[all] swap 2.7 biturbo
[all] swap 2.7 biturbo
witam
mam w planach przeprowadzic swap silnika z 2.6 ABC na 2.7 biturbo w audi 80 b4. Czy ktory z Kolegów posiada jakas wiedze na ten temat i chcialby sie nia podzieli? czy takie cos jest w ogole do ogarniecia?
z gory dzieki za odpowiedzi
mam w planach przeprowadzic swap silnika z 2.6 ABC na 2.7 biturbo w audi 80 b4. Czy ktory z Kolegów posiada jakas wiedze na ten temat i chcialby sie nia podzieli? czy takie cos jest w ogole do ogarniecia?
z gory dzieki za odpowiedzi
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W sumie największy problem to kolektory. Tak jak sagem napisał, jak się chce seryjne zostawić to trzeba ciąć podłużnice. Jak się ma więcej $$ to można wyspawać customy. I ogólnie wydech będzie też kosztowny, zależy czy się chce 2in1 czy na przykład na dwóch. Wszystko do ogarnięcia, kwestia ilości kasy na projekt.
He to daj jakis przyklad, bo ja juz sam niewiem, myslelem o 2.7 bit, 2.2 T no i o 4.2. takze o 1.8 T, ale wydaje mi sie ze akurat z tym silnikiem nie warto bawic sie w swap, bo finalnie i tak zyskałbym jakies 40 - 50 km max wiecej niz mam teraz...chmiel25 pisze:P.s Są fajniejsze silniki i prostsze.
strzelam ze pojdzie na to gruba kasa, chcialbym w 10 tys maxymalnie sie zmiescic. co do mocy chcialbym jakies 250-300 km, raczej nie wiecej, startowac w zawodach nie chce wiec powinno mnie to zadowolic czekam na dalsze propozycje
[ Dodano: 2013-06-23, 19:47 ]
a w tym 1.8 T AEB, jakim sposobem mozna dojsc do 300 KM?
[ Dodano: 2013-06-23, 19:47 ]
a w tym 1.8 T AEB, jakim sposobem mozna dojsc do 300 KM?
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Ehehhe, za 10 tyś to nie wiem czy ktoś będzie chciał Ci swapować 2.7 i za to odpowiadać, chyba że kaziu w stodoleArtek_audi pisze:strzelam ze pojdzie na to gruba kasa, chcialbym w 10 tys maxymalnie sie zmiescic.
Z taką kasą ogólnie będzie ciężko, ja na Twoim miejscu bym kupił 4.2 i je zeswapował, bez większych robótek, bo 10 tyś to mało na cokolwiek, szczególnie że chcesz to komuś zlecić.
Jesli poniżej 300, można ryzykować i dół zostawić w serii, ale miejcie na pamięci że te silniki sa już stare...Artek_audi pisze:a w tym 1.8 T AEB, jakim sposobem mozna dojsc do 300 KM?
Tak najszybsza linią oporu, Turbo większe, może być coś z EVO 9,10, k. wydechowy, FMIC i cały dolot "twardy", wydech bez katów i przynajmniej 2.5 cala, wtryski, regulator ciśnienia paliwa, pompa paliwa, i po drodze sporo pierdółek. No i program. Ja myslę że 10tysięcy to tak skromnie na zrobienie zdrowych i przede wszystkim bezawaryjnych 300KM w 1.8T, wiadomo, można podrutować ale ja takiej drogi nie uznaje, to ma jeździć, a nie stać w warsztacie, a do tego cieszyć oko, a nie burdel pod maską.