Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 1.9 TDI]Problemy z silnikiem

ODPOWIEDZ
legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

[Audi B4 1.9 TDI]Problemy z silnikiem

Post autor: legenda » 28 cze 2013, 15:49

Witam mam 2 problemy jeden że jak czasami wcisnę gaz to nie idzie a jak na biegu jałowym dam do 2-3 tys obrotów i przytrzymam to spadnie na 1k. A drugim moim problemem jest że go strasznie przerywa a dziś to konkretnie proszę o szybką pomoc bo niewiem co się dzieje.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 28 cze 2013, 15:57

Kolego na jakim osprzęcie masz silnik? jak na boschu to pewnie nastawnik ci się kończy poszukaj dużo było na tan temat.

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 28 cze 2013, 16:13

a czy nastawnik mógł się zepsuć od opornika bo robiłem tak zwany tuning za 10 gr na 1z udało mi sie w A3 brata też mi się udało a ty jest zupełnie inaczej i wlutowałem opornik w kabel od pompy paliwa ten zielono-żółty i nie chciał odpalić czy to może być tego wina??

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 28 cze 2013, 20:33


legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 01 lip 2013, 02:36

Ale to nie 1Z. I proszę o odpowiedź na pytanie
"czy nastawnik mógł się zepsuć od opornika bo robiłem tak zwany tuning za 10 gr na 1z udało mi sie w A3 brata też mi się udało a ty jest zupełnie inaczej i wlutowałem opornik w kabel od pompy paliwa ten zielono-żółty i nie chciał odpalić czy to może być tego wina??"

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 01 lip 2013, 07:00

"czy nastawnik mógł się zepsuć od opornika bo robiłem tak zwany tuning za 10 gr na 1z udało mi sie w A3 brata też mi się udało a ty jest zupełnie inaczej i wlutowałem opornik w kabel od pompy paliwa ten zielono-żółty i nie chciał odpalić czy to może być tego wina??"
Jak przed tym zabiegiem było wszystko ok, to sprawa jest chyba oczywista co jest temu winne <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl