Witam serdecznie , kilka dni temu zwrocilem uwage na cos nie typowego przy moim parowniku, mianowicie odchodzą od niego 2 węże doporawdzajacego gaz do przepustnicy z czego jeden wyglada jak by byl wspawany(zdjecia ponizej) dodatkowo ta dziura która ktora wedlug mnie jest do odpowietrzania jest zaklejona jakas dziwna substancja
co wy o tym myslicie ?
ten dodatkowy wąż od gazu dochodzi z prawej strony parownika i widac go po lewej stronie przy przepustnicy drugi wąż od gazu wchodzi od dolu do przepustnicy poprzez silniczek krowoy.
Takie rzeczy sie prkatykuje czy to jakis magik sie tmy zajal ?
[2.3 NG] Dziwne podłaczenie gazu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak ma być, jakby tego nie było to byłby drut i raczej gazu w tym aucie by się nie ustawiło.
Nazywa się to kompensacja i montuję się ją gdy mikser jest za przepływomierzem klapowym (między przepływomierzem a przepustnicą). Owy przepływomierz wpływałby na podciśnienie w mikserze a dzięki kompensacji ciśnieniem odniesienia jest ciśnienie w gumie przed mikserem a nie ciśnienie atmosferyczne (dlatego te dziury są zaklejone) choć wymusza to jednocześnie montaż miksera z mniejszą "dziura" co jeszcze w większym stopniu powoduje spadek mocy silnika niż na mikserze bez kompensacji.
Nazywa się to kompensacja i montuję się ją gdy mikser jest za przepływomierzem klapowym (między przepływomierzem a przepustnicą). Owy przepływomierz wpływałby na podciśnienie w mikserze a dzięki kompensacji ciśnieniem odniesienia jest ciśnienie w gumie przed mikserem a nie ciśnienie atmosferyczne (dlatego te dziury są zaklejone) choć wymusza to jednocześnie montaż miksera z mniejszą "dziura" co jeszcze w większym stopniu powoduje spadek mocy silnika niż na mikserze bez kompensacji.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
w momencie gdy wkladam blos do samochodu wtedy wywalam parownik tak ? i zostaje sam blos ? czy jest blos i parownik ? spalanie wzrasta czy maleje ?
Powiem szczerze ten blos bardzo mnie interesuje i chetnie bym go zalozyl do swojego samochodu ale jak by ktos mi ladnie wytlumaczyl na czym to wszystko polega byl bym wdzieczny
Powiem szczerze ten blos bardzo mnie interesuje i chetnie bym go zalozyl do swojego samochodu ale jak by ktos mi ladnie wytlumaczyl na czym to wszystko polega byl bym wdzieczny
Więc tak gdy wrzucasz Blos wywalasz tylko stary mikser, reszta zostaje. Blos wędruje w miejsce starego miksera. Parownik musi zostać gdyż nie może Ci polecieć bezpośrednio gaz z butli do kolektora. Co do spalania często zdarza się ze spada nawet o litr, chodź to zależy od instalacji LPG.
Pamiętaj w momencie kupowania, żeby kupić Blos z gwizdkiem Slit E – Normalny przepływ albo Slit D – Zwiększony przepływ.
Montaż niestety do łatwych nie należy ze względu na bardzo mało miejsca przed kolektorem.
Na forum jest dużo tematów nawet z fotorelacjami jak ludzie zakładają Blos do NG.
Pamiętaj w momencie kupowania, żeby kupić Blos z gwizdkiem Slit E – Normalny przepływ albo Slit D – Zwiększony przepływ.
Montaż niestety do łatwych nie należy ze względu na bardzo mało miejsca przed kolektorem.
Na forum jest dużo tematów nawet z fotorelacjami jak ludzie zakładają Blos do NG.