Witam drodzy klubowicze, jestem nowy na forum i chcialbym sie przywitac.
Od trzech tygodni jestem posidaczem tego zacnego audi 80 b4 i mam pare problemow.
Pierwszy z nich i najbardziej mnie niepokojacy to trzesace sie auto na niskich obrotach(Silnik momentami pracuje nierowno, ale tylko chwilowo). Im cieplejsze auto tym mocniej trzesie, lecz wstrzasy sa dosc lekkie(Po prostu lekko drga i tyle). Slyszalem wiele opini, ze to moze byc spowodowane bledami w komputerze, ze trzeba go zresetowac. Kolega powiedzial mi, ze to wina dziurawej rury do filtra powietrza i braku harmonijki przy silniku od cieplego powietrza(Gazownik mowil, ze bez tej harmonijki auto lepiej trawi gaz).
Druga sprawa jest to, ze na chlodnicy czujnik jest lekko zielonawy i czasami po duzych trasach pojawiaja sie tam lzawienia(Ubylo 250ml plynu na 3000km).
Trzecia sprawa to niepokojacy mnie sposob zamontowania gazu, mianowicie wezyk doprowadzajacy gaz jest pociagniety gora, po silniku co znacznie utrudnilo wymiane uszczelki pod klawiatura.
Auto jezdzi dobrze, ma problem z wjazdem pod gorki na trasie przy 100 na godzine jak wrzuci sie 5, lecz slyszalem, ze to normalne. No i czasami po ruszeniu i przelaczeniu na 2 bieg przy 25-30 km/h samochod sie lekko dusi, jakby niedostawal gazu(Na innych biegach problem znika).
Z gory dziekuje za porady i pozdrawiam!:)
Auto kupione za bezcen, wiec prosze nie pisac, ze kupilem zlom.
[B4 2.0 ABT 90 KM +LPG] Trzesie na wolnych obrotach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 18 cze 2013, 04:08
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Skoro auto kupione za bezcen to i problemy są, ale trochę pieniędzy i motywacji a będzie poczciwie służyć. Mówisz że czujnik na chłodnicy jest "zielonawy"więc wymieniaj!! Ja nie mam żadnych problemów przy wjeżdżaniu pod górki, wiadomo że trochę trzyma jak jest górka ale bez przesady. Musisz się wziąć do roboty i doprowadzić auto do stanu używalności.