Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG] Dziwne podłaczenie gazu

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

[2.3 NG] Dziwne podłaczenie gazu

Post autor: kyuubi1990 » 01 lip 2013, 16:40

Witam serdecznie , kilka dni temu zwrocilem uwage na cos nie typowego przy moim parowniku, mianowicie odchodzą od niego 2 węże doporawdzajacego gaz do przepustnicy z czego jeden wyglada jak by byl wspawany(zdjecia ponizej) dodatkowo ta dziura która ktora wedlug mnie jest do odpowietrzania jest zaklejona jakas dziwna substancja

co wy o tym myslicie ?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ten dodatkowy wąż od gazu dochodzi z prawej strony parownika i widac go po lewej stronie przy przepustnicy drugi wąż od gazu wchodzi od dolu do przepustnicy poprzez silniczek krowoy.


Takie rzeczy sie prkatykuje czy to jakis magik sie tmy zajal ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 lip 2013, 20:06

Tak ma być, jakby tego nie było to byłby drut i raczej gazu w tym aucie by się nie ustawiło.
Nazywa się to kompensacja i montuję się ją gdy mikser jest za przepływomierzem klapowym (między przepływomierzem a przepustnicą). Owy przepływomierz wpływałby na podciśnienie w mikserze a dzięki kompensacji ciśnieniem odniesienia jest ciśnienie w gumie przed mikserem a nie ciśnienie atmosferyczne (dlatego te dziury są zaklejone) choć wymusza to jednocześnie montaż miksera z mniejszą "dziura" co jeszcze w większym stopniu powoduje spadek mocy silnika niż na mikserze bez kompensacji.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 01 lip 2013, 20:47

A jak bym chcial zalozyc blos w tym wypadku ? dalo by rade zalozyc na tym parowniku ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 lip 2013, 22:11

Niektórzy montują blosa do NG z kompensacją niektórzy bez. Choć instrukcja mówi że nie powinno jej być. Aby parownik pracował bez kompensacji po prostu zdejmij wąż z tego dospawanego króćca i zostaw go otwartego. Wąż kompensacji wywalisz razem z mikserem.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 02 lip 2013, 06:38

w momencie gdy wkladam blos do samochodu wtedy wywalam parownik tak ? i zostaje sam blos ? czy jest blos i parownik ? :D spalanie wzrasta czy maleje ?

Powiem szczerze ten blos bardzo mnie interesuje i chetnie bym go zalozyl do swojego samochodu ale jak by ktos mi ladnie wytlumaczyl na czym to wszystko polega byl bym wdzieczny :)

spnsr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 10 wrz 2009, 13:38
Lokalizacja: Tychy

Post autor: spnsr » 02 lip 2013, 10:48

Więc tak gdy wrzucasz Blos wywalasz tylko stary mikser, reszta zostaje. Blos wędruje w miejsce starego miksera. Parownik musi zostać gdyż nie może Ci polecieć bezpośrednio gaz z butli do kolektora. Co do spalania często zdarza się ze spada nawet o litr, chodź to zależy od instalacji LPG.

Pamiętaj w momencie kupowania, żeby kupić Blos z gwizdkiem Slit E – Normalny przepływ albo Slit D – Zwiększony przepływ.

Montaż niestety do łatwych nie należy ze względu na bardzo mało miejsca przed kolektorem.
Na forum jest dużo tematów nawet z fotorelacjami jak ludzie zakładają Blos do NG.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl