Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TDI] Silnik muli przy 120 na godzine

ODPOWIEDZ
jaceksz8282
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 04 wrz 2007, 14:03

[B4 1,9 TDI] Silnik muli przy 120 na godzine

Post autor: jaceksz8282 » 10 lis 2007, 20:53

Witam. Mam problem.... otoz po rozpedzeniu auto do 120 na godzine, co nastepuje bardzo szybko, auto muli i nie chce przyspieszc. Nie reaguje na naciskanie pedalu gazu, szarpie i trudno pojechac wiecej niz 120. Jak myslicie, co jest tego przyczyna?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 10 lis 2007, 20:57

Witam. A co już w nim robiłeś? Może zapchane filtry paliwa i powietrza. Może poprostu brakuje mu paliwa. Sprawdź jeszcze czy masz szczelny dolot.

jaceksz8282
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 04 wrz 2007, 14:03

Post autor: jaceksz8282 » 10 lis 2007, 21:03

Filtry zostaly wszystkie wymienione, niestety poza filtrem paliwa. Wiec juz wiem, ze i paliwowy musze wymienic. A czy to moze byc wina przepływomierza powietrza?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 10 lis 2007, 21:06

jaceksz8282 pisze:A czy to moze byc wina przepływomierza powietrza?
Może chociaż jakby był walnięty to powinien już dawać znać przy przyśpiechu a ty to takim objawie nie piszesz. ALe wykluczyć go nie można.

jaceksz8282
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 04 wrz 2007, 14:03

Post autor: jaceksz8282 » 10 lis 2007, 21:11

wiec pewnie pierwsze co zrobie to wymienie filtr paliwa, a tak jak wczesniej pisalem do 120 idzie jak burza, dopiero pozniej zaczynaja sie cuda

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 11 lis 2007, 14:34

A może łapie notlauf?? Kiedyś miałem podobny problem ale w 1z z boschowskim przepływomierzem (mechanicznym), tez jechało mi do 120 a potem sciana i zero reakciji na gaz, jak później sie okazało zamienione były jeden z przewodów cisnieniowych z obudowy filtra powietrza i jeden inaczej podlączony był do n75. Po zmianie przewodów na swoje miejsce wszystko wróciło do normy. A tak swoją drogą, teraz mam 1z z przepływką pierburga i czasem łapie mi szarpanie i jak by tracił moc. Zaobserwowałem że w momencie szarpniecia spada cisnienie doladowania do 0.5 bara czasem jest to pojednycze szarpiecie a czesem cała seria, i bez reguły czy przy pałowaniu czy spokojniej jezdzie, nieraz zdarza sie to podczas jazdy na 2 biegu a nieraz na 5. Wystepuje to w różnym zakresie obrotów ale najszczesciej przy 3tyś. Co może byc przyczyną??

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 11 lis 2007, 14:52

Uszkodzenie przepływki daje podobny objaw, auto jeździ w miare normalnie ale przy 100-120 nagle zdycha. Poniżej tej prędkości nawet sie zbiera ale powyżej to muł. Ale może być jak pisał kolega że N-75 nie poarcuje prawidłowo.

camel 25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 06 maja 2007, 21:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: camel 25 » 14 lis 2007, 18:45

na 99% uszkodzenie przepływomierza, dokładnie takie objawy daje zepsute ustrojstwo 8-)

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 16 lis 2007, 10:23

Może być również zanieczyszcony przepływomierz ja u siebie spryskałem w środku specjalnym płynem do czyszcenia elektoniki ( nie pamiętam juz nazwy ) ale różnce można było zauważyć, przypływka Pierburga
Kolego Solskier powody mogą być dwa wtrysk sterujacy lub nastawnik pompy

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 16 lis 2007, 10:31

Podłacz VAG i bedziesz wysztko wiedzial...

Ja stawiam na :

1. przepływka
2. N75



Jesli chodzi o szarpanie podczas jazdy to mozliwosci sa tylko dwie:

zanieczyszczony nastawnik w pompie
kończący sie wtrysk sterujacy..

Pozdr

smigle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 21 sie 2007, 12:39
Lokalizacja: Wilno

Post autor: smigle » 16 lis 2007, 16:14

Solskier,
Tu masz na ten temat
viewtopic.php?t=8249
viewtopic.php?t=8206

Powodzenia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl