ma słabe smarowanie.. oczywiscie lampka olejowa juz od dawna mi sie swieci ustawione wszystko tak jak powinno byc. złe dawki były ustawione i zapłon był przestawiony o jeden ząbek. dlatego silnik dostawał w tyłek i wiecej palił.
[ Dodano: 2013-06-28, 12:57 ]
czesc.. mechanik mi powiedział ze mam na wymiany Panewke wałka aparatu zapłonowego.. drogi to interes? no i po wszystkim trzeba ustawic od nowa zapłon i to musi zrobic ktos kto naprawde robi takie cos kupe lat.. Mechanik mowił mi ze to jest tez przyczyna falowania obratów bo silnik ma słabe smarowanie.. oczywiscie lampka olejowa juz od dawna mi sie swieci ustawione wszystko tak jak powinno byc. złe dawki były ustawione i zapłon był przestawiony o jeden ząbek. dlatego silnik dostawał w tyłek i wiecej palił.